Zobacz wątek - Uciekające paliwo przez filtr powietrza

Uciekające paliwo przez filtr powietrza

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Uciekające paliwo przez filtr powietrza

Postprzez Szadek » 11/10/2014, 16:50

Witam

Mam problem z gaźnikiem ponieważ tracę paliwo które ucieka przez filtr powietrza. Gaźnik niedawno przeszedł czyszczenie i wszystkie części w środku zostały dokładnie wyczyszczone. Nie wykluczam że coś zostało w nieprawidłowy sposób umiejscowione. Na załączonych zdjęciach jest zaznaczone w którym miejscu paliwo cofa się do filtra na zgaszonym silniku. Mam gaźnik Mikuni. Oto on:
Załączniki
DSC_0961123456.jpg
DSC_0961123456.jpg (168.74 KiB) Przeglądane 1012 razy
Bez tytułu123.jpg
(248.57 KiB) Pobrane 39 razy
Szadek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/10/2014, 19:22


Postprzez Gnoyek » 11/10/2014, 19:17

Wiesz.. może to ma niewiele wspólnego z moim przypadkiem ale.

Mam skuter 4t i w nim było dokładnie to samo paliwo potrafiło całe wyssać tak przez noc. Zmieniłem kranik podciśnieniowy bo myślałem ,że to.. Owszem problem naprawiło na jakieś góra 2 dni i później znowu to samo. Następnie wyregulowałem zapłon i ustawiłem zawory i jak ręką odjął. Ale i tak na wszelki wypadek zamontowałem kranik on/off
Gnoyek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/10/2014, 19:14

Postprzez Szadek » 12/10/2014, 15:17

Dzięki za informację. Spróbuję jeszcze powalczyć z tym zapłonem i z zaworkami może coś uda się zdziałać.
Szadek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/10/2014, 19:22

Postprzez Invi » 12/10/2014, 21:10

Co ma zapłon i zawory do gaźnika :D

Jak nawet nie jesteś pewien że dobrze poskładałeś i podłączyłeś, to jaki sens ma zadawanie takich pytań?

Pewnie albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo schrzaniłeś coś składając pływak i poziom paliwa jest o wiele za wysoki.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Gnoyek » 12/10/2014, 21:43

to że miałem podobny problem i czyszczenie nie pomagało a po ustawieniu rozrządu (napisałem przez omyłkę zapłonu) i zaworów było wszystko ok
Gnoyek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/10/2014, 19:14

Postprzez miki1406 » 13/10/2014, 10:18

Invi napisał(a):(...)Pewnie albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo schrzaniłeś coś składając pływak i poziom paliwa jest o wiele za wysoki.


Dokładnie... Połóż wyjęte gaźniki w naturalnej pozycji na imadle, warsztacie... Podepnij kroplówkę (zasobnik z paliwem) i czekaj... Jak zacznie się przelewać, to nie trzymają zaworki iglicowe, może być pęknięty oring, może być jakiś syf w komorach zaworków iglicowych itd...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr