UciekajÄ…ce paliwo przez filtr powietrza
Posty: 6
• Strona 1 z 1
UciekajÄ…ce paliwo przez filtr powietrza
Witam
Mam problem z gaźnikiem ponieważ tracę paliwo które ucieka przez filtr powietrza. Gaźnik niedawno przeszedł czyszczenie i wszystkie części w środku zostały dokładnie wyczyszczone. Nie wykluczam że coś zostało w nieprawidłowy sposób umiejscowione. Na załączonych zdjęciach jest zaznaczone w którym miejscu paliwo cofa się do filtra na zgaszonym silniku. Mam gaźnik Mikuni. Oto on:
Mam problem z gaźnikiem ponieważ tracę paliwo które ucieka przez filtr powietrza. Gaźnik niedawno przeszedł czyszczenie i wszystkie części w środku zostały dokładnie wyczyszczone. Nie wykluczam że coś zostało w nieprawidłowy sposób umiejscowione. Na załączonych zdjęciach jest zaznaczone w którym miejscu paliwo cofa się do filtra na zgaszonym silniku. Mam gaźnik Mikuni. Oto on:
- Załączniki
-
- DSC_0961123456.jpg (168.74 KiB) PrzeglÄ…dane 1602 razy
-
Bez tytułu123.jpg
- (248.57 KiB) Pobrane 39 razy
- Szadek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 10/10/2014, 19:22
Wiesz.. może to ma niewiele wspólnego z moim przypadkiem ale.
Mam skuter 4t i w nim było dokładnie to samo paliwo potrafiło całe wyssać tak przez noc. Zmieniłem kranik podciśnieniowy bo myślałem ,że to.. Owszem problem naprawiło na jakieś góra 2 dni i później znowu to samo. Następnie wyregulowałem zapłon i ustawiłem zawory i jak ręką odjął. Ale i tak na wszelki wypadek zamontowałem kranik on/off
Mam skuter 4t i w nim było dokładnie to samo paliwo potrafiło całe wyssać tak przez noc. Zmieniłem kranik podciśnieniowy bo myślałem ,że to.. Owszem problem naprawiło na jakieś góra 2 dni i później znowu to samo. Następnie wyregulowałem zapłon i ustawiłem zawory i jak ręką odjął. Ale i tak na wszelki wypadek zamontowałem kranik on/off
- Gnoyek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/10/2014, 19:14
Co ma zapłon i zawory do gaźnika
Jak nawet nie jesteś pewien że dobrze poskładałeś i podłączyłeś, to jaki sens ma zadawanie takich pytań?
Pewnie albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo schrzaniłeś coś składając pływak i poziom paliwa jest o wiele za wysoki.

Jak nawet nie jesteś pewien że dobrze poskładałeś i podłączyłeś, to jaki sens ma zadawanie takich pytań?
Pewnie albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo schrzaniłeś coś składając pływak i poziom paliwa jest o wiele za wysoki.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invi napisał(a):(...)Pewnie albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo schrzaniłeś coś składając pływak i poziom paliwa jest o wiele za wysoki.
Dokładnie... Połóż wyjęte gaźniki w naturalnej pozycji na imadle, warsztacie... Podepnij kroplówkę (zasobnik z paliwem) i czekaj... Jak zacznie się przelewać, to nie trzymają zaworki iglicowe, może być pęknięty oring, może być jakiś syf w komorach zaworków iglicowych itd...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości