Zobacz wątek - Dwa te same moto, jeden lzejszy od drugiego!?

Dwa te same moto, jeden lzejszy od drugiego!?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Dwa te same moto, jeden lzejszy od drugiego!?

Postprzez Zencha » 9/10/2014, 13:13

Witam Was Kochani,


napisze to jak najlatwiej potrafie wiec prosze bez hejtow :)



Moja przyjaciółka ma ten sam motocykl co ja, ten sam rok kawa zx6r 2000r. Ale ona ma 105KM a ja 112KM, ale to nie w tym rzecz, jeździłam jej motocyklem i wydaje się bardziej lżejszy, mimo pełnego baku, lekko się skręca, jak puszczam kierownicę to jedzie prosciutko. A mój, normalnie gdybym prowadziła motocykl o 100kg CięższY, z pustym bakiem jest cięższy od tego od mojej przyjaciółki z pełnym, ciężej się skręca i ucieka jak puszczam kierownice, nie umiem go utrzymac bez rak jak jade , ogolnie jak na niego wsiadam to jak chce go dac do pionu (nie chodzi tu o wheelie :D ) to normalnie jak aprilia 125 do hayabusy.. tak jestem dziewczyna i gowno wiem, dlatego szukam pomocy. :) dodam ze w papiery oryginalne(chyba) , ' a moze jezdze 900?' . pomocy:(
Załączniki
_MG_0646-Bearbeitet_FINAL-WEB.jpg
(224.24 KiB) Pobrane 56 razy
Ostatnio edytowano 9/10/2014, 16:20 przez Zencha, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Zencha
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/10/2014, 13:07
Lokalizacja: Katowice, Heidelberg


Postprzez miki1406 » 9/10/2014, 13:37

Miałem kiedyś podobny problem i winne okazały się... zaciski hamulcowe... Tłoczki były zabrudzone i trzymały tarcze... Odczucie wagi wzrosło diametralnie... Tak jak piszesz... Zamiast czuć 220kg, czułem jakbym mocował się z 300kg moto...

1. Sprawdzić, czy koła obracają się bez oporów.
2. Sprawdzić, czy łańcuch nie jest zbyt mocno napięty
3. Sprawdzić, ciśnienie w kołach
4. Wyważyć koła
5. Czarny scenariusz... Krzywa rama... - Sprawdzi to bardziej doświadczony kolega/koleżanka
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez leff » 9/10/2014, 14:34

a moze nie uzywac tej duzej czcionki? przeedytuj to
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Zencha » 9/10/2014, 16:19

a moze by tak prosze i milej. :)
Rozgrzewamy opony i latamy po winklach <3
Avatar użytkownika
Zencha
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/10/2014, 13:07
Lokalizacja: Katowice, Heidelberg

Postprzez SpeedyGonzales » 9/10/2014, 19:03

Łożyska główki ramy możesz mieć też na skończeniu.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez andy7 » 9/10/2014, 19:09

POdjedz do LBV ( TÜV ) i pogadaj czy Wam te motcykle zwaza, nie zapomnij tylko zatankowac do pelna.

Przeglad w dobrej firmie powinien przyniesc rozwiazanie problemu, z tymi tloczkami moze byc strzal w 10 ' tke.

Samo prowadzenie moze byc zalezne od roznego rodzaju opon. Jedne sa mniej inne bardziej poreczne.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez melvin » 15/11/2014, 17:00

Ja obstawiam że:

1. moto jest przestawione na półkach,
2. opony są kwadratowe,
3. łożysko główki ramy jest dokręcone zbyt mocno.



Masz amortyzator skrętu?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez R6_Rider » 16/11/2014, 01:54

Ja również obstawiam kwadratowe opony... :wink:
R6_Rider
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
Lokalizacja: WWA

Postprzez Invi » 16/11/2014, 11:02

Kwadratowe opony aż takiej różnicy nie robią... Podobnie jak wypuszczenie lag z półki, ile można? Cm bardziej niż w serii? Różnica wyczuwalna, ale nie aż taka.

Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie w lagach.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Invi » 16/11/2014, 11:06

Kwadratowe opony aż takiej różnicy nie robią... Podobnie jak wypuszczenie lag z półki, ile można? Cm bardziej niż w serii? Różnica wyczuwalna, ale nie aż taka.

Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie lag w półkach.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez melvin » 16/11/2014, 11:27

invi według gościa z BFG moto na lagach można opuścić o kilka cm, niektóre nawet około 5. ja po przekładce opon na nowe zawsze odczuwam dużą różnicę w tym jak lekko przerzuca się moto... ogólnie to jak sprzęta ciągnie w bok to albo trzeba mu zrobić konkretny przegląd bo przyczyn może być wiele, ewentualnie pozwolić mu żeby sam się jebnął do rowu i tylko przysypać go liśćmi.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez R6_Rider » 16/11/2014, 13:13

Invi uwierz, że robią. Jak kupiłem moto miało takie lipne opony, że jeździć nie mogłem. Prowadził się koszmarnie. W dodatku widać było, że jeździł ktoś na tych oponach na torze i przednia była nierównomiernie zużyta, co powodowało ściąganie w jedną stronę. Po wymianie opon na nowe moto prowadziło się idealnie, jak bym jeździł innym motocyklem.
R6_Rider
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
Lokalizacja: WWA

Postprzez Invi » 16/11/2014, 13:49

melvin napisał(a):invi według gościa z BFG moto na lagach można opuścić o kilka cm, niektóre nawet około 5.



Ale w którą stronę ;) Jak wypuszczasz lagi, to aż sam skręca ;) W drugą stronę, nie wypuścisz, bo laga wyjdzie z górnej półki.

No jakieś hardcorowe zużycia opon może... wiadomo że na nowych oponach jest duża różnica, ale jeśli nie są zjechane do drutów na środku i nowe po bokach, to różnica jest, bardzo wyraźna, ale nie taka jak opisuje autorka tematu.


Co by nie było, to prawda, jak ściąga na bok, to solidna inspekcja zawieszenia, hamulców itd, bo coś jest ewidentnie z tym moto bardzo źle.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr