Zobacz wątek - Gdzie zrobić przed-zakupowy przegląd motocykla
NAS Analytics TAG

Gdzie zrobić przed-zakupowy przegląd motocykla

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Gdzie zrobić przed-zakupowy przegląd motocykla

Postprzez kendzi13 » 4/10/2014, 08:27

Witam Wszystkich


Nie widziałem takiego tematu nigdzie wiec zakładam jeśli już taki istnieje to bardzo przepraszam.

Wiec mam zamiar kopić motocykl w Lublinie i Warszawie z racji ze nie jestem mechanikiem to bardzo proszę o podanie miejscówek/warsztatów które są sprawdzone i uczciwie sprawdza motocykl pod każdym względem a przy tym nie zostawia dziury w portfelu w tym momencie zależy mi na miejscach w Lublinie przede-wszystkim a kolejne miejsce to Warszawa


Pozdrawiam !!

K
kendzi13
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6/9/2014, 23:18
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Movi » 4/10/2014, 11:26

Aso?
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city


Postprzez henio12323 » 4/10/2014, 12:09

w Lublinie masz praktycznie wszystkie marki, podaj mi marke to Ci powiem na jakiej ulicy znajdziesz, a jak bedzie nietypowa to podrzuce gdzie sie udać ( mozez pisać PW bo moge nie wrócic do tego tematu ;D )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez leff » 4/10/2014, 20:38

w wawie u klienta sprzet oglada ismserwis
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez kendzi13 » 4/10/2014, 23:38

Witam chlopaki/dziewczyny