Cbr 125 nie odpala
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Cbr 125 nie odpala
Witam, jakis czas temu zakladalem temat o zakupie uzywanej cbr-ki I problemami z nia zwiazanymi.
Tak jak kolega Henio12323 (któremu bardzo dziekuje za pomoc) napisal wymienilem akumulator, swiece, olej, wyczyscilem filtr powietrza, za gaznik sie nie zabieralem, bo podobno nie warto sie za to samemu zabierac. Tak wiec po tym wszystkim, iskra jest, ale moto sie krztusi I nie chce odpalic, przy trzymaniu przycisku od odpalania dluzej niz 3-4 sek, slychac jakby akumulator slabl.
Licze na wasza pomoc
Tak jak kolega Henio12323 (któremu bardzo dziekuje za pomoc) napisal wymienilem akumulator, swiece, olej, wyczyscilem filtr powietrza, za gaznik sie nie zabieralem, bo podobno nie warto sie za to samemu zabierac. Tak wiec po tym wszystkim, iskra jest, ale moto sie krztusi I nie chce odpalic, przy trzymaniu przycisku od odpalania dluzej niz 3-4 sek, slychac jakby akumulator slabl.
Licze na wasza pomoc

- Prezioo
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/9/2014, 21:03
To pytanie na szybko, macie może jakiś tutorial jak do gaźnika się dostać i jak go wyczyścić, moja przygoda z motocyklami dopiero się zaczyna, dlatego tez nie chce grzebać przy wykrecaniu gaźnika i jego czyszczeniu na "ślepo".
- Prezioo
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/9/2014, 21:03
wiesz jak nie odpala 4t to moje pierwsze czynności to wymiana świecy, sprawdzenie iskry, przeczyszczenie gaźnika, regulacja zaworów i rozrządu po tych operacjach nie ma wója aby nie zadziałał
EDIT
A co do czyszczenie gaźnika to nie trzeba być jakimś specjalistą, ja na ten przykład jestem informatykiem a takie sprawy nie sprawią ci trudności. Obyś tylko pamiętał ,że to co rozkręcisz musisz skręcić w odwrotnej kolejności. Ja gaźnik myje w benzynie choć słyszałem ,że benzyna nie jest najlepszym sposobem czyszczenia gdyż ona tylko rozpuszcza a najlepiej czyścić acetonem. I oczywiście wszystkie zakamarki przedmuchać sprężarką a jeżeli nie masz to ja używałem sprężonego powietrza w puszce. Potem montujesz i ew. regulacja gaźnika tylko pamiętaj aby regulować na rozgrzanym silniku bez włączonego ssania.
EDIT
A co do czyszczenie gaźnika to nie trzeba być jakimś specjalistą, ja na ten przykład jestem informatykiem a takie sprawy nie sprawią ci trudności. Obyś tylko pamiętał ,że to co rozkręcisz musisz skręcić w odwrotnej kolejności. Ja gaźnik myje w benzynie choć słyszałem ,że benzyna nie jest najlepszym sposobem czyszczenia gdyż ona tylko rozpuszcza a najlepiej czyścić acetonem. I oczywiście wszystkie zakamarki przedmuchać sprężarką a jeżeli nie masz to ja używałem sprężonego powietrza w puszce. Potem montujesz i ew. regulacja gaźnika tylko pamiętaj aby regulować na rozgrzanym silniku bez włączonego ssania.
- Gnoyek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/10/2014, 19:14
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości