Honda CBR125R 2005
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Honda CBR125R 2005
Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem
Zakupilem Honde CBR 125 R 2005 rok wersja na gażnik - motor nie odpalał od samego początku brak iskry a poprzedni wlasciciel tylko przy gazniku grzebal tak jak mi przy sprzedazy zasugerowal ( modół odrazu wymieniłem ponieważ jego tylko poodejrzewałem ) iskra juz jest ale motor dalej nie chce odpalic , ma tylko zaskoki jak by chciał odpalić - czy ktoś mógłby mi pomóc co może być nie tak ??- motor ma tylko 4800 Km przebiegu
- zawory sprawdzalem są jak w ksiazce serwisowej - wymienilem tez gaznik i mam problem od gaznika odchodza wezyki - jeden wiem ze jest od zassania bezyny z baku , 2-gi wężyk nie wiem gdzie ma iść ?? - czy ktos ma rozpiske , schemat , lub nawet foto gdzie te weze idą ??

Zakupilem Honde CBR 125 R 2005 rok wersja na gażnik - motor nie odpalał od samego początku brak iskry a poprzedni wlasciciel tylko przy gazniku grzebal tak jak mi przy sprzedazy zasugerowal ( modół odrazu wymieniłem ponieważ jego tylko poodejrzewałem ) iskra juz jest ale motor dalej nie chce odpalic , ma tylko zaskoki jak by chciał odpalić - czy ktoś mógłby mi pomóc co może być nie tak ??- motor ma tylko 4800 Km przebiegu
- zawory sprawdzalem są jak w ksiazce serwisowej - wymienilem tez gaznik i mam problem od gaznika odchodza wezyki - jeden wiem ze jest od zassania bezyny z baku , 2-gi wężyk nie wiem gdzie ma iść ?? - czy ktos ma rozpiske , schemat , lub nawet foto gdzie te weze idą ??
M@CI@S
-
tmaciejs - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/10/2014, 19:58
Radze zmierzyć kompresje i wyregulować gaźnik według danych producenta.
A ten wężyk to może być przelew z komory pływakowej, jak to ten to będzie sobie po prostu wisiał, żeby w razie przepełnienia komory pływakowej paliwo kapało na ziemie, a nie na gorący silnik.
A ten wężyk to może być przelew z komory pływakowej, jak to ten to będzie sobie po prostu wisiał, żeby w razie przepełnienia komory pływakowej paliwo kapało na ziemie, a nie na gorący silnik.
Było: Skuter 50 ccm 4T -->Romet ZK 50
Jest: Honda Shadow VT 125C
Jest: Honda Shadow VT 125C
-
Kuba05 - Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 29/8/2013, 19:48
- Lokalizacja: Śląsk
iskra już jest - ten temat można pominąć ( za błędy przepraszam) MODUŁ
działa - takie cośik do pomiaru kompresji znalazłem - http://www.uni-max.com.pl/manometr-do-p ... -single/d/ -

M@CI@S
-
tmaciejs - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/10/2014, 19:58
Na stożku wystarczy, kwestia tego czy będzie go jak wsadzić w otwór
Ale kompresja byłby moim ostatnim tropem
Po prostu posprawdzaj wszystko po kolei.
Zacznij od sprawdzenia czy dolot nie łapie lewego powietrza, pryskaj WD, czy innym Plakiem na wszelkie potencjalne nieszczelność przy gaźniku.
Sprawdź też poziom paliwa w gaźniku (wężyk do otworu od spuszczania paliwa, odkręcasz, wężyk dajesz do góry i poziom paliwa będzie w nim taki jak w gaźniku).
Raczej wróć do starego gaźnika i go wyczyść skoro to nie jego wina, chyba że kupiłeś oryginalny.
Na wszelki wypadek przyjrzyj się jeszcze raz zaworom, posprawdzaj luzy itd.
Ssanie to to ma ręczne? Jeśli tak to mam nadzieję że nie zapomniałeś zaciągnąć
Jeśli nie to na pewno działa?
Oczywiście próbowałeś odpalać dodając gazu? I na naładowanym akumulatorze.
Przejrzyj zapłon, może impulsator się wykręcił, czy coś innego się z nim stało, chociaż to w sumie mało prawdopodobne.
Posprawdzaj połączenia elektryczne, czy wszystkie masy siedzą bardzo solidnie itd.

Ale kompresja byłby moim ostatnim tropem

Zacznij od sprawdzenia czy dolot nie łapie lewego powietrza, pryskaj WD, czy innym Plakiem na wszelkie potencjalne nieszczelność przy gaźniku.
Sprawdź też poziom paliwa w gaźniku (wężyk do otworu od spuszczania paliwa, odkręcasz, wężyk dajesz do góry i poziom paliwa będzie w nim taki jak w gaźniku).
Raczej wróć do starego gaźnika i go wyczyść skoro to nie jego wina, chyba że kupiłeś oryginalny.
Na wszelki wypadek przyjrzyj się jeszcze raz zaworom, posprawdzaj luzy itd.
Ssanie to to ma ręczne? Jeśli tak to mam nadzieję że nie zapomniałeś zaciągnąć

Oczywiście próbowałeś odpalać dodając gazu? I na naładowanym akumulatorze.
Przejrzyj zapłon, może impulsator się wykręcił, czy coś innego się z nim stało, chociaż to w sumie mało prawdopodobne.
Posprawdzaj połączenia elektryczne, czy wszystkie masy siedzą bardzo solidnie itd.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Dzieki Przyjaciele za liczne odpowiedzi na mojego posta:
Prawdopodobnie problem z pierscieniami ( Motor stal 4 lata moze dluzej ) ostatni wlasciciel nic przy nim nie robil - Wczoraj rozebralem glowice, cylinder - pierscienie zapieczone ( skorodowane) do tloka - dzis zamowilem nowe pierscienie - w cylindrze widac slady korozji ( naszczescie nie grozne- tak mi powiedzieli w honda service ) czekam na piersionki jezeli dalej bedzie kicha - to zakupie tego kita : http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p-At ... -4318.aspx
Prawdopodobnie problem z pierscieniami ( Motor stal 4 lata moze dluzej ) ostatni wlasciciel nic przy nim nie robil - Wczoraj rozebralem glowice, cylinder - pierscienie zapieczone ( skorodowane) do tloka - dzis zamowilem nowe pierscienie - w cylindrze widac slady korozji ( naszczescie nie grozne- tak mi powiedzieli w honda service ) czekam na piersionki jezeli dalej bedzie kicha - to zakupie tego kita : http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p-At ... -4318.aspx
M@CI@S
-
tmaciejs - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/10/2014, 19:58
Potwierdzam - w mojej Hondzie problem byl z pierscieniami - dzis odebralem nowe pierscienie - zalozylem - pokrecilem rozrusznikiem i odpalil, zostal mi gaznik do wyregulowania oraz poprawnie zalac plyn do chlodnicy, i tu mam nastepne
pytanie - zalalem plyn do chlodnicy - a jak sprawdzic czy jest go wystarczajaco tyle aby byl poprawny obieg ( czyli nie zopowietrzyc ukladu chlodzacego domowymi metodami ) ??
pytanie - zalalem plyn do chlodnicy - a jak sprawdzic czy jest go wystarczajaco tyle aby byl poprawny obieg ( czyli nie zopowietrzyc ukladu chlodzacego domowymi metodami ) ??
M@CI@S
-
tmaciejs - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/10/2014, 19:58
Powinieneś mieć wskaźnik min max, proponuję dać w pobliże min gdyż jest zimno i mały silniczek może być nie dogrzany przy maksymalnym poziomie. Odpowietrzasz w prostu sposób, lejesz aż przestanie się obniżać, uruchamiasz silnik i powolutku lejesz do żądanego poziomu.
PS uratowałem od złomu kilka lat temu małego Fiata który stał kilka lat nie używany, ok 5-7. Spsikałem cylindry przez otwór od świecy WD40, poruszałem silnik delikatnie lewa prawa, znów psik i obrót a potem nalałem gorącego oleju silnikowego, obracałem kilkadziesiąt razy i pomimo starej konstrukcji, przebiegu blisko 100 000km, zwykłego mineralnego oleju i postoju po usunięciu usterek pompy paliwa itd odpalił jak złoto.
PS uratowałem od złomu kilka lat temu małego Fiata który stał kilka lat nie używany, ok 5-7. Spsikałem cylindry przez otwór od świecy WD40, poruszałem silnik delikatnie lewa prawa, znów psik i obrót a potem nalałem gorącego oleju silnikowego, obracałem kilkadziesiąt razy i pomimo starej konstrukcji, przebiegu blisko 100 000km, zwykłego mineralnego oleju i postoju po usunięciu usterek pompy paliwa itd odpalił jak złoto.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
tmaciejs napisał(a):thanks za szybka odpowiedz - chyba mi sie udalo - jutro jeszcze zerkne na todzis odpuszczam poniewaz mam tylko kolanko do cylindra podczepione ( rdza - korozja ) i tlumik mam w 2 czesciach ( trza pospawac) - wiec dam sobie luz
-

http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/z/zU8AAOSwj0NUcHog/$_86.JPG (otwórz link)
M@CI@S
-
tmaciejs - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/10/2014, 19:58
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości