Zobacz wątek - MZ ETZ 150 regulator napięcia od samochodu

Reklama

NAS Analytics TAG

MZ ETZ 150 regulator napięcia od samochodu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

MZ ETZ 150 regulator napięcia od samochodu

Postprzez kamils1911 » 29/9/2014, 10:01

Witam serdecznie mam mały problem z moją Mz. Jest słabe ładowanie ( 1- na światłach przygasa i trzeba trzymać ją na obrotach żeby nie zgasła i 2 - jak włącze zapłon i kopne delikatnie starterem to kontrolki przygasają ) ale jak ją odpale to trzyma obroty.

Mam takie pytanie czy regulator napięcia od samochodu będzie pasował? mam jakiś i to jest chyba od poloneza. Jest to taka duża puszka. Pisze na nim RG15C 12V 12,5A 03 6N . Ma trzy blaszki i pisze na nich 16, 19 i 18.

Wygląda dokładnie jak ten:

http://olx.pl/oferta/fiat-skoda-polonez ... 3iFml.html

Ja w swojej mz mam zapłon stykowy ale regulator jest elektryczny z 3 wyjściami i nie wiem czy podłączyć tak samo czy jakoś inaczej. Ja mam podłączone tak:
1. Regulator-masa
2. regulator-diody-kontrolki
3. regulator-puszka z bezpiecznikami- zapłon ( bodajże szczotki )

Prosze o odp czy mozna podłączyć czy nie i jesli tak, to w jakiej kolejności kable.
Z góry dzięki i pozdrawiam :D
Kamil
kamils1911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/2/2014, 15:57


Postprzez Fugu » 29/9/2014, 10:53

http://allegro.pl/mz-etz-12v-elektronic ... 43923.html

I nie kombinuj.

Podlaczysz ten z poloneza nie tak jak powinienes i puscisz cala elektryke z dymem
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez miki1406 » 29/9/2014, 13:48

Dodatkowo!!! Ważne!!! W tych modelach bardzo słabym ogniwem ładowania (u mnie były te same objawy) okazuje się puszka bezpieczników starego typu, w której bezpieczniki się luzują... i prąd ginie...

Zastosuj coś takiego x 4

Obrazek
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez kamils1911 » 29/9/2014, 15:38

miki1406 napisał(a):Dodatkowo!!! Ważne!!! W tych modelach bardzo słabym ogniwem ładowania (u mnie były te same objawy) okazuje się puszka bezpieczników starego typu, w której bezpieczniki się luzują... i prąd ginie...

Zastosuj coś takiego x 4

Obrazek


No właśnie to raczej nie wina puszki bo jest nowa i bezpieczniki wchodzą ciasno.
przedtem nie było problemu z ładowaniem do teraz się zaczęło. A szczotki cewka i kondensator nowe. Masakra z tymi prądami. Wie może ktoś o tym regulatorze czy pasuje ?? bo teraz z kasą u mnie cienko a ten od Poldka mam, to by podłączył jak by się dało. Jak nie to trudno. Przynajmniej da się jeździć na razie, bo nie wiem jak będzie dalej z tym ładowaniem.
Kamil
kamils1911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/2/2014, 15:57

Postprzez Fugu » 29/9/2014, 16:25

Nowy regulator kosztuje tyle, co 10 litrow benzyny. Na prawde chcesz ryzykowac spaleniem wiazki?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez miki1406 » 30/9/2014, 09:17

Elektryk (nie elektronik) samochodowy ci to ogarnie... Ale też jestem zdania, że nowy elektroniczny regulator to jedyna słuszna opcja...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez kamils1911 » 30/9/2014, 09:44

Jeśli tak to chyba nie będę ryzykował. Dzięki wszystkim za odp. Zamykam temat
POZDRO :D
Kamil
kamils1911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/2/2014, 15:57



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr