Zobacz wÄ…tek - Dziwna praca Yz 125 z 1989-1991 roku ;/
NAS Analytics TAG

Dziwna praca Yz 125 z 1989-1991 roku ;/

Enduro, Cross
_________

Dziwna praca Yz 125 z 1989-1991 roku ;/

Postprzez jarekkuki » 28/9/2014, 14:32

Witam, mam dość duży problem z yz 125 , jest tak motocykl kupiłem niedawno okazało się że trzeba zrobić szlifa nowy tłok itd. no i się okazało że zawór wydechowy nie działał jutro go będę robił , bo dzisiaj jeździłem i motocykl ładnie idzie ale słaby ma dół , i nie chce chodzić na wolnych obrotach (zawór całkowicie wyciągnięty ) czy to może być tego wina że motocykl nie utrzymuje obrotów ? Dodam że po zapaleniu ma wyższe obroty a potem opadają i gaśnie , przepustnica chodzi leciutko nic nie skrzypi nie zgrzyta .
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj


Postprzez dawidsx » 28/9/2014, 18:15

Brak zaworu nie ma nic do tego. Poprostu jedzie jak skuter do pewnych obrotów a potem kosa :D
Ale obroty musi utrzymywać.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez jarekkuki » 28/9/2014, 18:20

To co to może być nowa świeca nowy tłok, Tak jak mówiłem odpali się go ma wyzsze obroty nagle spadają i gaśnie , gaźnik regulowac ?
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj

Postprzez dawidsx » 28/9/2014, 18:21

Gaźnik na sto :D
U mnie pogrzebałem przy iglicy i już było to co u ciebie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 28/9/2014, 20:35

baw sie gaźnikiem, starsze sprzęty moze byc ciezko wyregulowac, często dysze są porozkalibrowywane, iglice nie zawsze równe itp itd.

bez zaworu zawsze bedzie miał muła z dołu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jarekkuki » 29/9/2014, 11:32

i czemu moto ma tylko koło 7-8 barów po szlifie ? cylinder na tulei,tłok wossner
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj

Postprzez dawidsx » 29/9/2014, 12:16

Różnie :D
Słabo kopiesz, spieprzony manometr,membrana nieszczelna.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez jarekkuki » 29/9/2014, 12:48

Kopie z całej siły , manometr nowy , membrana nie wiem i pytanie czy głowica ma coś do kompresji ? bo widziałem duże wżery po ściągnięciu w miejscu gdzie wkręca się świece .
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj

Postprzez jarekkuki » 29/9/2014, 16:26

No i nie mam pojęcia co się dzieje , gaźnik próbowałem dzisiaj na wszystkie sposoby regulować , śrubka od mieszanki w żaden sposób nie działa , zmieniając pozycje iglicy nic nie dawało dalej się zachowuje tak samo po odpaleniu wkręci się na trochę wyższe obroty potem opadają i gaśnie już mnie szlak trafia , membrana jest ok . a kompresja dalej 7,5 bara i to mnie najbardziej boli , moto nie jest jeszcze dotarte ale to ile 0.5 bara mu wzrośnie więcej pewnie nie i ta kompresja mi się nie podoba
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj

Postprzez kris514 » 29/9/2014, 16:57

Kompresje powinno się mierzyć na rozgrzanym silniku z całkowicie otwartą przepustnicą, regulacja gaźnika to nie tylko bezsensowne kręcenie śrubką, podstawą jest szczelność i czystość układu jeśli to nie jest dopilnowane to się nie dziw że motocykl tak a nie inaczej pracuje, jeśli chodzi o ustawienie niskich obrotów to robisz to tak: ustawiasz możliwie najniższe obroty śrubką regulującą obroty, kręcisz śrubką składu by je jak najbardziej podnieść znowu odejmujesz obroty tą pierwszą i tak aż przestaną się dawać podnosić obroty śrubką składu, oczywiście gaźnik musi być czysty (co najmniej wyczyszczony sprężonym powietrzem (rozkręcając go na czynniki pierwsze))
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez jarekkuki » 29/9/2014, 19:57

ja rozumiem bo to nie moje pierwsze 2t , dokładnie to kumpla tylko mu je robię , gaźnik jest czysty nie ma żadnego syfu , a obrotów w ogóle nie da się ustawić bo tak jak mówię (crosówka nagrzana ) po odpaleniu wkręca się na wyższe obroty sama bez dodawania gazu i nagle opadają i gaśnie po próbie dodania gwałtownie gazu jest dźwięk "buuu" i moto gaśnie, a nawet na wysokich jest coś takiego ze motorowi nagle spadają obroty , na wyższych obrotach moto ma moc nie mowie że nie ale nie chodzi tak jak powinien na nowym tłoku. A kompresje mierze na rozgrzanym silniku , nie jestem taki zielony w te zabawki tylko takiego przypadku jeszcze nie miałem i już naprawdę nie wiem co zrobić ;/
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj

Postprzez jarekkuki » 2/10/2014, 15:37

Mieliście racje panowie to gaźnik był przyczyną . Dziękuje za pomoc pozdrawiam . Dodam że pyrka sobie elegancko już:D
jarekkuki
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
Lokalizacja: Biłgoraj



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na górê