Czy motocykle crossowe i enduro wymagają dużego remontu?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Czy motocykle crossowe i enduro wymagają dużego remontu?
Tak jak w temacie. A dokładniej chciałby się dowiedzieć co wymaga większego remontu przy jeździe w lesie(dosyć spokojnej) Z tego co sie naczytałem to te crossy to się cały czas psują i rocznie remont wynosi ok.1000zł. Powiedzcie mi czy mozna jeździć na crossie i robic te remonty np. raz na 2 lata i mniejszym kosztem ??? Czy jednak ta maszyna po roku się zepsuje i już.
LWG !
- stunter004
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/9/2014, 19:37
nie ma znaczenia czy sie jeździ wolniej czy szybciej przebieg leci a z nim zuzycie. oczywiscie wolniejsze ale nie zawsze, bo np jak sie za wolno pyrka to korbowód i tłok mają wieksze obciązenia czasami.
cross sie do lasu nie nadaje.
mając motocykl 5 lat popsuł mi sie moze ze 2X, raz padła swieca, raz zapchał gaźnik. no w sumie 3 raz to juz wiedziałem że silnik do remontu i dosłownie kilka dni przed planowaną rozbiórką korba stanęła. wiec one sie praktycznie nie psują!!!! chyba że sie nie umie dbać. one po prostu wymagają serwisu i tak jeżeli mowa o wyczynówkach to serwis jest częsty i kosztowny - niestety coś za coś.
1000 zł to najtanszy praktycznie remont ;P spokojnie są remonty za kilka tysiecy. na crossie sie nie powinno latać po lesie.
możesz i 10 lat jeździc pytanie ile godzin/kilometrów wyjeździsz. masz ksiązke serwisową dostepną do kazdej wyczynówki, zobacz sobie co ile jest wymiana tłoka dla interesującego cie modelu np honda 125 cr wymiana chyba co 30-35 mth z wycyznową jazda, wiec mozna dodać 15-20% wiecej spokojnie przebiegu przy lataniu amatorskim. wiec niech bedzie 50 mth amatorsko, to w ile to wyjeździsz to juz twoja sprawa. ja to robie w 1/4 sezonu pełnego na przykład. a koledzy robią przez 2 lata tyle.
cross sie do lasu nie nadaje.
mając motocykl 5 lat popsuł mi sie moze ze 2X, raz padła swieca, raz zapchał gaźnik. no w sumie 3 raz to juz wiedziałem że silnik do remontu i dosłownie kilka dni przed planowaną rozbiórką korba stanęła. wiec one sie praktycznie nie psują!!!! chyba że sie nie umie dbać. one po prostu wymagają serwisu i tak jeżeli mowa o wyczynówkach to serwis jest częsty i kosztowny - niestety coś za coś.
1000 zł to najtanszy praktycznie remont ;P spokojnie są remonty za kilka tysiecy. na crossie sie nie powinno latać po lesie.
możesz i 10 lat jeździc pytanie ile godzin/kilometrów wyjeździsz. masz ksiązke serwisową dostepną do kazdej wyczynówki, zobacz sobie co ile jest wymiana tłoka dla interesującego cie modelu np honda 125 cr wymiana chyba co 30-35 mth z wycyznową jazda, wiec mozna dodać 15-20% wiecej spokojnie przebiegu przy lataniu amatorskim. wiec niech bedzie 50 mth amatorsko, to w ile to wyjeździsz to juz twoja sprawa. ja to robie w 1/4 sezonu pełnego na przykład. a koledzy robią przez 2 lata tyle.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości