Zobacz wątek - Wfm (shl?)

Wfm (shl?)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Wfm (shl?)

Postprzez pitrek » 20/9/2014, 14:38

Siema mam motocykl wfm.Niektórzy mówią ze są to shl a ja niewiem co to za silnik.
Niżej podam wam zdjęcia i ci którzy wiedza niech powiedzą co to za model
Ja osobiście myśle ze to shl m11 pewny nie jestem.I ten otóż motor jest słaby jak na pojemność 175 niewiem czy to są takie silniki czy silnik jest dojechany.Prosze o pomoc
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03


Postprzez pitrek » 20/9/2014, 14:39

Rama nie jest od tego motocykla!
http://zapodaj.net/4a38458459357.jpg.html
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03

Postprzez pitrek » 20/9/2014, 14:43

Tu jest wierniejsze zdjęcie
http://zapodaj.net/be7ac7396632a.jpg.html
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03

Postprzez Invi » 20/9/2014, 15:26

Zwykła 125 składana z 1000 innych motocykli.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pitrek » 20/9/2014, 18:22

Silnik ! Chodzi mi dokładnie o sam silnik
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03

Postprzez SpeedyGonzales » 20/9/2014, 20:16

Gaźnik z WSK 125, daj zdjęcie drugiego boku.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Invi » 20/9/2014, 20:32

Ale to nawet ta głowica wygląda jak dosztukowana od innego xD

A to nie miało 150, a nie 175?

Tak jak wyżej gaźnik na 100% od 125.

Mocowanie gaźnika w 175 było na dwie śruby, a sam króciec był przykręcany, a nie takie jak tutaj, więc jak coś to i tak ostra rzeźba.

Nawet jakby to miało 175, to zdziwiłbym się gdyby jechało lepiej niż 125 patrząc po tym jak zrobione jest zasilanie i wydech (2t!!!!)

Daj zdjęcie drugiej strony i będzie wiadomo.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pitrek » 21/9/2014, 12:21

Druga strona
(To jest na stówe 175 ? Te silniki są silne,mocne czy raczej słabe ?
http://zapodaj.net/466707be92602.jpg.html
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03

Postprzez Invi » 21/9/2014, 13:27

Nie. To jest 150. Z SHL M06T. Głowica jest od czegoś innego.

Z wydechem i kolankiem który masz, to jest pewni nawet wolniejsze niż 125.

Pojął wszystko?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pitrek » 21/9/2014, 18:03

Czyli jak zdejme całą rure to będie lepsze
A gaznik jakbym zmienił ?
pitrek
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 12/8/2014, 15:03

Postprzez SpeedyGonzales » 21/9/2014, 21:29

Nie zdejmuje się wydechu w 2t lecz daje odpowiedni do pojemności i czasów otwarcia okien. Jak chcesz mieć lepsze osiągi to oprócz remontu jeśli oczywiście się silnik już kwalifikuje należy wyprzedzić nieco zapłon, zrobić porting kanałów cylindra i karterów, możesz skrócić płaszcz tłoka od strony dolotu ale nie znam optymalnej wartości dla tego silnika, na denku można wykonać wcięcia pod kanały wlotowe i wylotowy, delikatnie splanować głowicę. No i trzeba pamiętać żeby dać dobrą uszczelkę pod cylinder, bo sylikon rozchodzi się i zmniejsza przepływ, do tego sumienna regulacja. Gaźnik cudów Ci nie da, możesz zastosować jakiś z centralną komorą pływakową np od MZ ale wtedy musisz dorobić króciec. Na Twoim miejscu ten silnik bym sprzedał i zamienił na motor od Mińska 125. Elektroniczny zapłon, lepszy cylinder i gaźnik w porównaniu do WSK (pochodna konstrukcja, zamiennie pasują np cylindry), 4 biegi, 11KM.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Invi » 22/9/2014, 20:43

pitrek napisał(a):Czyli jak zdejme całą rure to będie lepsze



Nie.



Ten silnik nie nadaje się do takich zabaw dla ciebie. Najlepsze co możesz teraz zrobić to gruntowny remont, szlif, nowy tłok i pierścienie, regeneracja wału, nowe kolanko, nowy gaźnik, bo ten na 99% też jest już wylatany, oryginalny wydech, łożyska wału, sprzęgło itd. Ale to już się robią pewne koszta.

Jak to zrobisz, to możemy pogadać o innych sprawach, jak elektryczny zapłon, korekta kanałów i takie tam.

Ale to dla ciebie bez sensu, takie zabawy ze starociem można robić jak kogoś to jara, ma czas, trochę pieniędzy i kawał warsztatu, a nie żeby sobie pojeździć po polach.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr