Przesiadka - supermoto i trasa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Przesiadka - supermoto i trasa
Witajcie, przeprowadzam się do dużego miasta i rozważam zakup supermociaka - najbardziej podobba mi się WR250X potem DRZ400SM głownie pod uwagę bralem koszty utrzymania ( znacznie mniejsze niz mojej akutalnej 600ccm), do tego wysokie zawieszenie, niska waga - no na miasto ideał
Pytanie brzmi czy ktoś dosiadał takiego cuda i da radę tym pojechać jakąś trasę - tj. ~250km dajmy na przykład i z sensowną predkoscią? (jestem typem zamulacza , 110 przelotowo wystarczy absolutnie). Moja waga 75kg jak porównanie do 600ccm- w tym przypadku FZS 600?
Pozdro i dzieki za odpowiedzi o ile takowe będą bo chyba popularnośc takich maszynn w naszym kraju powalająca nie jest

Pytanie brzmi czy ktoś dosiadał takiego cuda i da radę tym pojechać jakąś trasę - tj. ~250km dajmy na przykład i z sensowną predkoscią? (jestem typem zamulacza , 110 przelotowo wystarczy absolutnie). Moja waga 75kg jak porównanie do 600ccm- w tym przypadku FZS 600?
Pozdro i dzieki za odpowiedzi o ile takowe będą bo chyba popularnośc takich maszynn w naszym kraju powalająca nie jest

- BeginnerBiker
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33
Za małolata robiłem trasy simsonem i nie dane było mi narzekać
Teraz mimo 188cm na FZS (ludzie narzekaja) jest mi wygodnie
WR mniej popularne od DRZ - moze niedocenione? Suzuki są starsze co w klasie SM kojarzy mi się z jednym - było upalane i to ostro
Może się mylę.
No i nie będę ukrywał, że najbardziej zalezy mi na jak najtanszej eksploatacji (okresy miedzy przegladami/ wymiana oleju inne.) fazerek przy mojej jeździe pali 4.4-4.8L/100km. Choć spalanie to nie wszystko
Ahh no i DRZ chyba łatwiej odsprzedać, są tu jacyś użytkownicy obu pojazdów?


WR mniej popularne od DRZ - moze niedocenione? Suzuki są starsze co w klasie SM kojarzy mi się z jednym - było upalane i to ostro

No i nie będę ukrywał, że najbardziej zalezy mi na jak najtanszej eksploatacji (okresy miedzy przegladami/ wymiana oleju inne.) fazerek przy mojej jeździe pali 4.4-4.8L/100km. Choć spalanie to nie wszystko

Ahh no i DRZ chyba łatwiej odsprzedać, są tu jacyś użytkownicy obu pojazdów?
- BeginnerBiker
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33
wrką 250 km raczej męczarnia, DRZ juz duzo lepiej ale wygodnie nie bedzie
ja mam exc 525 siedzenie praktycznie deska, ochrony przed wiatrem zero, przeleciałem raz trase 100 km i w uszach mi huczało jeszcze kilka godzin, mimo upału w kurtce zwykłej zmarzłem bo wiało ostro.
DRZty to pancerne sprzety, nbawet upalane to remonty są dosyc tanie i potem starczaja na długo wiec warto, ja bym szedł w to. chyba że bardziej trasy to moze pomysl o ktme LC4
ja mam exc 525 siedzenie praktycznie deska, ochrony przed wiatrem zero, przeleciałem raz trase 100 km i w uszach mi huczało jeszcze kilka godzin, mimo upału w kurtce zwykłej zmarzłem bo wiało ostro.
DRZty to pancerne sprzety, nbawet upalane to remonty są dosyc tanie i potem starczaja na długo wiec warto, ja bym szedł w to. chyba że bardziej trasy to moze pomysl o ktme LC4
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- BeginnerBiker
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33
czemu ? WR i DRZ kosztujÄ… podobnie co starsza lc4ka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Chodziło mi raczej o koszty utrzymania. WR chyba tutaj dominuje - no i młody rocznik. Ciężko znaleźć kogoś kto ma takowy żeby się przymierzyć (nigdy nie siedziałem na sm)
- BeginnerBiker
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33
DRZ400S znajomego, traktowana w trasie, na szosowych długich przełożeniach ale na kostkowych oponach, spalała w okolicach 3.5-4L. Do 4.5l zbliżała się jedynie załadowana tobołami (używana była również jako wyprawówka (otwórz link)) przy prędkościach utrzymywanych w okolicy 110-120km/h - przy okazji masz odpowiedź na pytanie odnośnie dłuższych tras
Części do DRZty opór, z WRką nie miałem styczności. DRZta ma jeszcze jedną zaletę, a mianowicie jej silnik nie jest wibratorem luzującym zęby kierowcy.

- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
jak juz to WRka bedzie duzo gorsza od DRZ pod wymienionymi względnami, no moze poza rocznikiem ;P
DRZta duzo lepiej sie sprawdzi na trasie i jest tansza w eksplo no i jest tego sporo wiec duzo łatwiej o uzywki
DRZta duzo lepiej sie sprawdzi na trasie i jest tansza w eksplo no i jest tego sporo wiec duzo łatwiej o uzywki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość