Zobacz wątek - Przesiadka - supermoto i trasa

Przesiadka - supermoto i trasa

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Przesiadka - supermoto i trasa

Postprzez BeginnerBiker » 15/9/2014, 16:02

Witajcie, przeprowadzam się do dużego miasta i rozważam zakup supermociaka - najbardziej podobba mi się WR250X potem DRZ400SM głownie pod uwagę bralem koszty utrzymania ( znacznie mniejsze niz mojej akutalnej 600ccm), do tego wysokie zawieszenie, niska waga - no na miasto ideał :P

Pytanie brzmi czy ktoś dosiadał takiego cuda i da radę tym pojechać jakąś trasę - tj. ~250km dajmy na przykład i z sensowną predkoscią? (jestem typem zamulacza , 110 przelotowo wystarczy absolutnie). Moja waga 75kg jak porównanie do 600ccm- w tym przypadku FZS 600?

Pozdro i dzieki za odpowiedzi o ile takowe będą bo chyba popularnośc takich maszynn w naszym kraju powalająca nie jest :P
BeginnerBiker
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33


Postprzez Nepri » 15/9/2014, 17:15

Po 1. Trasa na supermoto jest wykonalna ale komfortu nie zaznasz(a plecy i tyłek mogą być na Ciebie obrażone) xD
Po 2. Bierz śmiało DRZ :D
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez BeginnerBiker » 15/9/2014, 18:01

Za małolata robiłem trasy simsonem i nie dane było mi narzekać :P Teraz mimo 188cm na FZS (ludzie narzekaja) jest mi wygodnie :D

WR mniej popularne od DRZ - moze niedocenione? Suzuki są starsze co w klasie SM kojarzy mi się z jednym - było upalane i to ostro :P Może się mylę.

No i nie będę ukrywał, że najbardziej zalezy mi na jak najtanszej eksploatacji (okresy miedzy przegladami/ wymiana oleju inne.) fazerek przy mojej jeździe pali 4.4-4.8L/100km. Choć spalanie to nie wszystko :P

Ahh no i DRZ chyba łatwiej odsprzedać, są tu jacyś użytkownicy obu pojazdów?
BeginnerBiker
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33

Postprzez henio12323 » 15/9/2014, 19:08

wrką 250 km raczej męczarnia, DRZ juz duzo lepiej ale wygodnie nie bedzie

ja mam exc 525 siedzenie praktycznie deska, ochrony przed wiatrem zero, przeleciałem raz trase 100 km i w uszach mi huczało jeszcze kilka godzin, mimo upału w kurtce zwykłej zmarzłem bo wiało ostro.

DRZty to pancerne sprzety, nbawet upalane to remonty są dosyc tanie i potem starczaja na długo wiec warto, ja bym szedł w to. chyba że bardziej trasy to moze pomysl o ktme LC4
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25973
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BeginnerBiker » 15/9/2014, 20:53

Exc to chyba nie ma co porównywać:D

A Lc4 kosztami już przebija moje aktualne wozidlo.
BeginnerBiker
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33

Postprzez henio12323 » 15/9/2014, 21:38

czemu ? WR i DRZ kosztują podobnie co starsza lc4ka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25973
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez leff » 15/9/2014, 21:44

WR bedzie chyba najdrozsza .... ceny tego sprzetu sa bardzo wysokie
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez BeginnerBiker » 15/9/2014, 23:30

Chodziło mi raczej o koszty utrzymania. WR chyba tutaj dominuje - no i młody rocznik. Ciężko znaleźć kogoś kto ma takowy żeby się przymierzyć (nigdy nie siedziałem na sm)
BeginnerBiker
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27/9/2012, 18:33

Postprzez Artur_ » 16/9/2014, 06:48

DRZ400S znajomego, traktowana w trasie, na szosowych długich przełożeniach ale na kostkowych oponach, spalała w okolicach 3.5-4L. Do 4.5l zbliżała się jedynie załadowana tobołami (używana była również jako wyprawówka (otwórz link)) przy prędkościach utrzymywanych w okolicy 110-120km/h - przy okazji masz odpowiedź na pytanie odnośnie dłuższych tras ;) Części do DRZty opór, z WRką nie miałem styczności. DRZta ma jeszcze jedną zaletę, a mianowicie jej silnik nie jest wibratorem luzującym zęby kierowcy.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez henio12323 » 16/9/2014, 21:26

jak juz to WRka bedzie duzo gorsza od DRZ pod wymienionymi względnami, no moze poza rocznikiem ;P

DRZta duzo lepiej sie sprawdzi na trasie i jest tansza w eksplo no i jest tego sporo wiec duzo łatwiej o uzywki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25973
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr