Zdławiona yamaha r6 2006 z USA
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Zdławiona yamaha r6 2006 z USA
Witam.
Ostatnio ścigałem się z kolega (suzuki sv600 75km) i nie mogłem go dogonić r6 z 2006 120km. Chodzi o przyspieszenie. Do tego żeby r6 mi stanęła na koło muszę bardzo, bardzo się przyłożyć. Coś mi nie grało i w internecie przeczytałem, że motocykle z USA są zablokowane. Czy ktoś mógłby mi coś na ten temat powiedzieć? Jak taką blokade usunąć?
Ostatnio ścigałem się z kolega (suzuki sv600 75km) i nie mogłem go dogonić r6 z 2006 120km. Chodzi o przyspieszenie. Do tego żeby r6 mi stanęła na koło muszę bardzo, bardzo się przyłożyć. Coś mi nie grało i w internecie przeczytałem, że motocykle z USA są zablokowane. Czy ktoś mógłby mi coś na ten temat powiedzieć? Jak taką blokade usunąć?
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
Jest od Ciebie dużo lżejszy?
Do 140 to jest jakies 10 sekund. Sv'ka mogła troszkę uciec.
Ale stawiam, że Ty po prostu nie umiesz jeździć. Interesujesz się tylko KM, widać co z Ciebie z "jeździec".
Ta.... konie mechaniczne to trochę mało, poczytaj sobie co to jest moment i kiedy masz maksymalny.
Do 140 to jest jakies 10 sekund. Sv'ka mogła troszkę uciec.
Ale stawiam, że Ty po prostu nie umiesz jeździć. Interesujesz się tylko KM, widać co z Ciebie z "jeździec".
Ta.... konie mechaniczne to trochę mało, poczytaj sobie co to jest moment i kiedy masz maksymalny.
Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
No... aż takie proste to to nie jest, akurat SV do 140 jak najbardziej można zrobić leszcza na R6.
Szczególnie jeśli motórzysta jest takiej klasy, że nawet nie wie ile jego moto wyciągnie
Zblokowana raczej nie pokaże na zegarach 270? Prawda? 
Szczególnie jeśli motórzysta jest takiej klasy, że nawet nie wie ile jego moto wyciągnie


-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Pominę te ironiczne żarty.
Chodzi mi o to co piszÄ… w tym temacie o r1:
http://r1-forum.pl/archive/index.php?thread-2151-1.html
W przyszłym tygodniu jadę na hamownię i się okaże.
Chodzi mi o to co piszÄ… w tym temacie o r1:
http://r1-forum.pl/archive/index.php?thread-2151-1.html
W przyszłym tygodniu jadę na hamownię i się okaże.
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
Po prostu sprawdź vmax.
To jest temat o r1 nie o r6. Czemu nie możesz zrozumieć, że przy tak krótkim "wyścigu" wygrywa z Tobą motocykl o momencie dostępnym niżej.
TrochÄ™ teori nie popartej faktami.
Obaj zmieniacie biegi powiedzmy przy 8~9k rpm, on ma w tym czasie szczyt mocy, czyli te 78(?), Ty nawet na odblokowanym masz tej mocy - uwaga uwaga - mniej
to nie jest tak, ze Twoj motocykl ma 120KM w całym zakresie obrotów.
Powiem to jeszcze raz po prostu nie umiesz jeździć i nie masz bladego pojęcia o charakterystyce swojego silnika.
Nie jedź na hamownię, po prostu się rozpędź.
PS. może to er6f też jest zablokowane
To jest temat o r1 nie o r6. Czemu nie możesz zrozumieć, że przy tak krótkim "wyścigu" wygrywa z Tobą motocykl o momencie dostępnym niżej.
TrochÄ™ teori nie popartej faktami.
Obaj zmieniacie biegi powiedzmy przy 8~9k rpm, on ma w tym czasie szczyt mocy, czyli te 78(?), Ty nawet na odblokowanym masz tej mocy - uwaga uwaga - mniej

Powiem to jeszcze raz po prostu nie umiesz jeździć i nie masz bladego pojęcia o charakterystyce swojego silnika.
Nie jedź na hamownię, po prostu się rozpędź.
PS. może to er6f też jest zablokowane

Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
Jak to mawiają maszyna gwizda tylko kierowca... Jaki miałeś wcześniej motocykl? Chyba jesteś w stanie stwierdzić czy maszyna ma te 120km. Już wcześniej ktoś napisał że najlepiej sprawdzić po prędkości maksymalnej maszyny. Może wystartowałeś ale nie podniosłeś obrotów przy starcie, R6 ma wtedy mały moment obrotowy i zanim motocykl się rozpędził to kawa już była daleko przed Tobą.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
R6 powinna bez problemu uciec od kawasaki na takim dystansie jak i na każdym innym... Może nie wykorzystujesz maksymalnych obrotów tylko kręcisz do połowy skali i zmieniasz bieg. Wystarczy spojrzeć przy jakich obrotach jest uzyskiwana moc maksymalna w kawasaki przy 8,5 tyś a w r6 przy 14,5tyś w praktyce oznacza to że w czasie gdy gość na kawie musi zmienić bieg ty nadal się rozpędzasz. Sprawdź też czy masz oryginalną ilość zębów na zębatkach.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości