Zobacz wątek - Co wybrać? 600cm3 z 2007-2008 roku

Co wybrać? 600cm3 z 2007-2008 roku

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Co wybrać? 600cm3 z 2007-2008 roku

Postprzez michak80 » 9/9/2014, 07:28

Witam,

chciałbym w przyszłym sezonie zamienić swoje Kawasaki ZX6R z 2000 roku na coś nowszego (2007-2008 rok). Interesują mnie następujące modele:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR600RR
- Kawasaki Ninja

prosiłbym o opinie użytkowników który model będzie najlepszym wyborem oraz w miarę możliwości główne zalety oraz wady konkretnych modeli.
Motocykl użytkuję głównie w mieście (80%) oraz czasem wyskoczę w dalszą trasę (do 300 km) czy na tor. Wiem że powyższe modele raczej średnio nadają się do jazdy w mieście oraz dalsze trasy ale proszę nie proponować innych modeli ponieważ jestem zainteresowany tymi konkretnymi motocyklami. Z góry dziękuję za pomoc.
michak80
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2/9/2014, 13:58
Lokalizacja: Warszawa/Kijów


Postprzez RSSSS » 12/9/2014, 19:57

Jaki masz budżet?
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jasnoksieznik » 12/9/2014, 21:49

Idz do dzialu "chce kupic motocykl", tam jest taki fajny podwieszony temat, gdzie sa zadane pytania pomocnicze.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez jaroaro » 13/9/2014, 03:56

Jak na miasto to fajnie mieć elastyczny silnik, a jak elastyczny silnik to daytona 675. Napisałeś że czasami polecisz na tor chociaż podejrzewam że toru to ten motocykl nie zobaczy, ale mimo wszystko daytoną można kręcić fajne czasy.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez miki1406 » 13/9/2014, 07:24

Moja rada - GSXR
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez RSSSS » 13/9/2014, 10:25

Moja R6
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Walenty » 16/9/2014, 00:44

jaroaro napisał(a):(...) mimo wszystko daytoną można kręcić fajne czasy.


To takie nieistotne, w mojej opinii. I tak banan na pysku, i tak.

Daytona ma taką jedną wielką zaletę. Oryginalność.
Wyjeżdżasz na przejażdżkę i prawdopodobieństwo, że spotkasz inna jest minimalne.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3597
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez jaroaro » 16/9/2014, 08:13

Ja myślę że tego "luksusu" może zaznać każdy kto ma jakieś europejskie moto.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez mlody636 » 18/9/2014, 13:11

A myslales o zx6r rocznik:05-06? Pojemnosc troche ponad 600 (636) wyglad nawiazujacy do zx10 r. Posiadam taka (rocznik 2006) i jestem mega zadowolony. Sprzet doceniony w stuncie jak i na torze. Oczywiscie o wygodzie zapomnij, kawka jest strasznie niewygodna ale wkoncu to plastik a nie turystyk. Przed zakupem tez mialem problem co wybrac. W gre wchodzily: gix k6 ( oczywiscie malowanie bialo niebieskie , piekny motocykl nawet chyba bardziej podobal mi sie z wygladu od ninjy do czasu az usiadlem na nim. Przy moim wzroscie i wadze czulem sie jak bym siedzial na 50ccm), cbr rr ( ladna ale czegos mi w niej brakowalo. Akurat fajnie sie skladalo bo do dyspozycji mialem oba moto (rr i 636), po przejechaniu sie oboma modelami 636 zrobilo na mnie wieksze wrazenie. RR jak dla mnie strasznie delikatnie oddawala moc w calym zakresie a 636 zachowywala sie wsciekle).
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez madman88 » 18/9/2014, 13:36

Popieram przedmówce sam latam na 636 z 06r i przy wyborze też miałem taka listę jak Ty te same moto i po obejrzeniu i przejechaniu się kilkoma maszynami padło na 636 jak dla mnie najwygodniejsza dla pasażera też :). No i to 136 km więcej niż u konkurencji :D
Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
Avatar użytkownika
madman88
Świeżak
 
Posty: 258
Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
Lokalizacja: Osw

Postprzez Movi » 18/9/2014, 14:18

jaroaro napisał(a):Daytona ma taką jedną wielką zaletę. Oryginalność.
Wyjeżdżasz na przejażdżkę i prawdopodobieństwo, że spotkasz inna jest minimalne.


Ma też jedną dużą wadę... w razie szlifa szukasz owiewek pół roku :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez jaroaro » 18/9/2014, 15:51

No tak. Tylko japonia!!! Wszystkie inne motocykle psują się i nie ma części. Ja tylko uważam że europejskie motocykle są dużo ciekawsze niż japończyki gdzie wszędzie ich pełno i każdy do siebie podobny.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Piach » 19/9/2014, 10:31

Mechanika tez szukasz dlugo. Czesci trzeba sciagac z kosmosu :)
Chciaz Daytona az tak oryginalna nie jest.
Moze jakbys chcial kupowac Bimote albo EBRa to byloby inaczej :)
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez miki1406 » 19/9/2014, 11:17

jaroaro napisał(a):No tak. Tylko japonia!!! Wszystkie inne motocykle psują się i nie ma części.(...)


Japonia też się psuje, ale jest więcej części niż do egzotyków :P
A nawet jak się nie psuje taki wynalazek to zawsze jest ryzyko gleby/szlifa i też szukanie gratów...

Z motocyklami ogólnie jest ciężko... Jak są zamienniki to do kierunków lusterek itp... Silnikowych, zawieszeniowych brak... Oryginały - cena kosmos...

Pozostaje tylko rynek wtórny i różnego rodzaju kombinacje - spawania/regeneracje itp...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez jaroaro » 19/9/2014, 12:03

Nie wiem czy Triumph jest aż takim egzotykiem na naszym rynku. Coraz więcej na rynku motocykli europejskich więc pewnie z czasem będzie i więcej gratów na allegro do nich. Tak jak Piach wspomniał Triumph to nie Buell lub Bimota. Już chyba większym egzotykiem jest MV Agusta lub Moto Guzzi jeżeli chodzi o europejski rynek.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr