Zobacz wątek - Honda Hornet 600

Honda Hornet 600

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda Hornet 600

Postprzez KapiBara » 7/9/2014, 22:02

Cześć, mam szybkie pytanie do Was :)
Czy ktoś może mi powiedzieć na jakich obrotach najlepiej trzymać horneta 600 96km?

Ciężko dokładnie to określić, zależy od jazdy, ale doszedłem ze znajomym do wniosku, że optymalne obroty to 5 tys na dwójkę, a później co 6 tys wyższy bieg.

Chodzi mi o to, ponieważ wiem, że hornet lubi wysokie obroty, a szukam takiego złotego środka, aby go nie męczyć w czasie spacerowej jazdy ze znajomymi.
Jakieś wskazówki?


Przepraszam, jeżeli pomyliłem zakładki, post jest z dupy czy takie tam. :>
WIecie wieczór, niedziela.. człowiek czasem nie wie co piszę, ale chce znaleźć dobrą poradę.
Avatar użytkownika
KapiBara
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47


Postprzez leff » 7/9/2014, 22:42

meczyc? przeciez to silnik ze sporta, on zyje obrotami jak chcesz jezdzic na niskich to zmien moto
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Krmtzzz » 8/9/2014, 00:36

A co masz za problem z jezdzeniem na 5 tys ? To wbij sobie 2jke i jezdzij na 10...
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez KapiBara » 8/9/2014, 06:15

leff napisał(a):meczyc? przeciez to silnik ze sporta, on zyje obrotami jak chcesz jezdzic na niskich to zmien moto

Czasami zdarza się, że np. prowadzisz kogoś.. chodziło mi tylko i wyłącznie o to, poniżej jakiej obrotów lepiej nie schodzić...
(Przykładowo w ducatii monster 900 zaleca się jeździć minimum na 3k)

Krmtzzz napisał(a):A co masz za problem z jezdzeniem na 5 tys ? To wbij sobie 2jke i jezdzij na 10...

Mogę sobie śmigać na tych 7-9k jadąc spokojnie, ale kwestia czystej ciekawości. :wink:
I tak chodzi o to, aby silnik płynnie chodził, tylko ciekaw jestem czy ktoś się przebił w zalecenia producenta, :>
Avatar użytkownika
KapiBara
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47

Postprzez miki1406 » 8/9/2014, 11:07

Niestety silnik rzędowy to mocna góra i to wysokie obroty lubią te silniki... Mi też to doskwiera...

Dla tego wolę Vki, tutaj można go mulić a on i tak się zbiera :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez leff » 8/9/2014, 17:30

oj ..... moja lokomotywa ma moment przy 3750 ... 2 krpm mozesz normalnie jechac, Twoja V to przebije?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez pamoz » 8/9/2014, 20:58

Podobna dyskusja była nie tak dawno na" forum motocyklistów".Tylko tam chodziło o Bladego jeśli się nie mylę.Mniej więcej opinie były takie ,że silnik lubi i zdrowo dla niego jak jest w okolicach pomiędzy maksymalnym momentem a mocą.A pytającemu który ma takie problemy polecili zmianę moto na 125cm i jazdę po bożemu :wink:
biegacz
Avatar użytkownika
pamoz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez miki1406 » 9/9/2014, 10:12

leff - mam olejaka w rzędzie 3/4...

pamoz - widzisz... Tylko ja szukam moto elastycznego w dolnym zakresie (miasto i mniej motania biegami), a i lubię czasem 200 złapać... Najprzyjemniej w tych okolicach jeździło mi się B12 i VTR... Tu R4 tu V2... Natomiast jak śmigałem SC28 to się mordowałem poniżej 80km/h
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr