Motor gasnie na luzie po chamowaniu oraz ze sprzęgłem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Motor gasnie na luzie po chamowaniu oraz ze sprzęgłem
Witam,
Kupiłem sprowadzony z niemiec motor z 94 Aprilia GS 125.
Wszystko fajnie do czasu kiedy okazał się , że podczas jazdy gdy wbijam na luz lub podczas chamowania z wciśniętym sprzęgłem motor gasnie.
Z rury leci biały dym. chciałbym uspokoić swoje nerwy i poradzić się specjalistów czy to coś powarznego czy też jest to efektem niewyregulowanie któregoś podzespołu.
bardzo proszę o odpowiedz jak można sobie z tym poradzić bo przecież jak wyjadę do miasta to nie mam ochoty za kazdym razem kiedy stanę odpalać silnika.
Pozdrawiam,
Jakub
Kupiłem sprowadzony z niemiec motor z 94 Aprilia GS 125.
Wszystko fajnie do czasu kiedy okazał się , że podczas jazdy gdy wbijam na luz lub podczas chamowania z wciśniętym sprzęgłem motor gasnie.
Z rury leci biały dym. chciałbym uspokoić swoje nerwy i poradzić się specjalistów czy to coś powarznego czy też jest to efektem niewyregulowanie któregoś podzespołu.
bardzo proszę o odpowiedz jak można sobie z tym poradzić bo przecież jak wyjadę do miasta to nie mam ochoty za kazdym razem kiedy stanę odpalać silnika.
Pozdrawiam,
Jakub
Reklama wizualna, wielkoformatowa oraz internetowa dla Twojej firmy | http://www.jakubmroz.com
- Capricornus
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/8/2007, 23:09
- Lokalizacja: Opole / Prudnik
Ja w GS miałem to samo jak była zimna (leciał biały dym) lub może to byś też niewyregulowany gaźnik. Spróbuj podkręcić mu obroty problem powinien zniknąć.
Chyba że masz juz mało paliwa bo ja np. w NSR jak miałem mało paliwa w baku i hamowałem to wtedy też mi gasła bo te resztki przelewały się do przodu
P.S. Motor kupiłeś od handlarza w Niemczech czy od prywatnego właściciela?
Chyba że masz juz mało paliwa bo ja np. w NSR jak miałem mało paliwa w baku i hamowałem to wtedy też mi gasła bo te resztki przelewały się do przodu

P.S. Motor kupiłeś od handlarza w Niemczech czy od prywatnego właściciela?
### SUZUKI GSXR K4 ###


- gawron0
- Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 15/8/2006, 06:34
Motor został sprowadzony od prywatnego własciciela.
I jestem zadowolony, w Niemczech wiekszosc oddaje motor do serwisu no i problem wybojów na drogach znika.
Mam znajomego tłumacza przysięgłego i dokumenty przetłumaczone mam po niskich kosztach. Tylko sprawa tego gasnięcia mnie martwi...
Nalałem 5 l wiec w sumie nie jest to resztka...(no powiedzmy)
Mam zamiar oddac go do serwisu nich mi wszystko ustawią jak trzeba, a następnym razem sam sie bede w naprawę i regulację bawił.
Pozdrawiam,
Jakub
I jestem zadowolony, w Niemczech wiekszosc oddaje motor do serwisu no i problem wybojów na drogach znika.
Mam znajomego tłumacza przysięgłego i dokumenty przetłumaczone mam po niskich kosztach. Tylko sprawa tego gasnięcia mnie martwi...
Nalałem 5 l wiec w sumie nie jest to resztka...(no powiedzmy)
Mam zamiar oddac go do serwisu nich mi wszystko ustawią jak trzeba, a następnym razem sam sie bede w naprawę i regulację bawił.
Pozdrawiam,
Jakub
Reklama wizualna, wielkoformatowa oraz internetowa dla Twojej firmy | http://www.jakubmroz.com
- Capricornus
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/8/2007, 23:09
- Lokalizacja: Opole / Prudnik
A przy okazji pytanie z innej beczki.
Gdzie moge kupic książkę serwisową do Aprili gs 125.
Ciągnie mnie do nauki całej mechaniki tego motorku łacznie ze wszystkimi szczegulikami ale nie wiem gdzie szukac a w necie porozrzucane wszystko jak na wysypisku.
Gdzie moge kupic książkę serwisową do Aprili gs 125.
Ciągnie mnie do nauki całej mechaniki tego motorku łacznie ze wszystkimi szczegulikami ale nie wiem gdzie szukac a w necie porozrzucane wszystko jak na wysypisku.
Reklama wizualna, wielkoformatowa oraz internetowa dla Twojej firmy | http://www.jakubmroz.com
- Capricornus
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/8/2007, 23:09
- Lokalizacja: Opole / Prudnik
ja po regulacji zaworow mialem podobnie ze na luzie i ze sprzeglem gasl, ale to dlatego ze mechanik mi ustawil najnizsze obroty(okolo 1,100) i czasami az sie dusil, moze i jest mechanikiem ale na wysokoobrotowy silnik to jednak za malo, wzielem podkrecilem troszeczke i jest git;]
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1
"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1
"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
- qbas118
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości