kawa z750
Posty: 62
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Tak fajnie opowiadasz o tym jak wyglada kurs, szkoda tylko ze zupelnie nie pokrywa sie z tym, co opowiadaly osoby robiace go w tym roku (dwoch kolegow w pracy + znajomy, wszystkie kursy w KRK). Mam nadzieje ze opowiadasz bazujac na wlasnych doswiadczeniach a nie historyjkach wyssanych z palca - kiedy robiles A?
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Fakt... Ale brat ma serwis motocykli, czasem coś z nim dłubię... I tak trafił się na serwis Gladius, ze szkoły nauki jazdy, zblokowany tak, że 10latek mógłby tym jeździć i nic by sobie nie zrobił... I nie tam jakieś wykwintne blokady a blokada na manetce (krótki ruch)...
Pytam... Jak ktoś ma się nauczyć panować nad motocyklem, który mocy nie ma?? Śmiem twierdzić, że tego skręconego Gladiusa objechała by nawet CBR 125...
Być może masz racje... i nie powinni tak blokować... Ale łapią się za kieszenie... Ośrodek wydał jakąś większą kwotę i nie chce by ktoś ten motocykl zbeształ bo go poniesie... A co ich obchodzi, że zbeszta potem swoją maszynę i zdrowie...
Racja jest taka, że nie powinni blokować, a zastosować np. zdalne odcięcie zapłonu, które w pilocie miałby instruktor...
Pytam... Jak ktoś ma się nauczyć panować nad motocyklem, który mocy nie ma?? Śmiem twierdzić, że tego skręconego Gladiusa objechała by nawet CBR 125...
Być może masz racje... i nie powinni tak blokować... Ale łapią się za kieszenie... Ośrodek wydał jakąś większą kwotę i nie chce by ktoś ten motocykl zbeształ bo go poniesie... A co ich obchodzi, że zbeszta potem swoją maszynę i zdrowie...
Racja jest taka, że nie powinni blokować, a zastosować np. zdalne odcięcie zapłonu, które w pilocie miałby instruktor...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Stary, pokazałeś że motocykle nie są blokowane ale ja nadal nie wiem co teraz trzeba zrobić na egzaminie. Co to za różnica czy masz YBR 250 czy XX skoro i tak poruszasz się tempem spacerowym. Zwiększa się tylko waga. Więc co Ci tam kumple powiedzieli?
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
miki1406 napisał(a):Fakt... Ale brat ma serwis motocykli, czasem coś z nim dłubię... I tak trafił się na serwis Gladius, ze szkoły nauki jazdy, zblokowany tak, że 10latek mógłby tym jeździć i nic by sobie nie zrobił... I nie tam jakieś wykwintne blokady a blokada na manetce (krótki ruch)....
Gdybys poczytal linki ktore podalem wyzej, widzial bys, ze maszyny na A i A2 sa rozne. To ze twoj brat serwisuje maszyny do A2 nie oznacza ze sa to te same maszyny, na ktorych ucza jezdzic na A. N.p. przed szkola jazdy kolo mojego domu stoja trzy motocykle - KTM na A1 i dwie ER-6n - jedna na A, jedna na A2.
Blokada ruchu manetki jest w tej chwili najczesciej spotykana blokada - najprostszy sposob ograniczenia moto na wtrysku, stosowany tez przez producentow.
Co do pomyslu z odcieciem zaplonu - zastanowiles sie, co sie stanie, gdy instruktor usiadzie n.p. na pilota gdy uczen bedzie zlozony w zakrecie?
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Movi napisał(a):Po co pytanie o prawko. Czy aby kupić motocykl trzeba mieć prawko? Każdy jest rozumny i zna konsekwencje. Kwestia czy myśli czy nie.
Przesiadka z 50cm3 na z750 to mocno poroniony pomysł.
Poroniony to jesz malo powiedziane.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Tak jak wcześniej ustaliliśmy...
W świetle prawa i ustawodawcy, który klepnął pełne A - rób co chcesz... Masz prawo...
W świetle rozsądku i logiki, należy zastosować półśrodek w postaci klasy 500... i doskonalenie techniki jazdy w naturalnym środowisku
W świetle prawa i ustawodawcy, który klepnął pełne A - rób co chcesz... Masz prawo...
W świetle rozsądku i logiki, należy zastosować półśrodek w postaci klasy 500... i doskonalenie techniki jazdy w naturalnym środowisku
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
jaroaro napisał(a):Ale co to za różnica czy zablokowany czy nie, jak w na kursie jeździ 50km/h, więc kursant nawet nie pozna możliwości maszyny, tylko będzie utrzymywał silnik w dolnym zakresie obrotów.
Nie na wszystkich kursach tak się jeździ.Ja jeździłem Gladiusem 120-140 km/h,po autostradzie oczywiście.I była to normalna,niezdławiona maszyna.I wcale nie sądzę,że przygotowany jestem na stukonnego potwora.
- severian
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 3/8/2014, 09:37
Ale autostrada to inna bajka ; ) Tam każdy może odkręcić. Ciężko w ciągu 20h dobrze nauczyć się jeździć, więc jeżeli ktoś nigdy nie miał styczności z motocyklem niewiele wyniesie z kursu. Będą to podstawy, które pozwolą przejechać z punktu A do B. Przez 20h ciężko poznać dobrze motocykl.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Zazwyczaj scenariusz jest podobny...
Kupuje... pierwsze 100km delikatnie bo strach... Nie przewraca się i pozwala sobie na coraz więcej... Odwija coraz częściej... Za ciasny łuk... Brak przeciwskrętu... Wynosi na lewo... i albo słup, albo rów, albo bariera, albo pod tira...
Albo idzie jak dziki mistrz prostej, matiz hamuje bo skręca w lewo... Moto zostaje za Matizem, on leci dalej na Małysza, za to już z pękniętą śledzioną...
To nie są historie, które wyczytałem z kodeksu, a historie z mojej okolicy...
Kupuje... pierwsze 100km delikatnie bo strach... Nie przewraca się i pozwala sobie na coraz więcej... Odwija coraz częściej... Za ciasny łuk... Brak przeciwskrętu... Wynosi na lewo... i albo słup, albo rów, albo bariera, albo pod tira...
Albo idzie jak dziki mistrz prostej, matiz hamuje bo skręca w lewo... Moto zostaje za Matizem, on leci dalej na Małysza, za to już z pękniętą śledzioną...
To nie są historie, które wyczytałem z kodeksu, a historie z mojej okolicy...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
I tu się z tobą zgodzę, choć przyznaj sam, że klasa 50-250 ma mniejsze tendencje do wynoszenia przy pałowaniu niż klasa 600-1300
Fakt jest taki, że debil to i na motorynce się rozwali 


Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
hornetgp napisał(a):Widzę że temat rozważań się zmienił nieco od zamierzonego, także dzięki za wszystkie odpowiedzi te na temat jak i te nie na temat.
Przepraszamy - "poniósł nas melanż"



Motocykliści to trochę jednak przekupy są... Jeden przez drugiego i każdy wie najlepiej

Ale ostatecznie, każdy każdemu "po razie" i zgoda w rodzinie...
Sorki za wprowadzony offtop, który przerodził twój temat w bardziej globalny problem...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 62
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości