Problem z kołem magnesowym do Kawasaki GPZ500s z r.1989
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z kołem magnesowym do Kawasaki GPZ500s z r.1989
Witam mam duży problem ze znalezieniem pasującego lub oryginalnego koła magnesowego do mojej Kawasaki GPZ500s z r.1989
Poprzednie koło ma wszystkie magnesy zmielone więc nie ma sensu regenerować. Potrzebuje informacji czy istnieją jakieś strony gdzie można kupić / zamówić daną część lub może wiecie z jakiego innego modelu pasowało by dane koło:(

- Razershift
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2014, 17:43
- Lokalizacja: Płońsk
niestety to jest własnie "urok" starych maszyn
zaczał bym od podzwonienia do dealerów kawasaki, ale kawasaki ma tak kiepską sieć że moze byc ciezko, ale próbuj, czasami wyprzedaje stare częsci w rozsądnej kasie.
2 sprawa to szukaj rozbitków, na czesci itp olx.pl i allegro standardowo
no i za granicÄ… ebay niemiecki, angielski
zaczał bym od podzwonienia do dealerów kawasaki, ale kawasaki ma tak kiepską sieć że moze byc ciezko, ale próbuj, czasami wyprzedaje stare częsci w rozsądnej kasie.
2 sprawa to szukaj rozbitków, na czesci itp olx.pl i allegro standardowo
no i za granicÄ… ebay niemiecki, angielski
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
- Razershift
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2014, 17:43
- Lokalizacja: Płońsk
Pasujące koło znowu będzie miało odrywające się magnesy. Kup z nowszego modelu i podpiłuj wypustki tak, żeby się zgadzały z oryginałem. Na forum kawasaki już niejeden to przerabiał. Ja się zabezpieczyłem zanim się rozleciało https://picasaweb.google.com/1140596923 ... Magnesowe#
Swoją drogą, zmielone magnesy oznaczają w większości przypadków szybką śmierć silnika, bo koło magnesowe pracuje w gorącym oleju (jest przepływ do pozostałej części silnika), opiłki lecą w różne miejsca, zatykają magistrale olejową, dostają się do panewek itd. Najczęściej szybko lecą właśnie panewki
Swoją drogą, zmielone magnesy oznaczają w większości przypadków szybką śmierć silnika, bo koło magnesowe pracuje w gorącym oleju (jest przepływ do pozostałej części silnika), opiłki lecą w różne miejsca, zatykają magistrale olejową, dostają się do panewek itd. Najczęściej szybko lecą właśnie panewki

- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości