Yamaha DT 50 i silnik KX 85
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 50 i silnik KX 85
Witam, mam teraz do latania po drodze DT 50, latałem ostatnio znajomego KX 85.
Podczas odkręcania manetki na 1 biegu na wyższych obrotach koła zaczęło się wyyyyssoookkkkkooooooooooo unosić
spodobało mi się to, i mam pytanie czy monotowanie
silnika od fulla 85 do mojej DT ma sens, dużo jest przeróbek? Jak tak, to gdzie można
kupić taki silnik, bo na allegro nie ma żadnych silników.
PS.
Tak, tak rozumiem KX waży 69 kg a DT koło 105 i DT nie będzie tak latała na kole
Ale różnica będzie duża bo w DT mam koło 13 koni(odblokowana) a KX ma koło 34 koni
Podczas odkręcania manetki na 1 biegu na wyższych obrotach koła zaczęło się wyyyyssoookkkkkooooooooooo unosić

silnika od fulla 85 do mojej DT ma sens, dużo jest przeróbek? Jak tak, to gdzie można
kupić taki silnik, bo na allegro nie ma żadnych silników.
PS.
Tak, tak rozumiem KX waży 69 kg a DT koło 105 i DT nie będzie tak latała na kole

Ale różnica będzie duża bo w DT mam koło 13 koni(odblokowana) a KX ma koło 34 koni

miałem:
Quad 110ccm 3x
Jawa 50 Mustang
mam:
Husqvarna WRE 125
Yamaha DT 50R SM
marzÄ™ o:
Kawasaki kx 250 lub KTM EXC 125
Quad 110ccm 3x
Jawa 50 Mustang
mam:
Husqvarna WRE 125
Yamaha DT 50R SM
marzÄ™ o:
Kawasaki kx 250 lub KTM EXC 125
-
Husqa - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 12/6/2014, 18:22
- Lokalizacja: Kołbaskowo(niedaleko Rosówka)
pomysl tylko o tym, że taki silnik z KXa nie nadaje sie do jazdy po ulicach itp bo jest zbyt agresywny i zbyt wolny. szybko bedzie wymagał remontów
po 2 przeróbek troche bedzie, trzeba od nowa zrobic wszystkie mocowania silnika. musiał bys dowac praktycznie cały zestaw, silnik, gaźnik, elektryka kompletna, chłodnice a to nie bedzie kosztowało kilku groszy tylko pewnie z 1500 zł na pewno bedzie kosztowało
gdzie kupic - tutaj tez problem, albo allegro, albo olx, albo szukac jak są całe kxy na częsci, w zasadzie obojętne z czego ten silnik czy z cr rm czy kx. albo za granicą szukać
także tak czy siak, dla mnie pomysł głupi, bo koszta beda spore, a zysk marny
wolałbym ta kase przeznaczyc np na tuning silnika w DT albo w ogóle ją sprzedac dołozyc i kupic cos lepszego
po 2 przeróbek troche bedzie, trzeba od nowa zrobic wszystkie mocowania silnika. musiał bys dowac praktycznie cały zestaw, silnik, gaźnik, elektryka kompletna, chłodnice a to nie bedzie kosztowało kilku groszy tylko pewnie z 1500 zł na pewno bedzie kosztowało
gdzie kupic - tutaj tez problem, albo allegro, albo olx, albo szukac jak są całe kxy na częsci, w zasadzie obojętne z czego ten silnik czy z cr rm czy kx. albo za granicą szukać
także tak czy siak, dla mnie pomysł głupi, bo koszta beda spore, a zysk marny
wolałbym ta kase przeznaczyc np na tuning silnika w DT albo w ogóle ją sprzedac dołozyc i kupic cos lepszego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości