Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki V-Strom 1000]</i> Weekend z Suzuki V-Strom 1000 -...
NAS Analytics TAG

[Suzuki V-Strom 1000] Weekend z Suzuki V-Strom 1000 -...

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki V-Strom 1000] Weekend z Suzuki V-Strom 1000 -

Postprzez Åšcigacz » 22/8/2014, 09:41

Dyskusja na temat: Weekend z Suzuki V-Strom 1000 - bardzo aktyV2ny wypoczynek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Weekend z Suzuki V-Strom 1000 - bardzo aktyV2ny wypoczynek
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 22/8/2014, 09:41

jeździłem, potwierdzam - świetny motocykl!

gdybym na siłę szukał negatywów to mógłbym się przyczepić do tego, że lusterka wygladaja jak wyjete z ikarusa a podczas postoju np na świetłach - podnóżki mi się wbijały w łydki<br><hr>dzik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/8/2014, 12:02

A ja dodam trochę dziegciu do tej beczki miodu. Także nim jeździłem, z moją żoną i kilka uwag jednak mam(y).
1. Pozycja. Ja mam 2m, a małżowina nieco ponad 180cm i przy tych parametrach miejsca, zwłaszcza dla pasażera nie ma zbyt dużo. Kąt ugięcia kolan nie jest specjalnie wygodny i na dłuższą metę niestety męczący. Tu widać najbardziej różnice pomiędzy japończykami, a motocyklami europejskimi. Niedowiarkom polecam porównać V-stroma z Triumphem Explorerem 1200. Widać od razu, że Explorera projektował rosły człowiek i projekt jest (również) dla rosłych ludzi. Percepcja wysokiego wzrostu dla japońców kończy się zapewne gdzieś na 190 cm. Może wyżsi ludzie nie powinni jeździć na moto. No, ale co poradzę, że lubię. :-) 2. Prowadzenie, heble, ergonomia - super. Dla jeźdźca mojego wzrostu konieczne raisery lusterek. Moto faktycznie jedzie samo, bardzo sprawnie hamuje. To taki tańszy zamiennik Multistrady. Naprawdę w tych obszarach te motocykle można spokojnie porównać. Po prostu świetna robota. 3. Silnik. Tu moje największe zaskoczenienie. Mimo świetnej elastyczności, znakomitej reakcji na ruchy roll-gazu, minimalnych reakcji napędu na zmiany obciążenia, silnik wibruje. Nie wiem, czy to wina egzemplarza testowego, (chociaż miał 1.200 km, więc był prawie nowy) czy wszystkich, ale te wibracje są męczące. To, że silnik czuć pod tyłkiem jest super. Takie delikatne mrowienie nie pozwala zapomnieć, że tuż pod nami pracuje duże V2. Niemniej już to, co ciągle czuć, zwłaszcza w normalnym, użytecznym w podróży zakresie obrotów (3,5 - 4,5k) przyjemne nie jest. Kierownica cały czas przenosi wibracje o wysokiej amplitudzie i przy dłuższej jeździe jest to po prostu męczące. Po jeździe próbnej moje nadgarstki były obolałe, a małżowina podobne dolegliwości odczuwała w...łydkach. Zatem i tylne podnóżki przenoszą wibracje. Ja wiem, że jest to litrowe V2 i wibracje będą zawsze, ale w motocyklu do podróży nie powinno to mieć miejsca w takim zakresie. W dużym Explorerze, Super Tenere czy dużym GSie tego nie ma. Nie ma tego nawet w Multistradzie. Szkoda, bo mógłby być to motocykl niemal idealny, zwłaszcza z ceną, która jest znacznie niższa, niż u konkurencji. <br><hr>Max3miasto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/8/2014, 08:32

Komentatorzy napisał(a):A ja dodam trochę dziegciu do tej beczki miodu. Także nim jeździłem, z moją żoną i kilka uwag jednak mam(y).
1. Pozycja. Ja mam 2m, a małżowina nieco ponad 180cm i przy tych parametrach miejsca, zwłaszcza dla pasażera nie ma zbyt dużo. Kąt ugięcia kolan nie jest specjalnie wygodny i na dłuższą metę niestety męczący. Tu widać najbardziej różnice pomiędzy japończykami, a motocyklami europejskimi. Niedowiarkom polecam porównać V-stroma z Triumphem Explorerem 1200. Widać od razu, że Explorera projektował rosły człowiek i projekt jest (również) dla rosłych ludzi. Percepcja wysokiego wzrostu dla japońców kończy się zapewne gdzieś na 190 cm. Może wyżsi ludzie nie powinni jeździć na moto. No, ale co poradzę, że lubię. :-) 2. Prowadzenie, heble, ergonomia - super. Dla jeźdźca mojego wzrostu konieczne raisery lusterek. Moto faktycznie jedzie samo, bardzo sprawnie hamuje. To taki tańszy zamiennik Multistrady. Naprawdę w tych obszarach te motocykle można spokojnie porównać. Po prostu świetna robota. 3. Silnik. Tu moje największe zaskoczenienie. Mimo świetnej elastyczności, znakomitej reakcji na ruchy roll-gazu, minimalnych reakcji napędu na zmiany obciążenia, silnik wibruje. Nie wiem, czy to wina egzemplarza testowego, (chociaż miał 1.200 km, więc był prawie nowy) czy wszystkich, ale te wibracje są męczące. To, że silnik czuć pod tyłkiem jest super. Takie delikatne mrowienie nie pozwala zapomnieć, że tuż pod nami pracuje duże V2. Niemniej już to, co ciągle czuć, zwłaszcza w normalnym, użytecznym w podróży zakresie obrotów (3,5 - 4,5k) przyjemne nie jest. Kierownica cały czas przenosi wibracje o wysokiej amplitudzie i przy dłuższej jeździe jest to po prostu męczące. Po jeździe próbnej moje nadgarstki były obolałe, a małżowina podobne dolegliwości odczuwała w...łydkach. Zatem i tylne podnóżki przenoszą wibracje. Ja wiem, że jest to litrowe V2 i wibracje będą zawsze, ale w motocyklu do podróży nie powinno to mieć miejsca w takim zakresie. W dużym Explorerze, Super Tenere czy dużym GSie tego nie ma. Nie ma tego nawet w Multistradzie. Szkoda, bo mógłby być to motocykl niemal idealny, zwłaszcza z ceną, która jest znacznie niższa, niż u konkurencji. <br><hr>Max3miasto<br>
Taką łyżkę dziegciu to możesz dodać do każdego seryjnego produktu - od łóżka poprzez spodnie a nawet samochód. Masz 200 cm to nie oczekuj że seryjne 2oo będzie pasować do ciebie, bo jakby przygotować projekt pod osoby 190-200 cm plus to większość osób nie kupiłaby takiego moto, bo nie produkują takich koturnów, żeby postawić nogę na ziemi siedząc na takim kolosie.<br><hr>178
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2014, 10:15

ale Pan Redaktor ubrał pasażerkę. Teraz takie zachowania promuje się na Ściągaczu? <br><hr>autor nn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2014, 06:39

Komentatorzy napisał(a):A ja dodam trochę dziegciu do tej beczki miodu. Także nim jeździłem, z moją żoną i kilka uwag jednak mam(y).
1. Pozycja. Ja mam 2m, a małżowina nieco ponad 180cm i przy tych parametrach miejsca, zwłaszcza dla pasażera nie ma zbyt dużo. Kąt ugięcia kolan nie jest specjalnie wygodny i na dłuższą metę niestety męczący. Tu widać najbardziej różnice pomiędzy japończykami, a motocyklami europejskimi. Niedowiarkom polecam porównać V-stroma z Triumphem Explorerem 1200. Widać od razu, że Explorera projektował rosły człowiek i projekt jest (również) dla rosłych ludzi. Percepcja wysokiego wzrostu dla japońców kończy się zapewne gdzieś na 190 cm. Może wyżsi ludzie nie powinni jeździć na moto. No, ale co poradzę, że lubię. :-) 2. Prowadzenie, heble, ergonomia - super. Dla jeźdźca mojego wzrostu konieczne raisery lusterek. Moto faktycznie jedzie samo, bardzo sprawnie hamuje. To taki tańszy zamiennik Multistrady. Naprawdę w tych obszarach te motocykle można spokojnie porównać. Po prostu świetna robota. 3. Silnik. Tu moje największe zaskoczenienie. Mimo świetnej elastyczności, znakomitej reakcji na ruchy roll-gazu, minimalnych reakcji napędu na zmiany obciążenia, silnik wibruje. Nie wiem, czy to wina egzemplarza testowego, (chociaż miał 1.200 km, więc był prawie nowy) czy wszystkich, ale te wibracje są męczące. To, że silnik czuć pod tyłkiem jest super. Takie delikatne mrowienie nie pozwala zapomnieć, że tuż pod nami pracuje duże V2. Niemniej już to, co ciągle czuć, zwłaszcza w normalnym, użytecznym w podróży zakresie obrotów (3,5 - 4,5k) przyjemne nie jest. Kierownica cały czas przenosi wibracje o wysokiej amplitudzie i przy dłuższej jeździe jest to po prostu męczące. Po jeździe próbnej moje nadgarstki były obolałe, a małżowina podobne dolegliwości odczuwała w...łydkach. Zatem i tylne podnóżki przenoszą wibracje. Ja wiem, że jest to litrowe V2 i wibracje będą zawsze, ale w motocyklu do podróży nie powinno to mieć miejsca w takim zakresie. W dużym Explorerze, Super Tenere czy dużym GSie tego nie ma. Nie ma tego nawet w Multistradzie. Szkoda, bo mógłby być to motocykl niemal idealny, zwłaszcza z ceną, która jest znacznie niższa, niż u konkurencji. <br><hr>Max3miasto<br>
Komentatorzy napisał(a):Taką łyżkę dziegciu to możesz dodać do każdego seryjnego produktu - od łóżka poprzez spodnie a nawet samochód. Masz 200 cm to nie oczekuj że seryjne 2oo będzie pasować do ciebie, bo jakby przygotować projekt pod osoby 190-200 cm plus to większość osób nie kupiłaby takiego moto, bo nie produkują takich koturnów, żeby postawić nogę na ziemi siedząc na takim kolosie.<br><hr>178<br>
Sorry, ale nie masz racji. Na całkowicie seryjnym Explorerze 1200, dużym GSie Adventure czy choćby Crosstourerze jest o prostu znacznie więcej miejsca, zwłaszcza da pasażera...<br><hr>Max3miasto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2014, 11:23

Komentatorzy napisał(a):A ja dodam trochę dziegciu do tej beczki miodu. Także nim jeździłem, z moją żoną i kilka uwag jednak mam(y).
1. Pozycja. Ja mam 2m, a małżowina nieco ponad 180cm i przy tych parametrach miejsca, zwłaszcza dla pasażera nie ma zbyt dużo. Kąt ugięcia kolan nie jest specjalnie wygodny i na dłuższą metę niestety męczący. Tu widać najbardziej różnice pomiędzy japończykami, a motocyklami europejskimi. Niedowiarkom polecam porównać V-stroma z Triumphem Explorerem 1200. Widać od razu, że Explorera projektował rosły człowiek i projekt jest (również) dla rosłych ludzi. Percepcja wysokiego wzrostu dla japońców kończy się zapewne gdzieś na 190 cm. Może wyżsi ludzie nie powinni jeździć na moto. No, ale co poradzę, że lubię. :-) 2. Prowadzenie, heble, ergonomia - super. Dla jeźdźca mojego wzrostu konieczne raisery lusterek. Moto faktycznie jedzie samo, bardzo sprawnie hamuje. To taki tańszy zamiennik Multistrady. Naprawdę w tych obszarach te motocykle można spokojnie porównać. Po prostu świetna robota. 3. Silnik. Tu moje największe zaskoczenienie. Mimo świetnej elastyczności, znakomitej reakcji na ruchy roll-gazu, minimalnych reakcji napędu na zmiany obciążenia, silnik wibruje. Nie wiem, czy to wina egzemplarza testowego, (chociaż miał 1.200 km, więc był prawie nowy) czy wszystkich, ale te wibracje są męczące. To, że silnik czuć pod tyłkiem jest super. Takie delikatne mrowienie nie pozwala zapomnieć, że tuż pod nami pracuje duże V2. Niemniej już to, co ciągle czuć, zwłaszcza w normalnym, użytecznym w podróży zakresie obrotów (3,5 - 4,5k) przyjemne nie jest. Kierownica cały czas przenosi wibracje o wysokiej amplitudzie i przy dłuższej jeździe jest to po prostu męczące. Po jeździe próbnej moje nadgarstki były obolałe, a małżowina podobne dolegliwości odczuwała w...łydkach. Zatem i tylne podnóżki przenoszą wibracje. Ja wiem, że jest to litrowe V2 i wibracje będą zawsze, ale w motocyklu do podróży nie powinno to mieć miejsca w takim zakresie. W dużym Explorerze, Super Tenere czy dużym GSie tego nie ma. Nie ma tego nawet w Multistradzie. Szkoda, bo mógłby być to motocykl niemal idealny, zwłaszcza z ceną, która jest znacznie niższa, niż u konkurencji. <br><hr>Max3miasto<br>
Komentatorzy napisał(a):Taką łyżkę dziegciu to możesz dodać do każdego seryjnego produktu - od łóżka poprzez spodnie a nawet samochód. Masz 200 cm to nie oczekuj że seryjne 2oo będzie pasować do ciebie, bo jakby przygotować projekt pod osoby 190-200 cm plus to większość osób nie kupiłaby takiego moto, bo nie produkują takich koturnów, żeby postawić nogę na ziemi siedząc na takim kolosie.<br><hr>178<br>
Komentatorzy napisał(a):Sorry, ale nie masz racji. Na całkowicie seryjnym Explorerze 1200, dużym GSie Adventure czy choćby Crosstourerze jest o prostu znacznie więcej miejsca, zwłaszcza da pasażera...<br><hr>Max3miasto<br>
A więc rozwiązanie nasuwa się samo. Kup Triumpha, BMW lub Hondę. Dla moich 174 cm duży V-Strom jest idealny. I oto w tym chodzi, aby każdy dobrał to co mu pasuje najlbardziej. Pozdrawiam.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2014, 13:05

Komentatorzy napisał(a):ale Pan Redaktor ubrał pasażerkę. Teraz takie zachowania promuje się na Ściągaczu? <br><hr>autor nn<br>
No właśnie, dzie z tą kurtką? Chcemy bikini!<br><hr>Koleś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/8/2014, 13:36

Chciałbym przeczytać porównanie z KTM 1190 adv, skoro silnik w Suzuki wyrywa ręce..<br><hr>bogumil144
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2014, 13:42

Komentatorzy napisał(a):Chciałbym przeczytać porównanie z KTM 1190 adv, skoro silnik w Suzuki wyrywa ręce..<br><hr>bogumil144<br>
Porównywać można oczywiście wszystko. Problem tylko w tym, że KTM jest o 15 tys. zł droższy, więc jakby na sprawę nie spojrzeć trzeba zapłacić 30% więcej. Czy warto? Może, nie wiem.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê