jaki full cross kawasaki , powazna decyzja ostateczna :D
Posty: 6
• Strona 1 z 1
jaki full cross kawasaki , powazna decyzja ostateczna :D
witaaaam serecznieee !
zacznę temat tak.
jedno jest pewne, kupie TYLKO I WYLACZNIE KAWASAKI
drugie jest pewne 250 2t lub 250/450 4t. tylko to drugie jest niepewne hehe
zaczne od tego. mam 16lat.
zacząłem moja przygode w wieku 10lat, motorynka
11lat - china cross 125cc, 15lat china cross 250cc, 16lat full cross kx 250 2t
otóż. po sprzedazy 250 chinola zakupilem kawasaki kx 250 1997r. jak go zobaczylem i przejechalem sie to bylem taki zafascynowany ze nawet nie targowalem, wiedzialem ze musi byc moj ! ( wiecie , przesiadka z 15koni na 60..... , rozum stracilem)
potem okazalo sie ze lagi i tylny amorek do roboty, po tygodniu jazdy poszedl 3ci bieg
, i przez zime to zrobilem + dalem nowego tloka chociaz nie bylo potrzeby.
tak w skrocie, duzo sie psul !! wiecej roboty niz jezdzenia doslownie!! 44mth przejechane i 3razy skrzynia rozbierana !!! i palil jak smok ! przy spokojnej jezdzie 5l/1mth !! staralem sie nie odkrecac manety bo by zaraz byl wir w baku.
wiec postanowilem go sprzedac, i sprzedalem... poszedl za 3800zl , stan 100% sprawny
i teraz chce cos kupic zeby jezdzic a nie na okraglo z nim robic !
koledzy maja 4t, i polecaja. jezdza nawet 150mth bez remontu , tak powaznie 150 xd drugi kolega 80 i zadnej awari. mowa tu o sprzetach yzf 2008 rmz 2006 yzf 2010 crf 2009.
sprzedalem za te 4k, mam 1k przez ta zime nazbieram 1,5k z praktyk i ujek mowil ze mi dolozy ;o licze na to ze max 2k (mam zamiar kupic na wiosne 2015 i dozbierac ile sie da!) wiec liczmy ze mam 9tys do wydania !.
i teraz pierwsze, czy 2t czy 4t.
2t plusy :
-prosta budowa - wszystko zrobie sam nawet skrzynie
-o wiele tansze czesci
2tminusy :
- w pizdu pali !!
teraz 4t
4t plusy :
-fajny dzwiek, mozna robic odcinki dla szpanu
- nie trzeba mieszac
- nie trzeba robic ciaglych remontow
- MAŁO PALI
wiec najbardziej wzialbym to 4t przez samo spalanie.
najlepiej 450, juz kilkanascie razy jezdzilem nie jednym 250 4t moc jest ok
ale wolalbym 450 bo zawsze mam zapas koni i jak jakas dziewczyne przewieźć to niech sie mocno trzyma ^.^
otóż wiec pisze do was zebyscie co doradzili.
nie pytajcie gdzie jezdze bo jakie to ma znaczenie
chce fulla i bede go mial
a jezdze do szkoly na praktyki , po asfalcie polach lasach ( mieszkam na wsi
) i czasami tor
ale dobra przejdzmy dalej
(to napisalem tylko poto abyscie sie nie pytali )
nie proponujcie nic innego niz kawasaki ! bo mam caly stroj i wszystko w zielonym kolorze (1900zl wszystko
)
i inne ciuchy z kawasaki i pokoj w kawasaki
i podoba mi sie kawasaki !
niewiem czy ta 250 2t czy 250/450 4t bo w 4t strasznie drogie remonty podobno i tylko tego sie boje :/
ile to kosztuje? tłok 600zł, korba 400, reszta łożysk i uszczelek, szlif ew jakis, zawory 350zl szt? ..
chce poprostu cos zeby pojezdzilo sie troche przynajmniej 50mth
odpadaja juz jakiekolwiek starocie !! min 2005 rok.
wiem 2t do 2008 rok wychodzi
bo sa 2009 roki za 9tys , mysle cos najmlodszego wziasc , najlepiej jakby bylo po remoncie, ale jak to sprawdzic czy 4t jest po remoncie ? no zeby mial kompresje i nie kopcil? heh ..
pytambo jakby byla gdzies jakas okazja to by sie wzielo, a przez zime porobilo z nim
zacznę temat tak.
jedno jest pewne, kupie TYLKO I WYLACZNIE KAWASAKI
drugie jest pewne 250 2t lub 250/450 4t. tylko to drugie jest niepewne hehe

zaczne od tego. mam 16lat.
zacząłem moja przygode w wieku 10lat, motorynka
11lat - china cross 125cc, 15lat china cross 250cc, 16lat full cross kx 250 2t

otóż. po sprzedazy 250 chinola zakupilem kawasaki kx 250 1997r. jak go zobaczylem i przejechalem sie to bylem taki zafascynowany ze nawet nie targowalem, wiedzialem ze musi byc moj ! ( wiecie , przesiadka z 15koni na 60..... , rozum stracilem)
potem okazalo sie ze lagi i tylny amorek do roboty, po tygodniu jazdy poszedl 3ci bieg

, i przez zime to zrobilem + dalem nowego tloka chociaz nie bylo potrzeby.

tak w skrocie, duzo sie psul !! wiecej roboty niz jezdzenia doslownie!! 44mth przejechane i 3razy skrzynia rozbierana !!! i palil jak smok ! przy spokojnej jezdzie 5l/1mth !! staralem sie nie odkrecac manety bo by zaraz byl wir w baku.
wiec postanowilem go sprzedac, i sprzedalem... poszedl za 3800zl , stan 100% sprawny

i teraz chce cos kupic zeby jezdzic a nie na okraglo z nim robic !
koledzy maja 4t, i polecaja. jezdza nawet 150mth bez remontu , tak powaznie 150 xd drugi kolega 80 i zadnej awari. mowa tu o sprzetach yzf 2008 rmz 2006 yzf 2010 crf 2009.
sprzedalem za te 4k, mam 1k przez ta zime nazbieram 1,5k z praktyk i ujek mowil ze mi dolozy ;o licze na to ze max 2k (mam zamiar kupic na wiosne 2015 i dozbierac ile sie da!) wiec liczmy ze mam 9tys do wydania !.
i teraz pierwsze, czy 2t czy 4t.
2t plusy :
-prosta budowa - wszystko zrobie sam nawet skrzynie
-o wiele tansze czesci
2tminusy :
- w pizdu pali !!
teraz 4t
4t plusy :
-fajny dzwiek, mozna robic odcinki dla szpanu

- nie trzeba mieszac
- nie trzeba robic ciaglych remontow
- MAŁO PALI
wiec najbardziej wzialbym to 4t przez samo spalanie.
najlepiej 450, juz kilkanascie razy jezdzilem nie jednym 250 4t moc jest ok
ale wolalbym 450 bo zawsze mam zapas koni i jak jakas dziewczyne przewieźć to niech sie mocno trzyma ^.^
otóż wiec pisze do was zebyscie co doradzili.
nie pytajcie gdzie jezdze bo jakie to ma znaczenie


a jezdze do szkoly na praktyki , po asfalcie polach lasach ( mieszkam na wsi


ale dobra przejdzmy dalej

nie proponujcie nic innego niz kawasaki ! bo mam caly stroj i wszystko w zielonym kolorze (1900zl wszystko

i inne ciuchy z kawasaki i pokoj w kawasaki

niewiem czy ta 250 2t czy 250/450 4t bo w 4t strasznie drogie remonty podobno i tylko tego sie boje :/
ile to kosztuje? tłok 600zł, korba 400, reszta łożysk i uszczelek, szlif ew jakis, zawory 350zl szt? ..
chce poprostu cos zeby pojezdzilo sie troche przynajmniej 50mth

odpadaja juz jakiekolwiek starocie !! min 2005 rok.
wiem 2t do 2008 rok wychodzi

bo sa 2009 roki za 9tys , mysle cos najmlodszego wziasc , najlepiej jakby bylo po remoncie, ale jak to sprawdzic czy 4t jest po remoncie ? no zeby mial kompresje i nie kopcil? heh ..
pytambo jakby byla gdzies jakas okazja to by sie wzielo, a przez zime porobilo z nim

- Michall1
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 21/8/2014, 21:00
po 1 w tym wieku takie pojemnosci ? jesteś mistrzem prostej
a na zakręcie na torze dzieciaki na 85ktach cie objadą - gwarantuje Ci to.
po 2 full cross na dojazdy na praktyki ? człowieku bezsensuu totalnie, koszta cie zjedzą 2005 to jest staroc jak zaczniesz katowac po prostym to nie wiem czy nie ma sensu od razu kupic nówki bo w krótkim czasie sporo wydasz na remonty, i jeszcze te spalanie
moja rada taka - odpusc sobie crossowe wyczynówki które są robione tylko pod tor, znajdź sobie jakies hard enduro, duuuzo przyjemniej i lepiej sie lata po lasach itp, mozan tez troche doleciec asfaltem, i na torze też sie nieźle sprawdzi. kosztuje w zakupie troche wiecej, ale potrm utrzymanie jest zauwazalnie tansze. mniej pali itp itd generalnie prócz ceny zakupu wyższej masz tylko i wyłącznie same plusy. najlepszy jest ktm ale są tez modele kawasaki klx 450

po 2 full cross na dojazdy na praktyki ? człowieku bezsensuu totalnie, koszta cie zjedzą 2005 to jest staroc jak zaczniesz katowac po prostym to nie wiem czy nie ma sensu od razu kupic nówki bo w krótkim czasie sporo wydasz na remonty, i jeszcze te spalanie
moja rada taka - odpusc sobie crossowe wyczynówki które są robione tylko pod tor, znajdź sobie jakies hard enduro, duuuzo przyjemniej i lepiej sie lata po lasach itp, mozan tez troche doleciec asfaltem, i na torze też sie nieźle sprawdzi. kosztuje w zakupie troche wiecej, ale potrm utrzymanie jest zauwazalnie tansze. mniej pali itp itd generalnie prócz ceny zakupu wyższej masz tylko i wyłącznie same plusy. najlepszy jest ktm ale są tez modele kawasaki klx 450
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
o jezu wiedzialem ze tak bedzie.
napisalem to co napisalem teraz ty masz doradzic mi jaki rok wziasc itd
nie podoba mi sie enduro itd.
na kx przelecialem pare kilosow na tylnim kole
pare prób stopali okazalo sie nie powodzeniem xd
ogolnie jezdze po torach tez mam dwa w odleglosci 5km tak wiem szal
ale uzywam tez crossa na dojazd na praktyki bo czemu nie? po drodze mam piekne drozki off road
jak dojezdzalem spowrotem do domu to nie zatrzymalem sie tylko jezdzilem az do pustego baku, full cross to jest to ^.^
jak tylko ktos mi da sie przejechac to pokaze jak lata 16latek po 8metrow
sobie nie mysl ze jakies dziecko sie uwiezlo na crossa.
poprostu chce kupic juz cos naprawde konkretnego, czasami mysle co by i nie dozbierac 15kafli i nie kupic 2012/13 ...
napisalem to co napisalem teraz ty masz doradzic mi jaki rok wziasc itd

nie podoba mi sie enduro itd.
na kx przelecialem pare kilosow na tylnim kole

ogolnie jezdze po torach tez mam dwa w odleglosci 5km tak wiem szal

ale uzywam tez crossa na dojazd na praktyki bo czemu nie? po drodze mam piekne drozki off road

jak tylko ktos mi da sie przejechac to pokaze jak lata 16latek po 8metrow

sobie nie mysl ze jakies dziecko sie uwiezlo na crossa.
poprostu chce kupic juz cos naprawde konkretnego, czasami mysle co by i nie dozbierac 15kafli i nie kupic 2012/13 ...
- Michall1
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 21/8/2014, 21:00
ty tutaj nie szpanuj o 1 kole, ani o skokach ;P tylko pokaz filmiki jak masz maszyne opanowaną, bo jak twierdzisz że spoko masz opanowana, to sie dziwie czemu ja Ciebie jeszcze w tv nie widziałem bo chyba drugim błazusiakiem jesteś.
po 1 dorosniesz to sie dowiesz że hard enduro, to praktycznie crossówka, tylko z lepszym silnikiem i zawieszeniem do jazdy własnie takie jaką chcesz robic.
po 2 chcesz to kupuj, skoro w ślepo wiesz czego chcesz to ja nie rozumiem pytania
po 1 dorosniesz to sie dowiesz że hard enduro, to praktycznie crossówka, tylko z lepszym silnikiem i zawieszeniem do jazdy własnie takie jaką chcesz robic.
po 2 chcesz to kupuj, skoro w ślepo wiesz czego chcesz to ja nie rozumiem pytania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio na facebooku jest ogloszenie na red bull ze pierwsze mistrzostwa hard enduro w polsce i na obrazku gosciu na full crosie, zglos sie do nich zeby czasaem nie jezdzili fullami tylko np honda xr 600 bo silnik o wiele lepszy i nadaje sie do hard enduro a full tylko na tor !!
tak pozatym widze ze tylko ty mozesz jezdzic na fullu i wszystkim dookola odradzasz , na nic mi sie nie zdalo pisanie na tym forum skoro henio tutaj najmądrzejszy i wszystko wie najlepiej ( przeczytalem twoje inne posty)
tak sie sklada ze temat do zamkniecia bo przyjechal wujek z hiszpani i dołożył mi 8 tysiecy na moto pod warunkiem ze z nim pojade po moto i dam mu sie przejechac hehe.
nie daleko znalezlismy suzuki rmz 450 2010r i aktualnie stoi u mnie w garazu
pozdrawiam
tak pozatym widze ze tylko ty mozesz jezdzic na fullu i wszystkim dookola odradzasz , na nic mi sie nie zdalo pisanie na tym forum skoro henio tutaj najmądrzejszy i wszystko wie najlepiej ( przeczytalem twoje inne posty)
tak sie sklada ze temat do zamkniecia bo przyjechal wujek z hiszpani i dołożył mi 8 tysiecy na moto pod warunkiem ze z nim pojade po moto i dam mu sie przejechac hehe.
nie daleko znalezlismy suzuki rmz 450 2010r i aktualnie stoi u mnie w garazu

pozdrawiam
- Michall1
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 21/8/2014, 21:00
hehe hard enduro po torze to co innego
ja nie mam fulla i bym nie chciał bo jazda po torze mnie szybko nudzi.
nie uwazam sie za najmądrzejszego - ale kupiłes RMZ super, drugie moto 450tka - genialny wybór dla amatora, powodzenia na wiejskich prostych dróżkach, tylko gumiaki dobrze dowiąż żeby ci nie pospadały. kup sobie kiedys enduro, polecam KTMa EXC (obojętna jaka pojemnosc ) i zobaczysz czy nie ma róznicy. pozdro. temat zamykam

ja nie mam fulla i bym nie chciał bo jazda po torze mnie szybko nudzi.
nie uwazam sie za najmądrzejszego - ale kupiłes RMZ super, drugie moto 450tka - genialny wybór dla amatora, powodzenia na wiejskich prostych dróżkach, tylko gumiaki dobrze dowiąż żeby ci nie pospadały. kup sobie kiedys enduro, polecam KTMa EXC (obojętna jaka pojemnosc ) i zobaczysz czy nie ma róznicy. pozdro. temat zamykam

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości