Zobacz wątek - Chopper 125 na kat.B
NAS Analytics TAG

Chopper 125 na kat.B

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Chopper 125 na kat.B

Postprzez Garros » 18/8/2014, 19:48

Witajcie.

Z motocyklami nigdy nie miałem do czynienia ale zawsze mi się bardzo podobały. Jestem już dziesięcioletnim miłośnikiem marki Alfa Romeo :) Bardzo ucieszyło mnie, że na kat.B będzie można jeździć motocyklem i nadszedł czas na poszukiwania.Jako, że mam 38 lat i trochę oleju w głowie :D to nie szukam ścigacza itp. lecz Choppera, chcę jeździć spokojniej i delektować się jazdą. Myślałem też o motocyklu szosowo-turystycznym ale w tej cenie to nic ciekawego się chyba nie trafi.Motocykl planuję faktycznie kupić na wiosnę przyszłego roku w okolicach 5-6 tysięcy, głownie będę się poruszał po mieście ale wiadomo latem gdzieś się wyskoczy poza miasto.
Trochę w necie pogrzebałem i w takich cenach coś się wybierze ale potrzebuję porady który będzie najlepszy, który będzie najmniej awaryjny, jakie są faktyczne koszta eksploatacyjne i dostępność części.

Najbardziej podobają się :
Yamaha Virago
Honda Rebel
Suzuki Marauder
Kawasaki Eliminator

Z góry bardzo dziękuję za informacje
Pozdrawiam
Garros :)
Ostatnio edytowano 21/8/2014, 21:36 przez Garros, łącznie edytowano 1 raz
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź


Postprzez darth80 » 18/8/2014, 19:57

Ja bym celowal w virago albo w shadowa - V2 robi swoje.
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
Avatar użytkownika
darth80
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Garros » 18/8/2014, 20:16

Dzięki darth80, faktycznie zapomniałem o Hondzie Shadow :)

darth80 napisał(a):Ja bym celowal w virago albo w shadowa - V2 robi swoje.
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fasoliusz » 18/8/2014, 22:44

Ja bym pierw parzył Shadow, potem Dragstar (chyba że jest za drogi), potem Virówka :)
Pogrzeb trochę tutaj a znajdziesz kilka już takich tematów;)
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Duszeek » 19/8/2014, 13:10

Polecam najpierw się przejechać takim motorkiem - a przynajmniej na nim usciąść, a potem planować zakup.

Jak nie jeździłeś motorem wcześniej - to raczej zamiast choppera - mały kąt skrętu i ciężkie to - polecam coś lżejszego i jednak szosowego - zobaczysz- będziesz bardziej zadowolony niż z choppera - a i do miasta poręczniejszy.

Już nawet nie wspominam o czyszczeniu choppera i jego częściach zamiennych ...

Ja swoje chromy w choppereku czyściłem wczoraj 5h ... !!!
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez Kuba05 » 19/8/2014, 14:10

Ja polecam Shadow-ke 125ccm, zdecydowanie największy chopper 125ccm i bardzo wygodny:-)
Było: Skuter 50 ccm 4T -->Romet ZK 50
Jest: Honda Shadow VT 125C
Avatar użytkownika
Kuba05
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29/8/2013, 19:48
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez kravter » 19/8/2014, 17:18

rebel 125 jest lekkim chopperem wiec z ciezarem w niej nie ma problemu ;p
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez fasoliusz » 19/8/2014, 21:03

Zejdźcie na ziemie... Shadow waży około 150kg, ma bardzo dobrze rozłożony środek ciężkości i można nią się bawić jak zabawką.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Garros » 20/8/2014, 14:51

Duszeek napisał(a):
Już nawet nie wspominam o czyszczeniu choppera i jego częściach zamiennych ...

Ja swoje chromy w choppereku czyściłem wczoraj 5h ... !!!


Co masz na myśli pisząc o częściach zamiennych ?
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Duszeek » 21/8/2014, 13:20

Np. poszukaj czy znajdziesz gdzieś do kupienia licznik do shadow 125 czy gaźnik ...
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez darth80 » 21/8/2014, 17:50

przeciez gazniki takie same jak w varadero - to ten sam silnik wiec i czesci pasuja, i nie tylko silnikowe

gazniki? prosze http://allegro.pl/gaznik-honda-varadero ... 49035.html
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
Avatar użytkownika
darth80
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Duszeek » 22/8/2014, 10:15

Tak, tylko hondy varadero 125 też już nie produkują ... zakończona w 2012 ...

Tak więc wszystko w zasadzie używane kupujesz i nie wiesz do końca w jakim stanie to jest i z każdym rokiem coraz gorzej ... ;)
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez darth80 » 22/8/2014, 20:14

ale akurat wybor jest ogromny a ceny przystepne, mowisz o czescich ktore raczej rzadko padaja a nawet jezeli chcesz nowe to jest mozliwosc sciagniecia orginalow o np. tutaj http://czescihonda.motorista.pl/szukaj/model
Przykladowo : Gaznik Zestaw, Przod 1119,30 PLN
Uzywek tez jest sporo na ebayu.
Ale jak nie chcesz uzywek zawsze mozesz zamowic nowy, problemu nie ma i sadzac po ilosci varadero i shadow na rynku (nie tylko w PL ale w calej Europie) kazda czesc mozna dostac bez wiekszego problemu.
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
Avatar użytkownika
darth80
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fasoliusz » 22/8/2014, 22:48

Bez przesady, teraz mamy internet i bez problemu można znaleźć części do każdego moto, nawet do prawdziwego egzotyka...
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez kravter » 22/8/2014, 23:13

o kurde. Lancuszek rozrzadu 7 stowek.... no no :D wal korbowy 4 tysiace O.o ja caly motocykl za 3 kupilem :D:D
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez Garros » 23/8/2014, 11:42

Panowie czyli celować zdecydowanie na choppera z V2 ?
Jeśli tak to skupić się na Honda Shadow lub Yamaha Virago ?
W przypadku Hondy Shadow to chyba lepiej na łańcuchu czyli do rocznika 2001 niż kardana ?
Czy w takim razie koszty eksploatacyjne nie będą większe od chopperów z normalnym silnikiem ?
Ostatnio edytowano 23/8/2014, 13:48 przez Garros, łącznie edytowano 1 raz
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez miki1406 » 23/8/2014, 12:11

Słuchaj...

Kosztu oryginalnych nowych części zawsze rozwalają system...

Mi do CBR900RR z 1994roku kupionej za 6000zł, powiedzieli 11.000zł za wał i 720zł za panewki...
Nie dostosowują cen do reali rynku i wartości sprzętu...

Przy "grubszych" częściach patrz na dostępność i ceny używanych gratów...

Co rozumiesz przez "normalny" silnik.
W chopper'ze normalny silnik to V2 ;)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Garros » 23/8/2014, 12:36

miki1406 napisał(a):Słuchaj...

Kosztu oryginalnych nowych części zawsze rozwalają system...

Mi do CBR900RR z 1994roku kupionej za 6000zł, powiedzieli 11.000zł za wał i 720zł za panewki...
Nie dostosowują cen do reali rynku i wartości sprzętu...

Przy "grubszych" częściach patrz na dostępność i ceny używanych gratów...

Co rozumiesz przez "normalny" silnik.
W chopper'ze normalny silnik to V2 ;)


dzięki za info :)
Jeśli chodzi o nowe części i to jeszcze oryginalne to wiem, że nie jest tanio, znam to z serwisowania AR :shock:

Pisząc normalny miałem na myśli nie w układzie V tylko np. jednocylindrowy jak w Suzuki Marauder 125.
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fasoliusz » 23/8/2014, 14:55

Ja bym brał tylko z V'ką chopperka.
Shadow ma to do siebie, że jest wyrośnięta i wygląda podobnie jak Shadow 750. Zapewne się powtórzę, ale ona jest tak wyrośnięta, że chopperzyści na zlotach nie mogą nieraz uwierzyć, że to 125 ;D
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez darth80 » 23/8/2014, 16:06

V2 ma to do siebie ze dostępny moment jest juz spory od niskich obrotów a co za tym idzie zbiera sie duzo lepiej. Pozatym Virago jest sporo mniejszy od shadowa - najlepiej sie przymierz.
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
Avatar użytkownika
darth80
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na g�r�