Zobacz wątek - Co na początek? Yzf 250 czy yz 250?

Co na początek? Yzf 250 czy yz 250?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Co na początek? Yzf 250 czy yz 250?

Postprzez Kacper1999 » 13/8/2014, 21:20

Witam
Mam 16 lat, 185 cm wzrostu i ważę około 70 kg. Chciał bym kupić motor do jazdy po lesie i do krótkich wycieczek po okolicy.Yamaha yzf 250 była by dobra? Czy lepszs była by yz 250? Co ile musiałbym wymieniać tłoki w yzf a co ile w yz?


Pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz :)
Kacper1999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/8/2014, 21:01
Lokalizacja: Radom


Postprzez henio12323 » 13/8/2014, 21:28

na pewno nie yz 250 bo to nie sprzet dla amatorów

pozatym po lesie bez sensu kupowac wyczynową crossówke

napisz ile masz kasy na zakup i utrzymanie w sezonie. na pewnie nie licz że bede ci doradzał wyzej wymienione motocykle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

?

Postprzez Kacper1999 » 13/8/2014, 23:43

Do wydania mam jakieś 7500-8500 Pln. Jestem amatorem ale potrafię jeździć na motorze. Miałem już styczność z motocyklami. Jeździłem na suzuki dr 650, hondzie crf 100 i ktm'ie sxf 250
Kacper1999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/8/2014, 21:01
Lokalizacja: Radom

Postprzez sylwek199888 » 14/8/2014, 08:58

A utrzymanie roczne nie licząc paliwa ? Wyczynowe motory lubią "grubszy portfel".
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Kacper1999 » 14/8/2014, 09:18

Myślę że na remonty mógłbyn wydawać rocznie około 5 tysięcy rocznie.
Kacper1999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/8/2014, 21:01
Lokalizacja: Radom

Postprzez tomachawt » 14/8/2014, 15:23

To czekaj rok i kupuj exc 250f. Za 13k :)
tomachawt
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 7/8/2014, 20:40
Lokalizacja: śląskie

Postprzez sylwek199888 » 14/8/2014, 15:57

Może kup sobie sete na początek. Na niej wszystkiego się nauczysz. Exc 125, to dobra sprawa, często mógłbyś nawet wyjeżdżać na tor, podjazdy itp.. Oczywiście nie wykluczam excf 250 ;p
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 14/8/2014, 20:46

hehe a ja jeździłem hayabusą z tyłu wiec styczność z takimi sprzętami mam..... :P

jesteś amatorem bo nie jeździc wyczynowo i na codzien.

yz 250tka w twoim wypadku to wciąz zabójstwo. chyba że jesteś ze wsi i jesteś mistrzem prostej - wtedy nie ma problemu

yzf250 super sprzet ale na tor crossowy, po lesie szybko zarżniesz, i sie beznadziejnie jeździ

kup sobie hard enduro, sprzęt stworzony do lasu polecam EXC-F 250 albo yamahe WR250F. prędkosciowo szybsze niz yzfki np ale są wytrzymalsze, mniej palą itp itd. jedyna wada to troche wyzsza cena zakupu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper1999 » 15/8/2014, 13:06

Nie chce kupować wr'ek. Nie podobają mi sie te yamahy. Skolei ktm'y są drogie w urzymaniu i trzeba dużo na nie wydać podczas zakupu. Ale jeśli mówicie że excf byłby najlepszym wyborem do lasu to porozglądam sie jeszcze za tymi motocyklami.
Kacper1999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/8/2014, 21:01
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kacper1999 » 15/8/2014, 18:58

A i jeszcze jedne pytanie. W tym ktm'ie co ile musiałbym robić remonty?
Kacper1999
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/8/2014, 21:01
Lokalizacja: Radom

Postprzez henio12323 » 15/8/2014, 20:57

po 1 edytuj posty
po 2 dowiedz sie troche nim cos napiszesz bo akurat ktm EXCf bedzie duuuuuuuuuuuuużo tanszy w utrzymaniu niz yamaha YZ :D


KTM SX czy YZ to są tej samej klasy sprzęty, remonty robi sie tak samo często, i praktycznie tyle samo to kosztuje

ktm EXC - to odpowiednik tej samej klasy co yamaha WR i tutaj tak samo utrzymanie wychodzi mniej wiecej. ale enduro są droższe w zakupie ale potem tansze w eksploatacji no i produkowane pod latanie po lasach, podjazdach itp itd. spoko tez mozna nimi na tor wjechac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mzetzkodeina » 15/8/2014, 21:46

YZ od razu sobie odpuść jezdzilem 3 lata mz etz 150 później 4 na dt 125 do tej pory i czasami na ktm 450 exc kolegi i gdy siadlem na yz to myślałem ze mi płuca wyrwie lepiej kup enduro mniej agresywny tańszy w utrzymaniu
mzetzkodeina
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12/3/2014, 22:37

Postprzez derdius » 16/8/2014, 02:25

heniek, co ty wogóle gadasz? yzf nie jest na tor bo szybko zarznie? nie rozumiem cie w tym momencie. yzf tu i tu dobrze sie spisuje, duzo moich znajomych ma , i nie narzeka, yz w lesie/prostych drogach szybko zarznie , bo yz lubi bardziej tor .
chce sie nauczyc sporo o mechanice motocyklowej ;) zdobywam wiedze na kazdym kroku :) coś wiesz? coś ciekawego co może mi dac jeszcze wiekszą wiedze? napisz, chetnie posłucham ;)
derdius
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16/7/2014, 12:48
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez henio12323 » 16/8/2014, 18:34

czytaj ze zrozumieniem, yzf to JEST sprzet na tor, po lasach sie szybko zarżnie

jak koledzy jeżdzą to ich pozdrów, szkoda mi ich bo nie wiedzą co to znaczy sprzet w teren ;P też miałem róznych znajomych kazdy " cross corss" i tylko kupowali jakies zazwyczaj trupy bo nie kazdego stać na nówke, i oczywiscie same CR ki 125tki czy 250tki bo tego było pełno swojego czasu. i tak orali lasy po prostych odcinkach ( niestety u mnie same równiny , w siemiatyczach lepiej nie macie ;P ) i tylko co pół roku silnik na stół. i jakies remonty i patenty spoko jeździli sobie chłopaczki..... ale w koncu zaczelismy sie przesiadac na enduraki, nie dość że jazda 10X lepsza, to i spoko mozna było sezon katowac dalekie wyjazdy i sprzety dalej idealnie pracowały. i kazdy zaczał jeździc sensownie. crossówka to bezsens do lasu. v max jest śmiesznie niski żeby przykatowac - wiem że to sie nie liczy no ale jak mam 10 km dojechac w ciekawą miejscówke to wlec sie za jakas yzf 250tka bym sie nie chciał :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr