Dławienie motocykla na A2
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Dławienie motocykla na A2
Witam
Wikipedia podaje następującą formułkę a2:
Nie wiem jak to zinterpretować.
Jeśli kupię 85 konne suzuki gsx 600 f (poniżej 70kw) i zdławie je do np 40 koni to nie będzie łapała się na a2, bo została zdławiona o więcej niż połowę, i powinienem kombinować tak by miała np 45 koni?
Pozdrawiam
Wikipedia podaje następującą formułkę a2:
kategoria A2 (od stycznia 2013 roku)
motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla, (wyjaśnienie: ostatnie zdanie oznacza, że motocykle, których moc została zdławiona o więcej niż połowę, nie spełniają wymagań kategorii A2; tym samym, wyeliminowano możliwość użycia motocykli o mocy sprzed wprowadzenia modyfikacji powyżej 70 kW, czyli około 95,2 KM),
motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW,
pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM,
Nie wiem jak to zinterpretować.
Jeśli kupię 85 konne suzuki gsx 600 f (poniżej 70kw) i zdławie je do np 40 koni to nie będzie łapała się na a2, bo została zdławiona o więcej niż połowę, i powinienem kombinować tak by miała np 45 koni?
Pozdrawiam
- Konop857
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 10/2/2014, 10:52
- Lokalizacja: Olsztyn
Karol20 dobrze prawi, polac mu!
Celem jest wymuszenie motocykla w miare malego, zeby nie bylo totalnych przegiec. Z polska praworzadnoscia byloby tak, ze ludzie by R1 blokowali, jechali do diagnosty/urzedu po wpis, [ironia]nie odblokowywali z powrotem[/ironia] i jezdzili na moto przeznaczonych dla naprawde doswiadczonych, dojrzalych kierowcow.
W ten sposob, jak policja zatrzyma 18stolatka na litrze, to nie ma watpliwosci, co jest grane.
Celem jest wymuszenie motocykla w miare malego, zeby nie bylo totalnych przegiec. Z polska praworzadnoscia byloby tak, ze ludzie by R1 blokowali, jechali do diagnosty/urzedu po wpis, [ironia]nie odblokowywali z powrotem[/ironia] i jezdzili na moto przeznaczonych dla naprawde doswiadczonych, dojrzalych kierowcow.
W ten sposob, jak policja zatrzyma 18stolatka na litrze, to nie ma watpliwosci, co jest grane.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
jasnoksieznik napisał(a):
Celem jest wymuszenie motocykla w miare malego, zeby nie bylo totalnych przegiec. Z polska praworzadnoscia byloby tak, ze ludzie by R1 blokowali, jechali do diagnosty/urzedu po wpis, [ironia]nie odblokowywali z powrotem[/ironia] i jezdzili na moto przeznaczonych dla naprawde doswiadczonych, dojrzalych kierowcow
Kompletnie nie o to chodzi autorowi. On chce po prostu zablokować motocykl który da się zablokowac i jezdzic na A2, tylko chce to zrobic o wiecej niz 50%, a wtedy wedlug obecnych przepsow juz sie nie da.
Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
Dzięki za odpowiedź
Pytam dlatego że już miałem jechać oglądać i kupować tą suzi ale nagle usłyszałem o tym ,,limicie" i teraz mam dylemat, bo raczej ciężko precyzyjnie zablokować motocykl tak aby miał między 43 a 47 koni
Chociaż gdyby przejechać się na hamownie i zdobyć wykres na jakich obrotach jest 45-46 kucy, to teoretycznie tak precyzyjna blokada jest możliwa?
Tak konkretnie to na hamowni motocykl testuje się na jakimś określonym biegu?
Karol20 napisał(a):jasnoksieznik napisał(a):
Celem jest wymuszenie motocykla w miare malego, zeby nie bylo totalnych przegiec. Z polska praworzadnoscia byloby tak, ze ludzie by R1 blokowali, jechali do diagnosty/urzedu po wpis, [ironia]nie odblokowywali z powrotem[/ironia] i jezdzili na moto przeznaczonych dla naprawde doswiadczonych, dojrzalych kierowcow
Kompletnie nie o to chodzi autorowi. On chce po prostu zablokować motocykl który da się zablokowac i jezdzic na A2, tylko chce to zrobic o wiecej niz 50%, a wtedy wedlug obecnych przepsow juz sie nie da.
Pytam dlatego że już miałem jechać oglądać i kupować tą suzi ale nagle usłyszałem o tym ,,limicie" i teraz mam dylemat, bo raczej ciężko precyzyjnie zablokować motocykl tak aby miał między 43 a 47 koni

Chociaż gdyby przejechać się na hamownie i zdobyć wykres na jakich obrotach jest 45-46 kucy, to teoretycznie tak precyzyjna blokada jest możliwa?
Tak konkretnie to na hamowni motocykl testuje się na jakimś określonym biegu?
- Konop857
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 10/2/2014, 10:52
- Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości