Motorynka - w dłuższą trasę
• Strona 1 z 1
Motorynka - w dłuższą trasę
Witam wszystkich,
z góry uprzedzam, że na motoryzacji nie znam się wogóle, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości i cierpliwości dla laika.
Pytanie jest takie, czy jest wykonalnym pokonywać jakieś dłuższe trasy (kilkaset kilometrów), przy obciążeniu ok. 120kg, klasyczną motorynką Romet - Pony? Czy motorek nie będzie się przegrzewał?
Pozdrawiam
z góry uprzedzam, że na motoryzacji nie znam się wogóle, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości i cierpliwości dla laika.
Pytanie jest takie, czy jest wykonalnym pokonywać jakieś dłuższe trasy (kilkaset kilometrów), przy obciążeniu ok. 120kg, klasyczną motorynką Romet - Pony? Czy motorek nie będzie się przegrzewał?
Pozdrawiam
- atamankoszowy
- Świeżak
Silnik powinien dać radę (o ile jest sprawny technicznie), będzie stale chłodzony powietrzem.
Inna sprawa, że to na maxa hardcore... Znam kilka osób, które pokonały 100-150km na zlot, ale to męka pańska...
Maszynka wywrotna, powolna i mało widoczna...
Niewygodnie i wolno....
Ale da się wszystko
Inna sprawa, że to na maxa hardcore... Znam kilka osób, które pokonały 100-150km na zlot, ale to męka pańska...
Maszynka wywrotna, powolna i mało widoczna...
Niewygodnie i wolno....
Ale da się wszystko

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
Zakladam wyjazd sprzetem po remoncie, przygotowanym do trasy (na tyle na ile mozna przygotowac takie jezdzidło).
Kluczowa kwestia to czy dlugotrwala jazda nie bedzie sie zbyt szybko odbijala negatywnie na stanie pojazdu tak, ze uniemozliwi dalsza jazde.
Dystans jaki bedzie do pokonania to ok. 1000-1500km w jedna strone, 4-5 dni jazdy.
To, ze bedzie niewygodnie i wolno to juz wiem, wiec raczej interesuja mnie techniczne kwestie takiego wyjazdu
Kluczowa kwestia to czy dlugotrwala jazda nie bedzie sie zbyt szybko odbijala negatywnie na stanie pojazdu tak, ze uniemozliwi dalsza jazde.
Dystans jaki bedzie do pokonania to ok. 1000-1500km w jedna strone, 4-5 dni jazdy.