Zobacz wątek - Uszkodzony amortyzator aprilia rs4 125
NAS Analytics TAG

Uszkodzony amortyzator aprilia rs4 125

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Uszkodzony amortyzator aprilia rs4 125

Postprzez Czarnuch36 » 10/8/2014, 21:50

Witam.
Motocykl mam od kilku dni i kupiłem go z takim o to uszkodzeniem
Obrazek
Pytanie jest następujące...
Jak widać podczas korzystania z motocykla przez poprzedniego właściciela postała gniotka na ladze, w wyniku czego uszczelka kurzowa wypadła ze swojego miejsca. Czy to jest tylko uszczelka kurzowa i czy olej z lagi nie wyciekł podczas uderzenia ?
Czy macie jakieś propozycje naprawy tego wgniecenia ?
Ostatnio edytowano 10/8/2014, 22:24 przez Czarnuch36, łącznie edytowano 2 razy
Czarnuch36
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18


Postprzez henio12323 » 10/8/2014, 22:00

to jest tylko pyłówka, próbował bym to czyms odgiąc, a dodam że miałem kiedys moto, ze stalowymi lagami i tam miałem kaptury gumowe i całkowicie skorodowało mi w tym miejscu, i uszczelniacz kurzowy tam praktycznie nie trzymał sie na niczym w koło sama rdza, ale pracowało jak trzeba i nic nie wyciekało. wiec tutaj spokojnie powinno byc ok, widac że nie doszło wgniecenie do uszczelniacza głownego wiec bezproblemu do naprawienia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Czarnuch36 » 10/8/2014, 22:07

Chciałbym odgiąć to jakoś (jest to aluminium oczywiście) ,tylko boję się odginać bez ściągnięcia chromowanej lagi dolnej(czyli przypuszczam, ze trzeba wyciagnąc cała lage i wyciagnąć z niej bebechy), bo gdy ją porysuje to mam gwarantowane wycieki po jakimś czasie.
Czarnuch36
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18

Postprzez henio12323 » 10/8/2014, 22:17

tak ale po 1 to nie jest takie łatwe do porysowania, po 2 podłoz cos pod spód złap jakaś żabką moze wcisniesz i powinno sie dac odgiąc.

ewentualnie mozna potem spróbowac nieco podciąc uszczelniacz pyłowy, tak żeby nie był przez wgniecenie dociskany do lagi ani żeby nie było prześwitu...

troche ciezko też powiedziec jak mocno to wgniecone jest bo na fotce tego nie moge przyczaic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Czarnuch36 » 10/8/2014, 22:21

Przypuszczalnie jezeli obudowa aluminiowa jest w odstepie od lagi chromowanej o około 6 mm to mniej wiecej na wgnieceniu jest około 3 mm od chromu.
Czarnuch36
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18

Postprzez miki1406 » 11/8/2014, 13:38

Ja bym to rozebrał i podjechał do ogarniętego ślusarza... Powinien to wypchnąć
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr