Jaki motocykl sportowy o pojemności 900-1000 do 12 Tyś.zł?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Jaki motocykl sportowy o pojemności 900-1000 do 12 Tyś.zł?
Cześć wszystkim
Na imię mam Kuba lat 22 pochodzę z okolic Bydgoszczy. Na przyszły rok mam zamiar kupić motocykl sportowy o poj. 900-1000 w cenie 7tyś do 12tyś. Od 7 roku życia jeżdżę jednośladami
kupa 50tek , dwie 125tki , i trzy 6setki ( suzuki RF 600R , Honda CBR f3 stunt pies ((bawiłem się niecały rok czasu w stunt)) i yamaya R6 2005r+powercommander
Piszę post ponieważ moja dość duża wiedza na temat mechaniki wygody i niezawodności w motocyklach sportowych i pędziwiatrach stanęła do poj 600
czyli nie mam zielonego pojęcia co z tymi 900tkami i tysiacami
Rysopis :
180 cm wzrostu
waga 75 Kg
Jestem szczupły i poszukuję moto które nie wymęczy mnie w mieście na codzień np. R6 2005r którą miałem byłem zachwycony jazdą miejską ( bardzo delikatnie się prowadziła , zero oporów) I najważniejsze zeby był jak najmniej awaryjny
Podkreślę że o motocykle bardzo dbam w kwestii mechanicznej i wizualnej. Większość napraw robię sam, np. regulacja zaworów , napęd i części eksploatacyjne... Moto oddaje do mechanika dopiero wtedy kiedy nie mam odpowiednich sprzętów diagnostycznych
Pod uwagę biorę r1 , zx9r , gsx-r1000 , cbr900 . Fundusze od 8 tyś do 12tyś.
Chyba że macie jakieś propozycje z 600tkami dla której zmienie zdanie z tysiąca , a nie ukrywam ze 600... no się odkręca , ale już brakuje
Dziękuje z góry jak mało który , czekam z niecierpliwością na wasze propozycje
Pozdrawiam





Rysopis :
180 cm wzrostu
waga 75 Kg
Jestem szczupły i poszukuję moto które nie wymęczy mnie w mieście na codzień np. R6 2005r którą miałem byłem zachwycony jazdą miejską ( bardzo delikatnie się prowadziła , zero oporów) I najważniejsze zeby był jak najmniej awaryjny

Podkreślę że o motocykle bardzo dbam w kwestii mechanicznej i wizualnej. Większość napraw robię sam, np. regulacja zaworów , napęd i części eksploatacyjne... Moto oddaje do mechanika dopiero wtedy kiedy nie mam odpowiednich sprzętów diagnostycznych

Pod uwagę biorę r1 , zx9r , gsx-r1000 , cbr900 . Fundusze od 8 tyś do 12tyś.
Chyba że macie jakieś propozycje z 600tkami dla której zmienie zdanie z tysiąca , a nie ukrywam ze 600... no się odkręca , ale już brakuje

Dziękuje z góry jak mało który , czekam z niecierpliwością na wasze propozycje

Pozdrawiam

- QBABLAZEJ
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/7/2009, 07:26
- Lokalizacja: Łabiszyn k.Bydgoszczy
929 na pewno lepiej wypada od gsxra,pod względem komfortu, jeżeli na tym ci zależy to bierz 929 lub szukaj 954 - chociaż w tej cenie ciężko.
Co do R1 - to w pierwszych rocznikach lubiła sypać się skrzynia,ale to wszystko składa się z wielu innych czynników chociażby to przez jakie ręce przeszedł ten motocykl, bo trochę to już lat ma
.
ZX9r mógłbyś dorwać za grosze właściwie , a mocy myślę,że by wystarczało bodajże 143KM ma i dosyć komfortowo się nią lata jak na sporta.
Wszystko zależy od gustu i funduszy,ja bym na twoim miejscu brał 929 albo zx9r .
Na R1,lub gsxr'a 1000 poczekałbym jeszcze i jakbym dozbierał trochę kasy kupił bym coś świeższego.
Co do R1 - to w pierwszych rocznikach lubiła sypać się skrzynia,ale to wszystko składa się z wielu innych czynników chociażby to przez jakie ręce przeszedł ten motocykl, bo trochę to już lat ma

ZX9r mógłbyś dorwać za grosze właściwie , a mocy myślę,że by wystarczało bodajże 143KM ma i dosyć komfortowo się nią lata jak na sporta.
Wszystko zależy od gustu i funduszy,ja bym na twoim miejscu brał 929 albo zx9r .
Na R1,lub gsxr'a 1000 poczekałbym jeszcze i jakbym dozbierał trochę kasy kupił bym coś świeższego.
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
GSX1000R polecam. Idealny byłby K3, ale i K1-K2 dobry kocur...
Z tym tabu mocy to jest tak... Jak ktoś śmigał na 600 to nie jest wielki szał. Jest szybciej i mocniej, ale bez przesady.
Jak ktoś śmigał 50-250 to jest masakra...
Z tym tabu mocy to jest tak... Jak ktoś śmigał na 600 to nie jest wielki szał. Jest szybciej i mocniej, ale bez przesady.
Jak ktoś śmigał 50-250 to jest masakra...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
929 na pewno ma mniejsze jebniecie niz k2. Ja jezdzilem kumpla 929, niestety nie mialem okazji k2. Kolega natomiast mial i mówił: u mnie zeby wstać na 2 z gazu musze puścić i dodac, w k2 mocniej odkrecisz i leci do pionu.
Co do r1 to gadalem z chlopakiem z forum co ma rn09. Chwali motocykl za prowadzenie, ale wady ktore dostrzegl na kilku sprzetach to: uszczelka pod glowica, alternatory, 2jka ktora wcale nie jest poprawiona w tym modelu i stelarz przedni ktory latwo ulega uszkodzeniu wraz z uchwytami lamp. W sumie uchwyty lamp w 954 są jeszcze gorsze...
Co do r1 to gadalem z chlopakiem z forum co ma rn09. Chwali motocykl za prowadzenie, ale wady ktore dostrzegl na kilku sprzetach to: uszczelka pod glowica, alternatory, 2jka ktora wcale nie jest poprawiona w tym modelu i stelarz przedni ktory latwo ulega uszkodzeniu wraz z uchwytami lamp. W sumie uchwyty lamp w 954 są jeszcze gorsze...
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Dzieki za cenne info
Po głębszych wstępnych przemyśleniach będę szukał raczej k1,k2,k3 lub 954 . Najlepiej k3 bo podoba mi się najbardziej.
kuba210796 Stane na głowie żeby dozbierać hajsu. 929 fajne moto ale troche typowym plastikiem mi zalatuje i będzie jako przed ostatnie brane pod uwagę , zaś ostanie moto to zx9r z tego względu że mimo fajnej sylwetki , brak elektrycznego licznika , co mnie bardzo rani.. R1 odpada , mimo tego że mam do niej sentyment , to nie chce niespodzianek
Raczej bede polował na 954 albo gixa .
A w kwestii dostępności części i ich cen to jak wygląda miedzy 954 a gixem ?

kuba210796 Stane na głowie żeby dozbierać hajsu. 929 fajne moto ale troche typowym plastikiem mi zalatuje i będzie jako przed ostatnie brane pod uwagę , zaś ostanie moto to zx9r z tego względu że mimo fajnej sylwetki , brak elektrycznego licznika , co mnie bardzo rani.. R1 odpada , mimo tego że mam do niej sentyment , to nie chce niespodzianek

A w kwestii dostępności części i ich cen to jak wygląda miedzy 954 a gixem ?
- QBABLAZEJ
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/7/2009, 07:26
- Lokalizacja: Łabiszyn k.Bydgoszczy
W kwestii komfortu na sporcie polecam Ci 900 RR, szczególnie 954 z racji sentymentu - sprzęt jeździ i wygląda obłędnie.
Ja osobiście nie umiem pojechać litrem szybciej niż 600 i w użytkowaniu poza torowym uważam, że ważniejsza jest tutaj różnica w charakterystyce tych motocykli niż różnica w maksymalnych osiągach. W litrze nie masz potrzeby redukcji - moment jest po prostu zawsze. Szósty bieg, 80 km/h - odkręcasz i jedziesz...
Ja osobiście nie umiem pojechać litrem szybciej niż 600 i w użytkowaniu poza torowym uważam, że ważniejsza jest tutaj różnica w charakterystyce tych motocykli niż różnica w maksymalnych osiągach. W litrze nie masz potrzeby redukcji - moment jest po prostu zawsze. Szósty bieg, 80 km/h - odkręcasz i jedziesz...
-
Pan Jasiek - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości