Zobacz wątek - kTm

kTm

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

kTm

Postprzez Gargus » 29/7/2014, 19:42

Jaki ktm polecacie do lasu?

Jaka seria? słyszałem że najlepsza była by exc 400 lub 450 ??

co myślicie i co polecicie do 10 tys żeby nie wymagało częstych remontów ?
Może 525 ??
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53


Postprzez henio12323 » 29/7/2014, 21:32

ogólnie to lasu to tylko seria EXC

co do pojemnosci to sie dobiera pod tym terenu i umiejętnosci, 525 na 1 takie moto raczej odradzam, jak to sa proste lasy, to moze byc 450tka, jak bardziej górzyste nawet 250tka moze byc najlepsza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 31/7/2014, 13:55

Czyli na bardziej górzyste 450 odpada?
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 31/7/2014, 21:33

jak masz technike jazdy na tyle opanowaną żeby 450tką skakać jak duzo lżejszym dwu suwem to czemu by nie.... ja mam 525 co jest niewiele cięzsze o ile w ogóle od 450tki, i czasami uda mi sie cos przeskoczyc ładnie technicznie że sie niewiele zmęczne, ale większosc technicznej jazdy to mordęga, jak biore od znajomych jakies mniejsze 2T czy nawet mniejsze 4T jazda techniczna jest duzo przyjemniejsza i nie skupiam sie na odkręcaniu gazu ( i czy koło przednie dotyka ziemi ) tylko mozna sie bawic, zaciesniac scieżkę jazdy, bawic się balansem ciała itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez papek23 » 1/8/2014, 13:34

dokładnie 450 czy 525 ciężko ogarnąć trzeba miec naprawdę duże doświadczenie zeby chociaż po cześci wykorzystywać moc jak jest ukryta w tych modelach. Ja mieszkam na południu Polski i do lasu mam 5 min i moim zdaniem najlepszym wyjściem jest 250 w 4t np rmz250 itp mają w sam raz mocy wręcz idealnie a jak dobry jezdzieć to i nie raz odstawi niektórych na 450 i nie trzeba sie tak szarpac jak niekiedy z 450
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez henio12323 » 1/8/2014, 21:05

ale full crossówka do lasu kiepsko się nadaje ;P strasznie sie katuje a moto stoi prawie w miejscu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 3/8/2014, 19:25

Dokładnie. Ogólnie chodzi mi o coś w górzysty teren ale nie chce skakać . Chce ktm wytrzymały i żebym nie miał problemu z górami :-)
Pozdrawiam
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez Gargus » 4/8/2014, 21:34

Zapytam jeszcze o kxf 450. Czy ten motor jest wysoko awaryjny? Czy nadawał by się do lasu? Generalnie chodzi mi o w miarę spokojna jazdę bez katowania.
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 21:52

edytuj posty ;P

nie nadawał by sie juz o tym pisałem. nie da sie tym jeździc bez katowania, bo silnik działa zero jedynkowo.

chcesz do lasu w góry - ktm EXC 200 albo 250 w 2T to to czego szukasz i tyle w temacie. chyba idealne moto w taki teren, jak mają byc góry ale nie ostre strome podjazdy, bardziej turystyczna jazda mozna sie pokusic o exc 250 w 4T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 7/8/2014, 07:27

Dzięki wielkie :-)
Generalnie teren mam bardzo zróżnicowany wiec wole uderzyć w coś bardziej wytrwałego.
Mam pytanie co do exc 400 lub 450. Czy na kategorie a2 załapią się te modele?
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez sylwek199888 » 7/8/2014, 14:34

Zależy co mają wpisane w dowód :P Przy zakupie zwracaj na to uwagę ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Gargus » 7/8/2014, 18:55

Wiec zapytam jak to jest możliwe gdy motor ma 35 kw a ma wpisane 12?
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 7/8/2014, 20:00

a tak, że czasami jak jest sprowadzany to w papierach ludzie muszą wpisać moc a wtedy wpisują rózne cuda, dwa że motocykle jak wychodza blokowane to mają duzo mniejszą moc, niz te po rozblokowaniu ( tak EXC tez są blokowane fabrycznie ) są też przekręty przy samych rejestracjach po układach itp wpisują rózne rzeczy aby było im na ręke, nie wszystko legalne oczywiscie, ale po którymstam włascicielu praktycznie nie da sie dojsc co i jak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 9/8/2014, 09:36

Już rozumiem.
Pytałem bo szukam motoru na A2.

Po długim rozważaniu zdecydowałem się na exc 450.

Tutaj podaje egzemplarz który mnie zainteresował. W dowód wpisane 12 kw sezon temu lub dwa remont silnika w oryginalne części ktm (jak twierdzi właściciel możemy jechać do serwisu ktm i rozbierać silnik ;P)

Co powiecie i czy warto ?

http://olx.pl/oferta/ktm-450-exc-racing ... 2dc6ff8d66
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 9/8/2014, 18:46

czy wartto czy nie nikt ci nie powie, bo to wyczynówka i po zdjęciach nigdy nie wyczaisz czy warto czy nie. moto wygląda na ładny i zadbany ale cena wcale nie rewelacyjna jak za starą rame jeszcze. ja za nowsze moto z lepszymi dodatkami - duzo lepszymi chciałem 13500 wiec tysiak wiecej i masz amor skrętu, akrapa itp

jedynie to nie mam kierunków klaksonu i takich zbędnych dupereli ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 10/8/2014, 14:10

No ale ogólnie wydaje mi się że skoro jest zarejestrowany posiada całe oświetlenie i lusterko i jest zadbany to ktoś go nie katował. No i ogólnie wole starszy i zadbany niż nowszy i mniej zadbany. Nie wiem co robić. Nie znam się tak a trochę się boje bo to nie mało pieniędzy. Może podpowiesz kolego na co zwracać uwagę przy zakupie? Dzięki za pomoc :-)
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 10/8/2014, 15:09

hehe tutaj nie patrz bo do sprzedazy też moge pozakładac te duperele i bedzie wyglądał inaczej. to czy starszy zadbany czy nowszy - ja tam wolałbym nowszy kupując wyczynówke bo sie lepiej prowadzi i zazwyczaj jest mniej zaorana. tak mysląc mozesz kupować choppera czy turystyka bo tam czy 100 tysiecy czy 150 tysiecy to zazwyczaj bez róznicy ;P a tutaj czas działa na niekorzyść i czy sie pyrka czy ostro katuje ogromnej róznicy nie ma.

tak jako ciekawostka te ktmy miały wrażliwe piasty, i prawy elemet ramy nad podnóżkiem nie raz pękał sam z siebie praktycznie ( widziałem kilka ktmów z tym uszkodzeniem ) w sumie nic sie raczej nie rozleci tym bardziej przy amatorce, a ewentualna wymiana ramy to groszowa sprawa bo tych ram na allegro jest pełno jedynie troche papierkowej roboty z rejestracją to taki off top :D nie bój sie bo mam kumpli co mają takie ktmy i cuda na nich wyprawiają i nic nie pęka ;P ale jednak ja wolałem kupic rok młodszego moze w troche gorszym stanie. ale i tak po tylu latach posiadania wg mnie wygląda mój lepiej i jest lepiej doposażony. bo też nie licz że kupisz lalunie i bedzie bez wkładu i bez dotykania - bo to wyczyn i tutaj co chwile cos sie psuje, zwłaszcza w troche starszych maszynach. i praktycznie zawsze jest cos do dłubnięcia jak sie jeździ.

co przy zakupie - wziąc ze sobą kogos kto sie zna, to najlepsza rada ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 11/8/2014, 09:21

No ale nie sądzę żeby tak było. Według mnie jak się katuje to jednak dostają części po dupie..
A czy takie (przerywanie) jest normalne ?? dopuszczalne ??

http://www.youtube.com/watch?v=TSQu8oHrnl4
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Postprzez henio12323 » 11/8/2014, 19:40

niby tak, tylko że jak sie pyrka to też dla wyczynówek nie jest to zdrowe dla silnika. ja tam sprzetu w sumie jak smigam nie oszczędzam, oczywiscie nie chodzi że wale biegi na hama czy cos. po prostu chce przydusic to przyduszam i co sie stanie ? zuzyje sie tłok ? to wymieniam i dalej wszystko jak nowe. to nie są sprzety w których tłoki są dożywotnie i każde pałowanie przekłada sie na jakiestam wieksze zuzycie i bezpowrotnie moto traci moc itp itd. bo nikt w turystyku nie bedzie wymieniał tłoka co chwile.

o jakie przerywanie z filmiku Ci chodzi ? bo nie widze/słysze zadnego przerywania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Gargus » 13/8/2014, 09:07

Może źle to nazwałem. Chodzi mi o nie równa prace silnika. Nie znam się a tyle i dlatego się pytam.
Gargus
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr