Jak zmniejszyć odkręcanie się manetki gazu???
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Jak zmniejszyć odkręcanie się manetki gazu???
Witam,
mam pytanie jak zmniejszyć odkręcanie się manetk, żeby nie odkręcała sie na maksa tylko w połowie???
Prosz o odpowiedź.
mam pytanie jak zmniejszyć odkręcanie się manetk, żeby nie odkręcała sie na maksa tylko w połowie???
Prosz o odpowiedź.
- tomekLWG
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 23/6/2014, 10:28
widze dwie najprostsze opcje
1) nawiercasz w rolgazie otwór, i wsadzasz srubke z kontrą, ( najlepiej jak rolgaz jest metalowy, nawiercasz gwintujesz wkręcasz plus kontra) dopasowujesz takie miejsce żeby nic nie tarło o linke i w odpowiednim miejscu blokowało roglaz.
opcja 2) wrzucasz jakies sensowne podkładki nad przepustnice odpowiednio grube. tutaj najlepiej dać inną spręzyne krótszą, bo inaczej bedzie ciezej gaz chodził
1) nawiercasz w rolgazie otwór, i wsadzasz srubke z kontrą, ( najlepiej jak rolgaz jest metalowy, nawiercasz gwintujesz wkręcasz plus kontra) dopasowujesz takie miejsce żeby nic nie tarło o linke i w odpowiednim miejscu blokowało roglaz.
opcja 2) wrzucasz jakies sensowne podkładki nad przepustnice odpowiednio grube. tutaj najlepiej dać inną spręzyne krótszą, bo inaczej bedzie ciezej gaz chodził
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak wsadzisz tulejke na linke gazu to jątylko bardziej otworzysz ;P obie opcje podobne, w silniku nie grzebiesz tylko w gaźniku, jak dla mnie to lepsza opcja. z rolgazem jest troche trudniej bo zalezy to od budowy itp itd. wystarczy że w złym miejscu zrobisz blokadke i zamiast otwierac się np do połowy otworzysz na 60%... a tulejkami na gaźniku mozesz sobie regulować do bólu.
jak chcesz z nawiertem w rolgazie to rozbierz wszystko i zobacz jak wygląda rolgaz ( czyli ta rączka) jest okrągła a tam gdzie się wpina linke jest zazwyczaj garb, i wiercisz tam gdzie garb ma dojść przy danym odkręceniu gazu, w połowie cyz ile tam chcesz.
swoją drogą zalezy jeszcze od pędzidła, ale mozna nawet pokombinować i w gaźniku robisz nawiert i wsadzasz jakas blokade na przepustnice żeby tez do góry nie szła, tylko tutaj akurat dosyc ryzykowne, bo musi to byc bardzo szczelne, no i nie moze nic wpaść do środka ale tez banalnie prosto wykonać
jak chcesz z nawiertem w rolgazie to rozbierz wszystko i zobacz jak wygląda rolgaz ( czyli ta rączka) jest okrągła a tam gdzie się wpina linke jest zazwyczaj garb, i wiercisz tam gdzie garb ma dojść przy danym odkręceniu gazu, w połowie cyz ile tam chcesz.
swoją drogą zalezy jeszcze od pędzidła, ale mozna nawet pokombinować i w gaźniku robisz nawiert i wsadzasz jakas blokade na przepustnice żeby tez do góry nie szła, tylko tutaj akurat dosyc ryzykowne, bo musi to byc bardzo szczelne, no i nie moze nic wpaść do środka ale tez banalnie prosto wykonać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości