Drugi jednoślad: Yamaha DT 125 ?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Drugi jednoślad: Yamaha DT 125 ?
Witam.
Obecnie jestem posiadaczem choppera kingway 50ccm. Mam 18 lat i to już troszke zabawka dla mnie.
Podobają mi się motocykle jak ścigacz(sam nie wiem jak one się dokładnie nazywają) czy naked, ale zgodnie z przesądami rodziców że od razu się na takich zabije, mam całkowity zakaz podejmowania prób zakupu takiego typu motocykla. Pewnie coś w tym jest, ale nie każdy kto ma taki motocykl, umiera. Jednak rodzice są starej daty i im nie wytłumaczę Konfliktu też nie szukam.
Choppera nie kupiÄ™ bo to jednak nie dla mnie.
Kolega podsunął mi pomysł żeby popatrzyć za Yamahą dt125 i trafił w mój gust, pooglądałem niestety tylko w internecie, gdyż na żywo nie było mi to dane. Maszyna mi się spodobała.
Przystępny wygląd, osiągi... właśnie, osiągi.
Przechodząc do sedna. Jaką właściwą moc ma Yamaha DT125? Na wiki jest napisane iż 12KM,
jednak na większości aukcji ludność podaje od 25 do nawet 40KM. Ile w tym prawdy?
Nasuwa mi się kolejne pytanie, gdyż ludzie często piszą, iż motorek jest odblokowany poprzez zdjęcie zaworów wydechowych. Jak to z tym jest. W takim motocyklu też są opcje odblokowania?
Czy te wszystkie rzeczy to tylko ściema żeby zachęcić człowieka do zakupu?
Takie rzeczy widziałem na tej aukcji:
http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-50-motorower-CID5-ID6zv8x.html#d52343f5a0 (otwórz link)
Zainteresowała mnie pewnie przez cenę, jednak wygląda wg. mnie dobrze jak na te pieniądze. Mogę doinwestować maszynę ale oczywiście w miarę rozsądku.
Co sądzicie ? Dopiero wdrażam się w temat Yamahy DT 125 więc każda treściwa rada będzie przydatna.
Jeśli macie chęci, moglibyście przybliżyć mi temat samej yamahy dt125, czyli jak się sprawuje, jakie są jej dobre / gorsze aspekty. Użytkownicy tegoż motocykla pewnie wiedzą co i jak.
Pozdrawiam forumowiczów,
Michał
Obecnie jestem posiadaczem choppera kingway 50ccm. Mam 18 lat i to już troszke zabawka dla mnie.
Podobają mi się motocykle jak ścigacz(sam nie wiem jak one się dokładnie nazywają) czy naked, ale zgodnie z przesądami rodziców że od razu się na takich zabije, mam całkowity zakaz podejmowania prób zakupu takiego typu motocykla. Pewnie coś w tym jest, ale nie każdy kto ma taki motocykl, umiera. Jednak rodzice są starej daty i im nie wytłumaczę Konfliktu też nie szukam.
Choppera nie kupiÄ™ bo to jednak nie dla mnie.
Kolega podsunął mi pomysł żeby popatrzyć za Yamahą dt125 i trafił w mój gust, pooglądałem niestety tylko w internecie, gdyż na żywo nie było mi to dane. Maszyna mi się spodobała.
Przystępny wygląd, osiągi... właśnie, osiągi.
Przechodząc do sedna. Jaką właściwą moc ma Yamaha DT125? Na wiki jest napisane iż 12KM,
jednak na większości aukcji ludność podaje od 25 do nawet 40KM. Ile w tym prawdy?
Nasuwa mi się kolejne pytanie, gdyż ludzie często piszą, iż motorek jest odblokowany poprzez zdjęcie zaworów wydechowych. Jak to z tym jest. W takim motocyklu też są opcje odblokowania?
Czy te wszystkie rzeczy to tylko ściema żeby zachęcić człowieka do zakupu?
Takie rzeczy widziałem na tej aukcji:
http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-50-motorower-CID5-ID6zv8x.html#d52343f5a0 (otwórz link)
Zainteresowała mnie pewnie przez cenę, jednak wygląda wg. mnie dobrze jak na te pieniądze. Mogę doinwestować maszynę ale oczywiście w miarę rozsądku.
Co sądzicie ? Dopiero wdrażam się w temat Yamahy DT 125 więc każda treściwa rada będzie przydatna.
Jeśli macie chęci, moglibyście przybliżyć mi temat samej yamahy dt125, czyli jak się sprawuje, jakie są jej dobre / gorsze aspekty. Użytkownicy tegoż motocykla pewnie wiedzą co i jak.
Pozdrawiam forumowiczów,
Michał
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
dt ma 14 jako zablokowane, odblokowana około 24 kucy, po tuningu sporo więcej.
40 koni to raczej trudne do uzyskania
zawór wydechowy to nie blokada, w nowszych modelach potrafiło costam paść, i sporo widziałem DTtek z poodłączanymi zaworami, po prostu moze ktos nie ptorafi tego przeserwisować. zawór najlepiej jak jest, wtedy najlepiej maszyna chodzi,
jak w kazdym, moduł gaźnik itp.
125/50 jest nielegalne wiec nie ocenie.
DT to swietny sprzet do nauki, bardzo popularny wiec o częsci i serwis nie bedzie duzego problemu, duzo zamienników i uzywek wiec same plusy, nie jest jakims super wybajerzonym sprzetem jak na tą klase, ale poprawnie jeździ, skręca i hamuje, i do nauki wiecej nie trzeba.
co do scigacyzków - skoro nie chcesz się kłocić to się nie kłóć, bo to bez sensu, a i tak scigaczyk poleci moze 150-170 km h, ( tylko nim się rozpędzi się zanudzisz, pozatym nie ma dróg w pl żeby tak jeździc sensownie ) z kolei DTtka poleci nawet koło 140 km h, co w zupełnosci wystarcza wolna nie jest a ma duzo większe zastosowanie bo i w teren mozna wjechac i na traske,
40 koni to raczej trudne do uzyskania
zawór wydechowy to nie blokada, w nowszych modelach potrafiło costam paść, i sporo widziałem DTtek z poodłączanymi zaworami, po prostu moze ktos nie ptorafi tego przeserwisować. zawór najlepiej jak jest, wtedy najlepiej maszyna chodzi,
jak w kazdym, moduł gaźnik itp.
125/50 jest nielegalne wiec nie ocenie.
DT to swietny sprzet do nauki, bardzo popularny wiec o częsci i serwis nie bedzie duzego problemu, duzo zamienników i uzywek wiec same plusy, nie jest jakims super wybajerzonym sprzetem jak na tą klase, ale poprawnie jeździ, skręca i hamuje, i do nauki wiecej nie trzeba.
co do scigacyzków - skoro nie chcesz się kłocić to się nie kłóć, bo to bez sensu, a i tak scigaczyk poleci moze 150-170 km h, ( tylko nim się rozpędzi się zanudzisz, pozatym nie ma dróg w pl żeby tak jeździc sensownie ) z kolei DTtka poleci nawet koło 140 km h, co w zupełnosci wystarcza wolna nie jest a ma duzo większe zastosowanie bo i w teren mozna wjechac i na traske,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Okej.
A jak przebiega odblokowanie takiej DT125? Co w module czy gaźniku trzeba robić, żeby uzyskać dajmy tą moc żeby poleciał 130-140. To na prawdę duża prędkość Dla mnie spokojnie wystarczy. Samochodem strach tak polecieć, bynajmniej matizem, który ledwo co tak pojedzie .
Kolega mówi mi też, że typowego enduro nie mam co kupować tylko super moto, gdyż na oponie z bieżnikiem "kostką" - tak to nazwał, ujadę 100km i opona do wymiany. Co na ten temat?
A jak przebiega odblokowanie takiej DT125? Co w module czy gaźniku trzeba robić, żeby uzyskać dajmy tą moc żeby poleciał 130-140. To na prawdę duża prędkość Dla mnie spokojnie wystarczy. Samochodem strach tak polecieć, bynajmniej matizem, który ledwo co tak pojedzie .
Kolega mówi mi też, że typowego enduro nie mam co kupować tylko super moto, gdyż na oponie z bieżnikiem "kostką" - tak to nazwał, ujadę 100km i opona do wymiany. Co na ten temat?
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
moduł wymienic, z gaźnika nie wiem, też to zalezy od rocnzika modelu, ale szczerze mówiąc jeszcze zablokowanej DT na oczy nie widziałem ;P
prawda jeżeli opona jest stricte terenowa z miekką mieszanką, jednak w tym rozmiarze praktycznie cięzko taką dorwac, moze mitas z białym paskiem mega miekki ale po 100 km sie nie wytrze, oponka michelin AC-10 ma dosyc spory bierznik, ja przy moim ponad 50 konnym sprzecie ktm exc 525 cały rok praktycznie na tym wylatałem, fakt na koncu to juz było kolano ;D ale po asfalcie z 400 km nakreciłem jak nie lepiej, plus setki kilometrów w terenie. także w DT taka oponka bedzie dłuuuugo słuzyła, prędzej popęka ;D no chyba że agresywnie bedziesz jeździł. supermoto oczywiscie lepsze jak zamierzasz jeździc tylko po asfalcie, lepiej sie prowadzi, lepiej hamuje no i bezpieczniejszy, ale SM w terenie to porazka, a kostki na asfalcie odpowiednie dadzą rade
prawda jeżeli opona jest stricte terenowa z miekką mieszanką, jednak w tym rozmiarze praktycznie cięzko taką dorwac, moze mitas z białym paskiem mega miekki ale po 100 km sie nie wytrze, oponka michelin AC-10 ma dosyc spory bierznik, ja przy moim ponad 50 konnym sprzecie ktm exc 525 cały rok praktycznie na tym wylatałem, fakt na koncu to juz było kolano ;D ale po asfalcie z 400 km nakreciłem jak nie lepiej, plus setki kilometrów w terenie. także w DT taka oponka bedzie dłuuuugo słuzyła, prędzej popęka ;D no chyba że agresywnie bedziesz jeździł. supermoto oczywiscie lepsze jak zamierzasz jeździc tylko po asfalcie, lepiej sie prowadzi, lepiej hamuje no i bezpieczniejszy, ale SM w terenie to porazka, a kostki na asfalcie odpowiednie dadzą rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
Niestety Dla rodziców cbr 125 czy yamaha r1 to to samo, bo podobnie wygląda. Odpada.
Są może jakieś alternatywy DT 125 z gatunku enduro też pojemność 125?
Czy jak enduro is 125 to tylko dt? Owszem bardzo mi się podoba, lecz na razie pracuję na ten motocykl więc możemy sobie porozmawiać o innych jednośladach.
Są może jakieś alternatywy DT 125 z gatunku enduro też pojemność 125?
Czy jak enduro is 125 to tylko dt? Owszem bardzo mi się podoba, lecz na razie pracuję na ten motocykl więc możemy sobie porozmawiać o innych jednośladach.
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
hehe cbr słabizna w porównaniu z DT jak miałbym brać 125tke w 4T scigacza a 125 w 2T enduro to wolałbym duzo bardzienj enduro/supermoto 2X praktyczniejsze no chyba że zalezy mocno na spalaniu a nie osiągach
sÄ… tez inne
lc2, kmx, crm, rx, wre i jeszcze kilka innych ;P
sÄ… tez inne
lc2, kmx, crm, rx, wre i jeszcze kilka innych ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Nie zależy na spalaniu. Wole mieć osiągi kosztem spalania a nie odwrotnie popatrzyłem te modele i.nawet fajne ale mało ich. A jakieś bardziej turystyczne maszyny są w 125cc? Czy to raczej tylko z dużymi pojnosciami?
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
A polecicie jakiś sklep z odzieżą motocyklowa? Jak najtańsza najlepiej. Wiem ze droższe to większy komfort ale nie starczy kasy na moto i ubrania na poziomie.
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
A nie taki mi.się nie.podoba. Dobra wybór na.moto juz padł będzie to yamaha Dt125 i.nic.innego.
A co do.tych ubrań? Znacie jakieś.tanie sklepy żeby.kupić naprawdę tanio ubrania na crossa? Nie muszą być firmowe ani super wytrzymałe. Chce.jakoś.wyglądać na.moto. Może.w.przyszłości zainwestuje w.porządne.łachy
A co do.tych ubrań? Znacie jakieś.tanie sklepy żeby.kupić naprawdę tanio ubrania na crossa? Nie muszą być firmowe ani super wytrzymałe. Chce.jakoś.wyglądać na.moto. Może.w.przyszłości zainwestuje w.porządne.łachy
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
allegro.pl olx.pl i szukaj uzywanych,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A co powiecie na Aprilia RX 125?
Jest tam silnik Rotax 123 czy 122 ?
Też mi się podoba, co powiecie na temat tego moto? Jak pracuje w porównaniu do dt 125? nie interesuje mnie spalanie, lecz charakterystyka przyspieszenia, vmax, ogólnie rzecz biorąc osiągi i jak się na tym jeździ ;p
Czy to dobry konkurent dla DT 125 czy gorszy ?
Jest tam silnik Rotax 123 czy 122 ?
Też mi się podoba, co powiecie na temat tego moto? Jak pracuje w porównaniu do dt 125? nie interesuje mnie spalanie, lecz charakterystyka przyspieszenia, vmax, ogólnie rzecz biorąc osiągi i jak się na tym jeździ ;p
Czy to dobry konkurent dla DT 125 czy gorszy ?
-
poprostuMichał - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/7/2014, 19:43
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości