Zobacz wątek - 125cc na wies (szuter, asfalt, dukty,łąki) pierwszy motocykl
NAS Analytics TAG

125cc na wies (szuter, asfalt, dukty,łąki) pierwszy motocykl

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

125cc na wies (szuter, asfalt, dukty,łąki) pierwszy motocykl

Postprzez włóczykij2 » 19/7/2014, 09:22

Witam serdecznie,

Jest to moj pierwszy post, ale zapewne nie ostatni :D

Po pierwsze, przepraszam, ze bez polskich znakow, ale w tym momencie pisze z Meksyku 8)

Caly czas zastanawiam sie nad zrobieniem prawka A, ale zawsze jakos brak czasu. Teraz nadarza sie okazja, zeby miec moto na B. czyli cos z 125cc.

Zwracam sie wiec, do kolegow bardziej doswiadczonych ode mnie, abyscie pomogli mi w wyborze pierwszego motorka.

Wiem, ze teraz caly wysyp podobnych tematow, ale jakos nie znalazlem w nich satysfakcjonujacej odpowiedzi, wiec zakladam temat.

Motocykl bedzie mi sluzyl do jazdy rekreacyjnej, a nie codziennego dojezdzania w jakies miejsce. Jak w temacie, uzywalbym go na wsi, czyli jazda po polnych dorach, duktach lesnych, lakach, gdzie pewnie czasami jakies krzaki zaliczy czy tez wywrotke itp (brat juz sie cieszy, bo bedzie mog dogladac jak mu zyto rosnie :D )

Czasami jednak chcialbym wyjechac nim tez na asfalt i przejechac jakies 50km w miare bezpiecznie z doczepionym bagaznikiem itp

Budzet to jakies 3 do max 6k zl. Dobrze jakby nie byl zbyt ciezki.

Moje proponowane motorki:

1. Yamaha TDR 125
wyglada, ze siedzi sie wygodnie, tylko oponki trzeba by zmienic
http://otomoto.pl/yamaha-tdr-125-super- ... 58744.html

2. Yamaha 125 xt
to juz enduro, wyglada super, tylko do tego juz raczej zadnego bagaznika nie doloze
http://allegro.pl/yamaha-125-xt-x-nie-d ... 47915.html

3. YAMAHA TW 125
Nie slyszalem o nim wczesniej, nie mam pojecia co to, ale wyglada na lekki, zgrabny i fajne kolo z tylu ma :)
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-r-tw-125-o ... 71046.html

4. ROMET ZK 125
Ten wynalazek zobaczylem przypadkiem, nie wiem jak z jakoscia owych chinczykow.
http://allegro.pl/motocykl-romet-zk-zet ... 77889.html

Dobra, to sa motorki na ktore zwrocilem uwage, jesli mozecie cos wiecej o nich opowiedziec, bede wdzieczny.

O mnie:
- doswiadczenie mam tylko na komarze, wiec zerowe,
- 180cm, 90kg, 25 lat :D

Dzieki za odpowiedzi
włóczykij2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/7/2014, 08:25


Postprzez Kruszyciel » 19/7/2014, 10:36

Może Yamaha dt125, Honda xr125, MZ 125, Aprilia Rx 125,ETX 125,Suzuki dr 125,Kawasaki klx125, Cagiva supercity125, Honda clr 125. Poszukaj sobie na olx, sprzedajemy.pl Może któraś c podpasuje.
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: Morąg

Postprzez włóczykij2 » 19/7/2014, 12:42

hej,

dzieki za odpowiedz, juz je przegladalem, wybralem powyzsze i bardziej zalezy mi na opinii o nich.
Jak sie sprawuja, plusy, minusy itp.
włóczykij2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/7/2014, 08:25

Postprzez miki1406 » 19/7/2014, 12:49

Włochy (aprilia / cagiva) bym odrzucił - cenowo są zbliżone, ale jak życie pokazuje bardziej awaryjne i mniej do nich gratów.
MZ to też wybitny egzotyk - gratów prawie nie ma :-/


Prywatnie szukałbym Suzuki DR lub Hondy. Znane silniki, dużo części z drugiej ręki i jednak najsolidniejsze. Ostatecznie yamahe (dużo części, ale mniej solidne)...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez włóczykij2 » 20/7/2014, 10:36

Ok, temat do zamkniecia.

dzieki
włóczykij2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/7/2014, 08:25



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr