Yamaha dt 125R
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Yamaha dt 125R
Na początku chciałem powiedzieć, że nie wiem czy szukać odpowiedzi na moje pytania w tym dziale ale spróbuje:
Witam,
Moja Yamaha jest z 1999r
Mam pytanie, Yamaha kręci się z każdym biegiem coraz niżej, np. 1-10tyś, 2-9,5tyś, 3-9,5tyś, 4-8,5tyś, 5-8,5tyś, 6-7.5tyś
Teraz pytanie: Czym może być to spowodowane? Czy jest możliwe że to przez blokady?
Wydaje mi się że Yamaha zablokowana jest całkowicie, jedynie ustawiony jest raczej dobrze zawór YPVS (Tarcza pokrywa się z dziurką)
Kolejne pytanie: Które blokady dają najlepszy efekt po odblokowaniu?
Czy odczuwalny efekt daje rozwiercenie gasboxa? zaklejenie plastikowej butelki przy gumie filtra?
Czy opłaca się zdejmować gumę z pod siedzenia? Boję się że więcej syfu będzie dostawać się do airboxa, dlatego wolałbym zostawić to w oryginale, czy dużo to daję w praktyce?
Ogólnie rzecz biorąc, chce mieć zrobione tylko: Dyfuzor+końcówka przelotowa, moduł, zawór. Czy reszta blokad (po za dyszami których nie chce zmieniać) dają odczuwalny efekt? Bardzo prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich
Witam,
Moja Yamaha jest z 1999r
Mam pytanie, Yamaha kręci się z każdym biegiem coraz niżej, np. 1-10tyś, 2-9,5tyś, 3-9,5tyś, 4-8,5tyś, 5-8,5tyś, 6-7.5tyś
Teraz pytanie: Czym może być to spowodowane? Czy jest możliwe że to przez blokady?
Wydaje mi się że Yamaha zablokowana jest całkowicie, jedynie ustawiony jest raczej dobrze zawór YPVS (Tarcza pokrywa się z dziurką)
Kolejne pytanie: Które blokady dają najlepszy efekt po odblokowaniu?
Czy odczuwalny efekt daje rozwiercenie gasboxa? zaklejenie plastikowej butelki przy gumie filtra?
Czy opłaca się zdejmować gumę z pod siedzenia? Boję się że więcej syfu będzie dostawać się do airboxa, dlatego wolałbym zostawić to w oryginale, czy dużo to daję w praktyce?
Ogólnie rzecz biorąc, chce mieć zrobione tylko: Dyfuzor+końcówka przelotowa, moduł, zawór. Czy reszta blokad (po za dyszami których nie chce zmieniać) dają odczuwalny efekt? Bardzo prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich

- yamahaprzemek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53
byc moze ma blokade, wiele by na to wskazywało. równie dobrze moze byc też silnik na wykonczeniu i nie ma siły kręcic wysoko na wysokich biegach
które bloakdy - nie rozumiem.... każda na cos wpływa. moge ci zrobic blokade, wrzucam tulejke nad przepustnice że otworysz tylko na 10% mozliwosci, to zablokuje całkowicie moto
elektroniczna masz blokade skoro ci odcina obroty
nie odczuwalne, to ma byc i nic tam nie kombinuj
jak nie masz wiekszego wydechu itp itd to oryginalny filtr jest 100% dobry. jak powyciągasz moze troche lepiej dostac mocy w górnych partiach ale moze duzo stracic z dolnych partii obrotów wiec w teren gorzje.
poczytaj sobie o 2T i czy przelotowy dyfuzor samoróbka to dobry pomysł
które bloakdy - nie rozumiem.... każda na cos wpływa. moge ci zrobic blokade, wrzucam tulejke nad przepustnice że otworysz tylko na 10% mozliwosci, to zablokuje całkowicie moto

nie odczuwalne, to ma byc i nic tam nie kombinuj
jak nie masz wiekszego wydechu itp itd to oryginalny filtr jest 100% dobry. jak powyciągasz moze troche lepiej dostac mocy w górnych partiach ale moze duzo stracic z dolnych partii obrotów wiec w teren gorzje.
poczytaj sobie o 2T i czy przelotowy dyfuzor samoróbka to dobry pomysł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zobaczymy, jak to będzie najpierw odblokuje dyfuzor (wywale wszystko ze środka) potem kupie przelotówkę jakąś (tłumik końcowy) no i zobaczymy czy się polepszy. Pozdro, i dzięki za opinie
- yamahaprzemek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53
Chcesz ingerować w wydech nie ingerując w ustawienia gaźnika? Moim zdaniem to niezbyt dobry pomysł ( a dobrze ustawiony gaźnik to podstawa dobrze pracującego silnika)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Co to znaczy nie ingerując w ustawienia? Wyreguluje gaźnik, to nie wystarczy? Trzeba zmieniać dyszę?
- yamahaprzemek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53
Regulacja gaźnika polega na wymianie dysz, ustawieniu iglicy, poziomu pływaków(chodź to jest stałe ) i na końcu na regulacji śrubką (która odpowiada za mieszankę (paliwo powietrze) dostarczaną na jałowych obrotach, więc co rozumiesz poprzez regulacje gaźnika?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Rozumiem przez ustawienie iglicy, i kręcenie śrubkami
Zmiana dysz moim zdaniem jest już to hmm... nie ważne nie ja tu jestem znawcą

Zmiana dysz moim zdaniem jest już to hmm... nie ważne nie ja tu jestem znawcą

- yamahaprzemek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości