Zobacz wątek - Yamaha dt 125R

Yamaha dt 125R

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha dt 125R

Postprzez yamahaprzemek » 16/7/2014, 14:00

Na początku chciałem powiedzieć, że nie wiem czy szukać odpowiedzi na moje pytania w tym dziale ale spróbuje:

Witam,
Moja Yamaha jest z 1999r
Mam pytanie, Yamaha kręci się z każdym biegiem coraz niżej, np. 1-10tyś, 2-9,5tyś, 3-9,5tyś, 4-8,5tyś, 5-8,5tyś, 6-7.5tyś
Teraz pytanie: Czym może być to spowodowane? Czy jest możliwe że to przez blokady?
Wydaje mi się że Yamaha zablokowana jest całkowicie, jedynie ustawiony jest raczej dobrze zawór YPVS (Tarcza pokrywa się z dziurką)
Kolejne pytanie: Które blokady dają najlepszy efekt po odblokowaniu?
Czy odczuwalny efekt daje rozwiercenie gasboxa? zaklejenie plastikowej butelki przy gumie filtra?
Czy opłaca się zdejmować gumę z pod siedzenia? Boję się że więcej syfu będzie dostawać się do airboxa, dlatego wolałbym zostawić to w oryginale, czy dużo to daję w praktyce?

Ogólnie rzecz biorąc, chce mieć zrobione tylko: Dyfuzor+końcówka przelotowa, moduł, zawór. Czy reszta blokad (po za dyszami których nie chce zmieniać) dają odczuwalny efekt? Bardzo prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich :P
yamahaprzemek
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53


Postprzez henio12323 » 16/7/2014, 22:18

byc moze ma blokade, wiele by na to wskazywało. równie dobrze moze byc też silnik na wykonczeniu i nie ma siły kręcic wysoko na wysokich biegach

które bloakdy - nie rozumiem.... każda na cos wpływa. moge ci zrobic blokade, wrzucam tulejke nad przepustnice że otworysz tylko na 10% mozliwosci, to zablokuje całkowicie moto :P elektroniczna masz blokade skoro ci odcina obroty

nie odczuwalne, to ma byc i nic tam nie kombinuj

jak nie masz wiekszego wydechu itp itd to oryginalny filtr jest 100% dobry. jak powyciągasz moze troche lepiej dostac mocy w górnych partiach ale moze duzo stracic z dolnych partii obrotów wiec w teren gorzje.

poczytaj sobie o 2T i czy przelotowy dyfuzor samoróbka to dobry pomysł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez yamahaprzemek » 17/7/2014, 10:37

Zobaczymy, jak to będzie najpierw odblokuje dyfuzor (wywale wszystko ze środka) potem kupie przelotówkę jakąś (tłumik końcowy) no i zobaczymy czy się polepszy. Pozdro, i dzięki za opinie
yamahaprzemek
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 17/7/2014, 18:00

Chcesz ingerować w wydech nie ingerując w ustawienia gaźnika? Moim zdaniem to niezbyt dobry pomysł ( a dobrze ustawiony gaźnik to podstawa dobrze pracującego silnika)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez yamahaprzemek » 17/7/2014, 18:51

Co to znaczy nie ingerując w ustawienia? Wyreguluje gaźnik, to nie wystarczy? Trzeba zmieniać dyszę?
yamahaprzemek
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 17/7/2014, 19:15

Regulacja gaźnika polega na wymianie dysz, ustawieniu iglicy, poziomu pływaków(chodź to jest stałe ) i na końcu na regulacji śrubką (która odpowiada za mieszankę (paliwo powietrze) dostarczaną na jałowych obrotach, więc co rozumiesz poprzez regulacje gaźnika?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez yamahaprzemek » 18/7/2014, 18:53

Rozumiem przez ustawienie iglicy, i kręcenie śrubkami :)
Zmiana dysz moim zdaniem jest już to hmm... nie ważne nie ja tu jestem znawcą :D
yamahaprzemek
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/7/2014, 13:53

Postprzez odiro » 18/7/2014, 19:35

Jak będziesz zwiększał dopływ powietrza w filtrze, wydech to wymień dysze główną na chyba 240 i wolnych 30 bo będzie mulił. Poczytaj na forum dt.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr