przez jarek226 » 8/7/2014, 17:02
Lampa pospawana tz. ta metalowa osłona co trzyma klosz.
Osłona plastikowa za lampą pęknięta.
Ogranicznik kierownicy zerwany, przyspawany i zamalowany (po chamsku) pędzelkiem a akurat na to jestem wrażliwy i PRZED WYJAZDEM DOPYTYWAŁEM CZY NIE BYŁ USZKODZONY OCZYWIŚCIE WSZYSTKO MIAŁO BYĆ W PORZĄDKU.
Przewody od kierunków powyciągane (nie powyrywane ale zawsze to jakieś usterki).
Tylne kierunki z dziurami.
Brak śruby przy tylnym wahaczu (co prawda to widać na zdjęciach).
W/w wahacz spawany.
Widać że ogólnie motor dużo przeszedł.
W silnik się nie zagłębiałem bo wizualnie mnie odpychał.
Dla mnie motor się nie nadawał ale każdy może sprawdzić to osobiście bo może ja nie jestem za bardzo doświadczony.