Jaki motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cego
• Strona 1 z 1
Jaki motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cego
Chciałbym zaznaczyć iż, jestem w temacie zielony. Chciałbym kupić motor na moją 16'stkę czyli już niebawem. Prawko a2 dopiero będę robił. Wzrost 178cm waga 70kg. Budżet tak w granicach 5-7 tyś. max. Interesują mnie głównie ścigacze. Zaciekawiły mnie na razie:
Cagiva mito 125
Aprilia rs 125
Hondy cbr od razu informuje iż nie chcę bo nie przypadł mi.
Z góry dziękuje za pomoc.
Cagiva mito 125
Aprilia rs 125
Hondy cbr od razu informuje iż nie chcę bo nie przypadł mi.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam XuviX
- XuviX
- Świeżak
Nie przypadla Ci bo nie jedzie 180 na jutube ? Obawiam sie, iz na tych 2ch zrobisz sobie kuku. Oczywiscie wiesz ze utrzymanie 2 suwa troszeczke kosztuje ? No chyba ze chcesz patrzec na neigo w garazu
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
Z tego co słyszałem CBR'ka przy 2 os. ma drastyczny spadek mocy.
PS mi więcej niż 110 km/h nie potrzeba, ponieważ nie jestem osobą która jedzie tyle ile może ale na przyśpieszeniu i dźwięku mi zależy. Co do utrzymania motocykla jestem zdania żeby na 125 się nauczyć jeździć i z czasem się przesiąść na 250 albo 600 i zdaję sobie sprawę, że motory 2'suwowe są droższe w utrzymaniu i bardziej awaryjne.
PS mi więcej niż 110 km/h nie potrzeba, ponieważ nie jestem osobą która jedzie tyle ile może ale na przyśpieszeniu i dźwięku mi zależy. Co do utrzymania motocykla jestem zdania żeby na 125 się nauczyć jeździć i z czasem się przesiąść na 250 albo 600 i zdaję sobie sprawę, że motory 2'suwowe są droższe w utrzymaniu i bardziej awaryjne.
Pozdrawiam XuviX
- XuviX
- Świeżak
Re: Jaki motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cego
XuviX napisał(a):... na moją 16'stkę czyli ... Prawko a2
Za dwa lata z hakiem.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
XuviX napisał(a):To zaproponuj motor 4t z przyśpieszeniem zamiast się ze mnie wyśmiewać?