Zobacz wątek - Aprilia RSV 1000 mile - ktoś coś...

Aprilia RSV 1000 mile - ktoś coś...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Aprilia RSV 1000 mile - ktoś coś...

Postprzez Wania852 » 3/7/2014, 21:28

Sezon w pełni, ale ja już myślę o następnym. Otóż planuje na następny sezon sprawić sobie nowy sprzęcik, a mianowicie Aprilie RSV 1000 mile z 2002/04 r.
Tu moje zapytanie kieruje do każdego kto miał styczność ( większą lub mniejszą) z owym sprzęcikiem. Ceny na Allegro oscylują w granicach 7 do 12 kafli, dość tanio. Ale nie o tym tu, chciałbym się dowiedzieć coś o tym motocyklu, pytałem wujaszka Google, ale chcę opinię z "pierwszej ręki".
Na co patrzeć przy zakupie, na co uważać, na co się przygotować, wady, zalety, słabości, mocne strony etc...
Wiem, że to włoszka z V2 domyślam się, że części będą droższe niż do Samuraja, wiem też że Apka nie lubi kiepskich akumulatorów i olejów.
Z góry dzięki i do zobaczenia na drodze.
Lwg
Avatar użytkownika
Wania852
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/8/2013, 14:27
Lokalizacja: Siepraw


Postprzez leff » 3/7/2014, 21:32

zadzwon do chlopakow z ISM Serwis z Wawy, pogadaj, popytaj, specjalizuja sie w aprilli
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Sykopson » 3/7/2014, 22:30

Podłączam się bo powiem szczerze że jara mnie to moto, może kiedyś po SVce sobie sprezentuje :)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez rosiboj » 3/7/2014, 22:47

Bardzo fajne dopoki sie na nim nie siadzie ... streszcze krotko czym dla mnie jest ten motocykl ... anal intruder. Irytujace sa krotkie biegi, cokolwiek sie przykreci to wszystko odpadnie, lacznie z tablica rejstracyjna.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2215
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 3/7/2014, 22:54

Rosi ale to domena większości V2 o dużej pojemności :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez miki1406 » 4/7/2014, 12:40

A ja to kocham w Vce właśnie tą brutalność...

Motocykl ciekawy, robiony na elementach bardzo wysokiej jakości, ale w Polsce jednak egzotyczny...
Mocny, szybki i oryginalny...
Ślizg może zakończyć się wielomiesięcznym poszukiwaniem tego i owego...
Tak jak właściwie każda awaria...

Sumarycznie - ja bym brał :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Sykopson » 4/7/2014, 13:49

miki1406 napisał(a):A ja to kocham w Vce właśnie tą brutalność...

Motocykl ciekawy, robiony na elementach bardzo wysokiej jakości, ale w Polsce jednak egzotyczny...
Mocny, szybki i oryginalny...
Ślizg może zakończyć się wielomiesięcznym poszukiwaniem tego i owego...
Tak jak właściwie każda awaria...

Sumarycznie - ja bym brał :)



No właśnie - ja też :lol: chyba muszę się leczyć :P
Co do telepania to się przyzwyczaiłem i w SV też już raz zgubiłem rejestrację bo się odkręciła, ale na szczęscie usłyszałem jej brzęk o asfalt i szybko po nią zawróciłem :P
Ktoś jeszcze coś o tym moto? Czy cena 7/8k to normalka czy raczej trup?
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Piach » 4/7/2014, 13:50

Chlopaki z ISM dobrze znaja sie na Aprillach - wiec nawet jak cos sie sypnie powinni pomoc.

Z takim motocyklem zawsze jest problem - czesci drogie i ciezko dostac, mechanika co sie zna znalezc trudno, sprzedac trudno albo nie da sie wcale.
Ale za to ma sie cos innego niz tysiace podobnych do wyrzygania motocykli, i mozna dopasowac sobie motocykl pod charakter :)

V2 wszystkie sie trzesa, tak ma byc. Za to glos maja nie do podrobienia :)
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez miki1406 » 4/7/2014, 14:30

Ja to trzęsienie i tłuczenie uwielbiam, to że jest brutalne, nie wybacza błędów i uczy szacunku to tylko na plus...

Miałem okazję pośmigać VTR Firestorm'em i to jest to...

W przyszłości planuje albo "sztorma", SV, albo TL1000R...
Marzenie to VTR SP2...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Sykopson » 4/7/2014, 19:24

Ja bym bardzo chciał coś sportowego z V4, ale jedyny w miarę dla mnie przystępny motocykl z V4 to VFRka a to wielkie, wygodne, troche usportowione moto do turystyki.

Jedyne na rynku z w miare świeżych i typowo sportowych V4 to chyba tylko RSV4 i pseudo V4, czyli R1 z BigBangiem które tęz mi mega leży (choć wizualnie rn19 była ładniejsza). Niestety aktualnie obie są dla mnie poza zasięgiem :roll:

Dobra a coś ktoś o RSVce? Po to jest forum, nie bede dzwonił do serwisu i zajmował im łba bo chcę się z ciekawosci czegoś o moto dowiedzieć. W najbliższym czasie i tak zmiany moto nie planuje, zwłaszcza ze dopiero co skompletowałem do SVki graty na kit mocy! :D

miki zgadzam sie z Tobą w 100% :wink:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez madman88 » 4/7/2014, 19:35

Osobiście nie miałem okazji jeździć RSV ale okazję macać miałem :). Kumpel posiadał RSV Mille i był z niej bardzo zadowolony, pół europy na niej zjechał to chyba świadczy, że to dobry sprzęt. A jakie miał wydechy aż szyby drżały w witrynach sklepowych :D
Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
Avatar użytkownika
madman88
Świeżak
 
Posty: 258
Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
Lokalizacja: Osw

Postprzez marnotrawca » 13/7/2014, 01:04

Conieco o tej apce jest napisane w nowym ''Motocykl'' jest w 10 najbardziej niepolecanych motocykli :P skomplikowany silnik ktorego boi sie kazdy mechanik.
CBR 125, 2006r. :)
marnotrawca
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13/3/2012, 15:39

Postprzez piotr_motoland » 14/7/2014, 04:54

Piekny,mocny motocykl,swietne osiągi.Ale koszta awarii ogromny słaby dostęp do tych marek czesci,dobry serwis ,wrocław,szczecin,,mechanicznie do ogarnięcia,elektryka niestety tylko serwis,kody itp.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska

Postprzez miki1406 » 14/7/2014, 14:28

marnotrawca napisał(a):(...)skomplikowany silnik ktorego boi sie kazdy mechanik.


A który motocykl taki nie jest... Drogie hobby i tyle...

Fakt jest taki, że RSV jest w Polsce stosunkowo mało i jest problem z gratami... ale z drugiej ręki... Jak jest kasa na nową to bez problemu kupisz sztukę i ci ją wyserwisują... To samo co CBR, czy R1...

Problem zaczyna się jak nie stać na serwis... Mało sztuk = mało gratów...
I się pojawia takie wolne koło do Pegaso i kosztuje majątek jak jest sprawne... Ponoć jest już jakiś patent na to (coś od KTMa się pasuje)...

Problem dotyka nie tylko RSV, ale wielu innych mniej popularnych moto... Patrz Ducaty, VTR SP i inne takie...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Marsjanin » 14/7/2014, 14:43

Sykopson napisał(a):No właśnie - ja też :lol: chyba muszę się leczyć :P

Sykopson napisał(a):Ja bym bardzo chciał coś sportowego z V4

Mam tak samo jak Ty! <śpiewająco> :)
RSV4 brzmi tak ślicznie --> Klik (otwórz link)
Sykopson napisał(a):Co do telepania to się przyzwyczaiłem i w SV też już raz zgubiłem rejestrację bo się odkręciła, ale na szczęscie usłyszałem jej brzęk o asfalt i szybko po nią zawróciłem :P

Ja zgubiłem centralną nakrętkę na półce :roll:

Ja bym się tylko obawiał tego, że właśnie serwis może być drogi, podobnie części.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez rosiboj » 14/7/2014, 23:34

Slabicie mne z tym medzeniem o kosztach serwisu. Moze czas zaczac zbierac znaczki?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2215
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 15/7/2014, 21:57

Jak cie stać na konia to i na wóz.. a jak nie stać to przesiądźcie sie na rowery :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

RSV1000

Postprzez Pioto » 16/7/2014, 15:34

Ja ujeżdżam Apkę RSV z 98 r. od zeszłego roku. Powiem tak. Jest to mój pierwszy sportowy 1000 V2. Wcześniej jeździłem kilka lat TDMką 850. Miałem okazję się przejechać CBR 954, Aprilią Tuono 2007, Hondą Varadero 2004 i Transalpem 99. Ten moto kupiłem, bo miałem dobrą okazję, ale drugi raz chyba bym nie kupił.
Co do serwisu to faktycznie ciężko dostać używane części, a te które znajdziesz są droższe niż do popularnych sprzętów japońskich.
Sama jazda jest całkiem przyjemna, a moto wcale nie jest niewygodny czy nie do okiełznania. Ostatnio w dzień zrobiłem 400 km i nie miałem bólu pleców czy tyłka (mam 176cm i 75kg). Wiadomo, że wygodniej pojedziesz na turystykach, ale tragedii nie ma. Wibracje są na pewno większe niż w CBR (rzędowa 4), ale mi na razie nic nie odpadło.
Z wad o których wiem już na pewno to nie działający tylny hebel (zapowietrza się i nic na to nie poradzisz). Ja wstawiłem pompę od BMW F650 z 2012, ale jeszcze nie odpowietrzałem. Pompa jest identyczna, więc to raczej nie jej wina. Forumowcy mówią, że to sposób mocowania (za blisko silnika). Warto poczytać testy używanych.
http://www.scigacz.pl/Aprilia,RSV1000,z ... 15030.html
http://motocykle.onet.pl/testy/aprilia- ... nego/kgrg5
http://www.motocykl-online.pl/testy/Mot ... edy,7806,1
http://www.motocykl-online.pl/galerie/A ... C8,3976,27
Co do osiągów są dobre, ja nie katuje sprzęta, choć na dwupasmówkach jeżdżę około 180-200. Spalanie mi wychodzi 8,5/100. Najbardziej podoba mi się że rzadko kręcę powyżej 6 tys. obr. a moto jedzie. 600 to musisz kręcić zdecydowanie wyżej (kolega czasami jeździ ze mną fazerem 600).
Ogólnie to mam podobny dylemat do ciebie i zastanawiam się nad zmianą. Tak wstępnie myślałem o GSX-R 1000, Hornet 900, TDM 900, Bandit 1200. Do dużych prędkości raczej tylko GSX-R, ale taki temacik chcę zapodać.
Honda CB 900 2004r.
Pioto
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16/7/2014, 07:19
Lokalizacja: Gdynia



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr