Zobacz wątek - Opowiadamy kawały ;)
NAS Analytics TAG

Opowiadamy kawały ;)

O wszystkim
_________

Opowiadamy kawały ;)

Postprzez orangepale » 2/7/2014, 16:12

Jasiu i Małgosia kłócą się kogo mama jest głupsza.
Małgosia mówi do Jasia :
- Twoja mama ma taki długi nos jak Pinokio.
- A Twoja mama jak wejdzie na wagę widzi swój numer telefonu.
orangepale
 


Postprzez Czester » 2/7/2014, 17:43

Obrazek
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Sykopson » 2/7/2014, 18:54

słaba reklama :/
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez ASR1927 » 2/7/2014, 19:07

Czester rozjebał system :lol:
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez suhy-19 » 2/7/2014, 19:23

dajcie mi moda to zrobię porządek z takimi trollami :)
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez lagiboy » 2/7/2014, 23:05

stłuczka na krzyżówce,
z jednego auta wysiada facet z innego babeczka.
Facet: Kobiiiietooooo! czy ty w ogóle zdawałaś prawo jazdy???
Babeczka: więcej razy od Ciebie debilu!!!
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Czester » 3/7/2014, 20:44

Eeee, kórwa, co sie dzieje z tym forum? No nie poznaję! Konkurs na adminów odbył się drogą sms-ową?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez mar111cin » 3/7/2014, 21:23

Tak się zastanawiam, czy może by tak forumowo nie zrobić żartu i np.
tym od regeneracji pomp - żeby każdy wysłał zapytanie na wycenę naprawy,a potem umówił się na jakiś konkretny dzień.

Jak zrobi tak 50 osób z forum, to potem będą mieli luzik w pracy na kilka tygodni, wolne miejsca na warsztacie, przestoje itp.

A potem już zupełnie się nie połapią który klient sobie żartuje, a który serio chce przyjechać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Sykopson » 3/7/2014, 22:19

Dzisiaj kumpel na garażu opowiedział mi fajny kawał, całkiem śmiechłem :P czytojcie, postaram sie oddac go jak najlepiej:

Jedzie parę osób taryfą przez Moskwę, zapala się czerwone, stają. Nagle koło nich na czerwonym, na pełnym gazie przelatuje motocyklista bez kasku, z ręką wyprostowaną na supermana krzycząc:
- Bohatirrrr!!!
Zapala się zielone, "Bohatir" jedzie wolno, wszyscy go wyprzedzają, taryfa znów staje na światłach i znów wyprzedza wszystkich ten sam motocyklista krzycząc:
- Bohatirrr!!!
Znów go wyprzedzają stają na światłach i patrzą w lusterka czy "Bohatir" znów będzie taki "bohaterski", jednak On nie zdąża dojechać do czerwonego, zapala się żółte, motocyklista wali po hamulcach, zapala się zielone, ledwo zatrzymuje sie kolo taksówki, pasażerowie krzyczą przez okno zaskoczeni:
- Czemu nie pojechałeś na zielonym?!
- A co jak będzie jechał Bohatir?
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Vergon » 4/7/2014, 12:14

Musieliby mi płacić milion baksów, żeby mi się chciało tak jeb*ć z zakładaniem kont na różnych forach i wpisywaniem po jednej wiadomości z jakąś chu***ą reklamą.
W dodatku taka forma "reklamy" działa na mnie tak że nawet gdyby za darmo rozdawali te pompy to bym im kazał się gonić.
Kto w ogóle wpada na takie pomysły? Specjaliści ds. reklamy po 1szym roku studiów? Przecież są google gdzie większość ludzi zaczyna szukać informacji czy produktów, więc niech lepiej wyłożą hajs na pozycjonowanie a nie wku****ją ludzi i marnują miejsce na serwerach.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gumis » 4/7/2014, 16:21

A mnie dziwi czemu admini mają to w d.... :/


Sykopson...nie skumałem :/ może jak przeczytam to sobie na głos...

Nie, dalej nic :D
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez suhy-19 » 4/7/2014, 16:35

no przecie mowie żeby mi dali moda to zrobię porządek :D
i sorry Sykopson ale tez nie czaje tego dowciapa :)
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez kravec » 4/7/2014, 18:02

Nie mają Gumiś. Już 3 dni temu zauważone, ale nie chciałem działać pochopnie.

A co do dowcipu: to zmieniona wersja: "szwagier zawsze tak jeździ..... a jakby szwagier jechał?"
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Sykopson » 4/7/2014, 19:17

Ech co musiałem zepsuć, jak kumpel to opowiadał to było śmieszne :P
Chodzi niby o to że jedzie ruski Bohatir, bohatir bo wali na czerwonym, a na zielonym zatrzymuje sie z dupy i zapytany "czemu", odpowiada że co by było gdyby on pojechał na zielonym a w poprzek na czerwonym pojechałby inny Bohatir...







...nieważne :lol:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr