Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Suzuki GSR1000 już wkrótce!
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Suzuki GSR1000 już wkrótce!

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Suzuki GSR1000 już wkrótce!

Postprzez Ścigacz » 2/7/2014, 15:12

Dyskusja na temat: Suzuki GSR1000 już wkrótce!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSR1000 już wkrótce!
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 2/7/2014, 15:12

Nigdy nie rozumiałem sensu produkcji i kupowania nakedów z tak mocnymi silnikami poza głupim podniecaniem się liczbami, ale skoro ktoś kupuje takie freaki to i Suzuki chce na tym zarobić :)
<br><hr>GRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2014, 17:35

V2 z V-stroma 1000 w tym motocyklu miałby większy sens.<br><hr>RomanX
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2014, 18:45

Fajny moto by wyszedł jak by tak z 2 silników SV 650 zrobić V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy się frajda z jazdy a nie ciągłe zmiany biegów), wał kardana albo pas napędowy i z tego wszystkiego zrobić takie GSR 1300 w 2 wersjach (lekko turystycznych) z owiewką i bez tak jak to zrobiła Yamaha z FZ1 i FZ1 FAZER. Mile widziana niska waga takiego moto a najlepiej poniżej 200kg.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2014, 20:25

To jest mega wiadomość. Mam GSR750 i jest po prostu zajefajny, więc już widzę siebie na literku :)<br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2014, 20:45

mam litra i nie będę odwijał ...<br><hr>Jerry
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 00:43

Komentatorzy napisał(a):Fajny moto by wyszedł jak by tak z 2 silników SV 650 zrobić V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy się frajda z jazdy a nie ciągłe zmiany biegów), wał kardana albo pas napędowy i z tego wszystkiego zrobić takie GSR 1300 w 2 wersjach (lekko turystycznych) z owiewką i bez tak jak to zrobiła Yamaha z FZ1 i FZ1 FAZER. Mile widziana niska waga takiego moto a najlepiej poniżej 200kg.<br><hr>FZS 1000<br>
Po co 1300 V4, skoro jest odświeżony silnik V2 z VStroma 1000. Dać takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikę. Na bank był by fajniejszy niż GSR 1000.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 02:32

Smigam na XJR1300 i nie uwazam zeby to moto było jak Ty to mówisz freakiem. Wyglada klasycznie, jest wygodne, a większość plastyków zjada spod świateł. <br><hr>Szym
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 06:33

Komentatorzy napisał(a):Nigdy nie rozumiałem sensu produkcji i kupowania nakedów z tak mocnymi silnikami poza głupim podniecaniem się liczbami, ale skoro ktoś kupuje takie freaki to i Suzuki chce na tym zarobić :)
<br><hr>GRZ<br>
Przyspieszenie spod swiatel przyjacielu, przyspiesznie spod swiatel. To jest cudowny antydepresant. W motocyklu najbardziej cenie wlasnie odejscie, a nie predkosc.<br><hr>FirstToFight!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 08:07

Myślę, że to będzie godny rywal S1000R jeżeli chodzi o osiągi a co do wyglądu to podoba mi się bardziej niż S1000R. Jednak muszę przyznać, że z praktycznego punktu widzenia ten motocykl ma mało sensu ale jako drugi w garażu obok jakiegoś turystyka lub enduro jak najbardziej może być :)....<br><hr>Kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2014, 15:45

Komentatorzy napisał(a):Fajny moto by wyszedł jak by tak z 2 silników SV 650 zrobić V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy się frajda z jazdy a nie ciągłe zmiany biegów), wał kardana albo pas napędowy i z tego wszystkiego zrobić takie GSR 1300 w 2 wersjach (lekko turystycznych) z owiewką i bez tak jak to zrobiła Yamaha z FZ1 i FZ1 FAZER. Mile widziana niska waga takiego moto a najlepiej poniżej 200kg.<br><hr>FZS 1000<br>
Komentatorzy napisał(a):Po co 1300 V4, skoro jest odświeżony silnik V2 z VStroma 1000. Dać takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikę. Na bank był by fajniejszy niż GSR 1000.<br><hr>emka<br>
V4 dlatego że równiej pracuje niż V2, mniej szarpie na niskich obrotach oraz mi się bardziej podoba jego dźwięk (przypomina mi dźwięk motocykli z Mad Maxa). Natomiast 1300 żeby miało mnóstwo momentu obrotowego już od samego dołu. Miałem na myśli silnik który ma mało biegów (5 biegów) i mnóstwo momentu i mocy aby nie musieć za dużo redukować a jak zredukować to mieć naprawdę niższy bieg a nie podobny (w FZS 1000 jest mała różnica np miedzy 5 a 6 biegiem). Nowy silnik V stroma 1000 w takim moto też był by świetny ale jak widzę ludzie jakoś strasznie się nie rzucali na SV 1000.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr