Zobacz wątek - Swap silnika

Swap silnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Swap silnika

Postprzez mateuszcz22 » 1/7/2014, 17:50

witam
mam takie pytanie jak wygląda sprawa ze swapem silnika w motocyklu
chodzi mi dokładnie o to czy dałoby się po swapie zarejestrować motocykl i nim jeździć na kategori a2
np. yamaha r6 z silnikiem hondy cbr500 lub coś w tym stylu
Może ktoś już tego próbował.
szukałem na ten temat coś ale nic nie znalazłem :(
mateuszcz22
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2013, 20:57
Lokalizacja: zamość


Postprzez gumis » 1/7/2014, 18:38

Po co ci R6 z silnikiem 500? :roll:

To nie lepiej kupić coś co wygląda na sporta ale mieści się w A2?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez mateuszcz22 » 1/7/2014, 19:43

to tylko przykład nie chodziło mi dokładnie o r6 :)
mateuszcz22
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2013, 20:57
Lokalizacja: zamość

Postprzez Invi » 1/7/2014, 19:46

Nieopłacalne i głupie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez mateuszcz22 » 1/7/2014, 22:01

Juz pomijajac oplacalnosc tego "projektu" czy jest to mozliwe do zrealizowania :)
mateuszcz22
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2013, 20:57
Lokalizacja: zamość

Postprzez jaroaro » 1/7/2014, 22:26

Pewnie nikt Ci na to pytanie nie odpowie gwarantując że uda się w 100%. Zupełnie inne silniki, inne mocowania. Zamocowanie silnika tak aby zębatki były w osi. Dużo roboty a efekt marny.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez wrider » 1/7/2014, 23:37

Dodatkowo silnik to element nosny, kto wie jakby to jechalo z innym piecem. Jak dla mnie pomysl poroniony
everything was free and everything was fast
Avatar użytkownika
wrider
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 20/1/2012, 21:45
Lokalizacja: WRA

Postprzez Invi » 2/7/2014, 08:27

mateuszcz22 napisał(a):Juz pomijajac oplacalnosc tego "projektu" czy jest to mozliwe do zrealizowania :)


Pomijając to że jest to głupie i nieopłacalne to tak, da się zrobić.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 2/7/2014, 11:36

Koszta przekraczają opłacalność, a potem samem problemy... To pęka, tamto się tnie, tu przyciera, a tam się leje...

Przerabiałem temat daaawnooo temu i nie jest kolorowo... Nawet w tanich prostych motocyklach...

SWAP opłaca się kiedy silnik praktycznie bez większych przeróbek pasuje w inną ramę...

przykładowo
- Silnik Bandita 1200 lub GSX1100R olejaka pasuje w ramę od GSXF'a.
- Silnik od CBR XX pasuje w ramę od CBR900 Fireblade SC28 A i B oraz SC33 A i B...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Invi » 3/7/2014, 16:19

W większości nieco starszych Ducati silniki można właściwie dowolnie przekładać :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 3/7/2014, 16:26

Są jeszcze SWAPy z nakedów do plastików
- Bandit -> GSXF/R
- Hornet 600 -> CBR F3
- Hornet 900 -> CBR900RR

itp...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr