Zobacz wątek - Yamaha TDM 850 - Poznań - aukcja na allegro

Yamaha TDM 850 - Poznań - aukcja na allegro

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Yamaha TDM 850 - Poznań - aukcja na allegro

Postprzez LanyKlusek » 30/6/2014, 10:42

Czesc, chcialem sie przywitac jako nowy na forum i jednoczesnie prosic o pomoc w diagnozie sprzetu.

http://allegro.pl/yamaha-tdm-850-i4364326641.html

Jest to Yamaha TDM 850 z 1993r.
Szukam sprzetu na dojazdy do pracy i na chwilowe wybycia z domu, zeby odetchnac.
Sprzet stoi w Poznaniu.
Czy ktos z Was mial by mozliwosc go fachowym okiem ogladnac i wydac opinie?
Ma juz swoje lata, zdaje sobie z tego sprawe, ale jesli bedzie sprawny, to niczego wiecej w zasadzie nie potrzebuje.

dzieki
pozdrawiam
Michał
LanyKlusek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/6/2014, 10:35


Postprzez Pioto » 16/7/2014, 18:23

Ja ujeżdżałem taką przez 6 lat i zrobiłem 45 tys. km. Sprzęt całkiem fajny, tani w eksploatacji. Pali 5-7/100. Prędkość podróżna około 140 km/h. Jest dość wygodny, ma elastyczny i trwały silnik (mój miał około 120 tys. przebiegu), i jest całkiem poręczny.
Wady:
- przednie zawieszenie (cieknące lagi). Ja wymieniałem często uszczelniacze. Raz wymieniłem pierścienie uszczelniające (metalowe), ale i tak poszło.
- przeciętne hamulce. Może ze względu na przebieg, ale wszystkie moto na których jeździłem miały lepsze hamulce,
- słabe światła, ale to chyba cecha większości motocykli z tamtego okresu,
- gaźniki. Po zimie zapalnie to była lepsza zabawa. Albo holowanie przez 5 km!, albo zdejmowanie baku, filtra i kroplówka do przepustnicy, aż zaskoczy. Swoją drogą gaźniki to bardzo skomplikowane urządzenia i jakikolwiek serwis sporo kosztuje.
- osiągi całkiem dobre, ale 200km/h to tylko z górki i z wiatrem, a do tego przy dużych prędkościach myszkuje po drodze.
Zalety:
- trwały i elastyczny silnik;
- niskie koszty eksploatacyjne;
- trwały napęd (moje zębatki i łańcuch wymieniłem przed sprzedażą, a więc ja przejeździłem na nich 45 tys. km, podobnie klocki hamulcowe, a nie wiadomo ile wcześniej jeździły);
- całkiem wygodny i poręczny sprzęt;
Na pewno ciekawsza jest TDM 4TX, albo już w ogóle 900 (ma wtrysk), ale to już droższa sprawa.
I ja moją sprzedałem za 2 tys. zł. w stanie średnim (trochę połamane plastiki, porysowana, ale mechanika OK).
Zobacz to jako alternatywę: http://www.scigacz.pl/Top,5,motocykli,z ... 22783.html
Honda CB 900 2004r.
Pioto
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16/7/2014, 07:19
Lokalizacja: Gdynia



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr