Zobacz wątek - Triumph Speed Triple 2010 wymiana wydechu problem

Reklama

NAS Analytics TAG

Triumph Speed Triple 2010 wymiana wydechu problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Triumph Speed Triple 2010 wymiana wydechu problem

Postprzez speedmaster10 » 29/6/2014, 23:21

Witam wszystkich ,
Otóż zacząłem swoją przygodę z Triumphem około rok temu i nigdy nie zawiódł mnie mój motorek , bardzo dzika maszyna polecam , jednak wracając do tematu , właśnie przyszedłem z garażu udało mi sie zamontować nowy wydech , stare dwie rurki trochę już obskurnie wyglądały , zamontowałem wydech Mivv Suono , po odpaleniu komarka silnik chodzi nie równo , dławi sie na niskich obrotach po dodaniu gazu jak by wraca do formy , dodam że z wydechu przy dodaniu gazu p....a półmetrowe płomienie , zauważyłem również malutkie pierdzenie przy kolektorze najwidoczniej i ja tez coś tam zle skręciłem , jednak na zegarach zapaliła się lampka od silnika , jutro sprawdzę w TuneEcu co tam za błąd sie zapalił , podobno słyszałem ze po założeniu nowego wydechu trzeba wgrać nowe mapy do silnika jednak w tym temacie jestem zielony jak marsjanin , dodam że rok Tripla 2010 , dzięki z góry za podsuniecie pomysłu będę wdzięczny za pomoc.
speedmaster10
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/6/2014, 23:16
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez speedmaster10 » 30/6/2014, 11:01

czyli wgranie nowych map tak ?
speedmaster10
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/6/2014, 23:16
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jaroaro » 30/6/2014, 13:39

Tak
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Invi » 30/6/2014, 15:09

Nie
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez jaroaro » 30/6/2014, 15:49

Przecież to nie pierwszy przypadek gdzie po zmianie tłumika i nie wgraniu nowych map w Tryplu dmucha płomieniem. Chociaż ona ma tendencje to strzałów po zejściu z obrotów nawet na oryginalnym tłumiku i mapach. Jeszcze warto wiedzieć jaki błąd Ci wyświetla.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez speedmaster10 » 1/7/2014, 12:46

Witam ponownie , naprawiłem problem z nie równym chodzeniem na niskich obrotach , odłaczyłem gdzieś wężyk od podćisnienia nie wiem jakim cudem ale mi sie to udało , naprawiłem nieszczelność przy kolektorze , płomienie ustały , cieżko jest teraz rozpalić z wydechu , czasami coś tam zazieje ale nie jak wcześniej , błąd mi wywalił : " O2 oxygen sensor " bodajże od lambdy , po skasowaniu błedu wytrzymał dzien dzisiaj cholerstwo wróciło , wyczytałem jakie mapy mam wgrać z angielskiej strony , posiadam wydech Mivv Suono wiec jest to układ 3in1 , jeśli ktoś jest obcykany w tym czy może mi ktos dobrać mape do mojego moto ? z wgraniem sobie poradze .
speedmaster10
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/6/2014, 23:16
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości




na gr