Triumph Speed Triple 2010 wymiana wydechu problem
• Strona 1 z 1
Triumph Speed Triple 2010 wymiana wydechu problem
Witam wszystkich ,
Otóż zacząłem swoją przygodę z Triumphem około rok temu i nigdy nie zawiódł mnie mój motorek , bardzo dzika maszyna polecam , jednak wracając do tematu , właśnie przyszedłem z garażu udało mi sie zamontować nowy wydech , stare dwie rurki trochę już obskurnie wyglądały , zamontowałem wydech Mivv Suono , po odpaleniu komarka silnik chodzi nie równo , dławi sie na niskich obrotach po dodaniu gazu jak by wraca do formy , dodam że z wydechu przy dodaniu gazu p....a półmetrowe płomienie , zauważyłem również malutkie pierdzenie przy kolektorze najwidoczniej i ja tez coś tam zle skręciłem , jednak na zegarach zapaliła się lampka od silnika , jutro sprawdzę w TuneEcu co tam za błąd sie zapalił , podobno słyszałem ze po założeniu nowego wydechu trzeba wgrać nowe mapy do silnika jednak w tym temacie jestem zielony jak marsjanin , dodam że rok Tripla 2010 , dzięki z góry za podsuniecie pomysłu będę wdzięczny za pomoc.
Otóż zacząłem swoją przygodę z Triumphem około rok temu i nigdy nie zawiódł mnie mój motorek , bardzo dzika maszyna polecam , jednak wracając do tematu , właśnie przyszedłem z garażu udało mi sie zamontować nowy wydech , stare dwie rurki trochę już obskurnie wyglądały , zamontowałem wydech Mivv Suono , po odpaleniu komarka silnik chodzi nie równo , dławi sie na niskich obrotach po dodaniu gazu jak by wraca do formy , dodam że z wydechu przy dodaniu gazu p....a półmetrowe płomienie , zauważyłem również malutkie pierdzenie przy kolektorze najwidoczniej i ja tez coś tam zle skręciłem , jednak na zegarach zapaliła się lampka od silnika , jutro sprawdzę w TuneEcu co tam za błąd sie zapalił , podobno słyszałem ze po założeniu nowego wydechu trzeba wgrać nowe mapy do silnika jednak w tym temacie jestem zielony jak marsjanin , dodam że rok Tripla 2010 , dzięki z góry za podsuniecie pomysłu będę wdzięczny za pomoc.
- speedmaster10
- Świeżak