Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motocykl dla dziewczyny
NAS Analytics TAG

Pierwszy motocykl dla dziewczyny

Wywalac wszystko jak leci

Pierwszy motocykl dla dziewczyny

Postprzez magdeczka1991 » 29/6/2014, 15:18

Witam forumowiczów :)
Jestem początkującą motocyklistką i proszę o poradę,jakie moto wybrać. Oczywiście mówię o segmencie małych motocykli czyli do 125cm. Podobają mi się moto takie jak Yamaha r125, aprilia rs125 i hyosung gt125r. Nie zależy mi aż tak bardzo na tym żeby wyciągnąć nim nie wiadomo ile,ale denerwuje mnie ten pierdzący wydech :P Z tego co wiem,to hyosung to 4t i dźwięk wydechu ponoć w takich motocyklach jest przyjemniejszy. Jak na kobietę przystało,liczy się też wygląd,a yamaha to moje 10 na 10. Nie wiem jak ugryźć temat i co dla kobiety byłoby idealnym rozwiązaniem,dlatego proszę o pomoc i Wasze opinie :)
magdeczka1991
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2014, 15:06


Postprzez gumis » 29/6/2014, 16:04

viewtopic.php?t=99757

viewtopic.php?t=100609

i jeszcze parę innych. Poza tym, w złym dziale zaczynasz karierę.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów


Postprzez Sykopson » 30/6/2014, 08:08

I Yamaha i Hyosung to 4t, wygląd kwestia gustu. Hyosung wygląda doroślej, ma USD z przodu (co nie znaczy wcale że jest lepszy ale moze być), no i jego silnik w odróżnieniu od singla Yamahy to V2 (więc prawdopodobnie mimo w miarę przyjemnego dla ucha mruczenia eRki, to koreańczyk będzie brzmiał fajniej, choć oczywiście w obu tych maszynach akcesoryjny tłumik dużo pomaga).

RS to z kolei 2T więc tak jak mówisz pierdzi, ja osobiście lubię już ten dźwięk wkręcającego się dwusówa, ale to takie zboczenie przez kręcenie się w światku WMMP klasy 125.