KTM 125 EXC - jak czyścić gażnik, tłumik 2006
Posty: 4
• Strona 1 z 1
KTM 125 EXC - jak czyścić gażnik, tłumik 2006
Witam
Mam problem z w/w mianowicie po odpaleniu nie wkręca się na obroty przyczyną jest na 90% brak paliwa (zbiornik pełny;) po chwilowym odstaniu odpala pochodzi chwile ale nie może wkręcić się na obroty w związku z powyższym czy jest jakiś manual dotyczący czyszczenia gaźnika w tym modelu, może coś w stylu odkręć to zdejmij tamto przedmuchaj złóż
ewentualnie czy problemem może być zapowietrzony zbiornik, wczoraj podczas jazdy skończyło się paliwo przełączyłem na rezerwę trochę zamuli ale do domu dojechałem, jeśli zapowietrzenie jak odpowietrzyć ewentualnie jak wyczyścić kranik obejdzie się bez spuszczania paliwa?
Czy w tym modelu jest filtr benzyny jeśli tak czy powinien być pomiędzy kranikiem a gaźnikiem? przewód łączący to jakies 4cm i nic więcej no chyba że filtr jest no właśnie gdzie
teraz tłumik czy samodzielnie można wyczyścić z oleju jeśli nim pluje jeden zbiornik zrobiłem mieszankę 1:40 kopcił okrutnie teraz już 1:50 kopci tylko przy odpaleniu później jest już ok
najważniejsze dla mnie to sprawa gażnika i ewentualnego filtra paliwa, czysczenia kranika
proszę o pomoc spędziłem dziś 1,5h na próbie odpalenia, odpalał nie chciał wkręcić się na obroty po chwili powtórka i tak przez 1,5h
odpuśćiłem bo szkoda nerwów...
Pozdrawiam
Wiechu
Mam problem z w/w mianowicie po odpaleniu nie wkręca się na obroty przyczyną jest na 90% brak paliwa (zbiornik pełny;) po chwilowym odstaniu odpala pochodzi chwile ale nie może wkręcić się na obroty w związku z powyższym czy jest jakiś manual dotyczący czyszczenia gaźnika w tym modelu, może coś w stylu odkręć to zdejmij tamto przedmuchaj złóż

Czy w tym modelu jest filtr benzyny jeśli tak czy powinien być pomiędzy kranikiem a gaźnikiem? przewód łączący to jakies 4cm i nic więcej no chyba że filtr jest no właśnie gdzie

teraz tłumik czy samodzielnie można wyczyścić z oleju jeśli nim pluje jeden zbiornik zrobiłem mieszankę 1:40 kopcił okrutnie teraz już 1:50 kopci tylko przy odpaleniu później jest już ok

najważniejsze dla mnie to sprawa gażnika i ewentualnego filtra paliwa, czysczenia kranika

proszę o pomoc spędziłem dziś 1,5h na próbie odpalenia, odpalał nie chciał wkręcić się na obroty po chwili powtórka i tak przez 1,5h

Pozdrawiam
Wiechu
- wieo
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 8/6/2012, 09:46
1) manual to wpisz sobie w youtube carburato cleaning, albo na spryciarze.pl czyszczenie gaxnika, czy chinski gaźnik czy z ktma zasada ta sama, dodatm tylko że trzeba umiec to robic żeby po 1 nie poniszczyc dysz, po 2 nie nawalic wiecej syfu niz jest.
2) kranik - po 1 odepnij węzyk, i zobacz czy leci, jak leci zdecydowanym strumieniem to na pewno nie kwestia kranika, jak ledwo co leci to odkręcasz 2 srubki na płaski srubokręt i wszystko wyciągasz przedmuchujesz i skłądasz. tylko nie pomyl podkładek i uszczelek. musisz zlac paliwo albo sciągnąc bak i jak masz mało paliwa to go połozyc na boku ale szybciej spuscisz paliwko.
nie ma filtra i nie jest wymagany, filterek wstępny masz w baku w kraniku, nie wiem jak w tym gaźniku ale czasami na wlocie paliwa w samym korpusie gaźnika są jakies sitka
tłumika sie nie czysci tylko wypala w sensie ma dobrze jechac i sie jeździ na pełnych obrotach to wyczynówka, wtedy nie ma opcji żeby był jakis syf. no i jak juz to wymiena sie wate w koncówce wydechu
tak ma byc, zawsze ma troche podymic na starcie potem jak nie dymi to jest ok.
skoro moto sie zamula moze byc wymagana nie tylko czyszczenie ale też regulacja gaźnika. ustaw go zgodnie z ksiązkąserwisową dostaniesz ją u mojego kolegi kristofsx.com jezeli nie umiesz tego zrobic oddaj do mechanika
no i przestan robic rzeczy o których kompletnie nie masz pojęcia, bo jeżeli masz np zapchaną dysze albo niewyregulowany gaźnik a moto nie chodzi jak powinien a ty go męczysz to mozesz nawet zatrzec silnik i remont nie bedzie kosztował 50 zł za regulacje gaźnika u mechanika tylko 2000 zł na tłok i cylidner ;P
2) kranik - po 1 odepnij węzyk, i zobacz czy leci, jak leci zdecydowanym strumieniem to na pewno nie kwestia kranika, jak ledwo co leci to odkręcasz 2 srubki na płaski srubokręt i wszystko wyciągasz przedmuchujesz i skłądasz. tylko nie pomyl podkładek i uszczelek. musisz zlac paliwo albo sciągnąc bak i jak masz mało paliwa to go połozyc na boku ale szybciej spuscisz paliwko.
nie ma filtra i nie jest wymagany, filterek wstępny masz w baku w kraniku, nie wiem jak w tym gaźniku ale czasami na wlocie paliwa w samym korpusie gaźnika są jakies sitka
tłumika sie nie czysci tylko wypala w sensie ma dobrze jechac i sie jeździ na pełnych obrotach to wyczynówka, wtedy nie ma opcji żeby był jakis syf. no i jak juz to wymiena sie wate w koncówce wydechu
tak ma byc, zawsze ma troche podymic na starcie potem jak nie dymi to jest ok.
skoro moto sie zamula moze byc wymagana nie tylko czyszczenie ale też regulacja gaźnika. ustaw go zgodnie z ksiązkąserwisową dostaniesz ją u mojego kolegi kristofsx.com jezeli nie umiesz tego zrobic oddaj do mechanika
no i przestan robic rzeczy o których kompletnie nie masz pojęcia, bo jeżeli masz np zapchaną dysze albo niewyregulowany gaźnik a moto nie chodzi jak powinien a ty go męczysz to mozesz nawet zatrzec silnik i remont nie bedzie kosztował 50 zł za regulacje gaźnika u mechanika tylko 2000 zł na tłok i cylidner ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dziekuje za wyczerpującą odpowiedz, gaźnik powinien być wyregulowany poprawnie nic nie grzebałem przy śrubkach regulacyjnych wszystko działa idealnie, tylko właśnie albo kranik albo gaźnik do czyszczenia i chętnie bym oddał moto na kompeksowe ustawianie czyszczenie regulację, ale niestety w mojej okolicy nie ma mechaników obeznanych z ktm-em robili etz, simsony itd... niby zasada ta sama ale... chciałbym mieć serwis ale nie wiem gdzie najbliżej mnie w lubuskim, jest ktoś na forum z lubuskiego okolice Rzepina kto może polecić jakiegoś dobrego mechanika
KTM-owego 


- wieo
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 8/6/2012, 09:46
ale skoro sie dusi to cos jest nie tak. może to byc nawet kwestia padniętej swiecy. wiec trzeba wszystko posprawdzać.
mechaników z twojej okolicy nie znam ale na pewno ktoś taki się znajdzie. w koncu nie ty jeden masz cross/enduro w okolicy a ludzie raczej daleko nie wożą, bo prędzej czy później ktos kumaty otworzy swój serwis.
swojądroga pobierz sobie serwisówke i poczytaj troche a przynajmniej obrazki pooglądaj ;P zawsze sporo ciekawych info wpadnie
mechaników z twojej okolicy nie znam ale na pewno ktoś taki się znajdzie. w koncu nie ty jeden masz cross/enduro w okolicy a ludzie raczej daleko nie wożą, bo prędzej czy później ktos kumaty otworzy swój serwis.
swojądroga pobierz sobie serwisówke i poczytaj troche a przynajmniej obrazki pooglądaj ;P zawsze sporo ciekawych info wpadnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości