Zobacz wątek - VX 800 Rurka od gaźnika do... ?

VX 800 Rurka od gaźnika do... ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

VX 800 Rurka od gaźnika do... ?

Postprzez fasoliusz » 27/6/2014, 12:13

Witam
Robimy renowacje VX'a i nie możemy sobie poradzić z tą rurką:
http://zapodaj.net/e890e51366d05.jpg.html
Wie ktoś może gdzie ona się kończy?:D

Pozdrawiam
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez miki1406 » 27/6/2014, 13:38

Witam kolegę z Sochaczewa. Mikołaj z InterCars'u się kłania :)
O ile mnie pamięć nie myli ta rurka w VXie jest to odpowietrzenie komory pływakowej i ma schodzić pod moto.
Winna zostać otwarta. Pełni też rolę, awaryjnego przelewu, w przypadku zacięcia zaworka iglicowego.
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez fasoliusz » 27/6/2014, 22:03

Witam kolegę z InterCarsu:)
Nie ma może kolega jakiegoś schematu układu paliwowego, bo niestety są większe problemy z tym układem:(
A co do rurki to nie myli się kolega, dzięki za pomoc jedna z głowy;)
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez miki1406 » 28/6/2014, 08:24

A jaki jest problem, co się dzieje?? Leje się paliwo, nie wkręca się, zalewa się, ciężko pali, nie trzyma obrotów??

Był robiony serwis?? Zawory, świece, czyszczenie gaźników??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez fasoliusz » 6/7/2014, 13:47

Ah sorry, że dopiero teraz, ale nie było czasu żeby do niego zajrzeć;/
Motocykl próbujemy uruchomić. Ma chęć odpalić, jednak na chęci się to kończy ;(
Tak wszystko było robione.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez miki1406 » 8/7/2014, 14:04

Najpierw kontrola świec, czy nie mają przebicia, przeczyścić.
Dać świeżego paliwa z butelki. Plakiem pryskać w airbox, lekko dodając gazu i kręcić...

Powinien załapać... Jeśli na plaku ożyje, ale po odpuszczeniu nie będzie chciał chodzić... Rwijcie gaźniki...

Jeśli w ogóle nie będzie chciał zaskoczyć... To dodatkowo zawory i ciśnienie sprężania...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez fasoliusz » 8/7/2014, 16:53

Jak będzie więcej czasu to posprawdzamy wszystko, może odpali bez plaka;D
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr