Zobacz wątek - Motocykl do turystyki - Triumph Tiger 900
NAS Analytics TAG

Motocykl do turystyki - Triumph Tiger 900

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl do turystyki - Triumph Tiger 900

Postprzez Moto_podroznik11 » 27/6/2014, 09:06

Witam wszystkich,
ostatnio przeglądając oferty wpadł mi w oko Triumph Tiger 900. Chciałbym prosić o waszą poradę czy też podpowiedź, ponieważ nigdzie nie znalazłem zadowalających mnie artykułów na temat tego motocykla. Interesowałoby mnie jak zachowuje się 3-cylindrowa rzędówka (nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem), a także reszta podzespołów. Z góry dzięki za odpowiedzi :wink:

napisz to według wzoru: http://forum.scigacz.pl/viewtopic.php?t=49590 (otwórz link) będzie nam łatwiej pomóc

Mov
i
Moto_podroznik11
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/6/2014, 22:07
Lokalizacja: Kępno


Postprzez jasnoksieznik » 27/6/2014, 11:12

Triumph to dosc egzotyczna marka, nie wiem, czy warto sie w nia pchac. Nie mowie, ze to zle motocykle, jechalem probnie trzycylindrowym StreetTriplem i bylo fajnie, ale za "fajnie" dla poczatkujacego. Stukonne moto - to nie dla mnie.

Osobiscie mam spaczenie i raczej sugerowalbym BMW F650/700/800 GS, albo i duzego GS'a, ale nie napisales nic o Twoim doswiadczeniu i budzecie, wiec musialbym rrozyc z fusow.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium


Postprzez Moto_podroznik11 » 27/6/2014, 12:22

Mój budżet to maksymalnie 9000 zł, ogólnie szukam czegoś wygodnego do dalekich podróży (drogi nie tylko asfaltowe), miałem już wiele motocykli, tzn. zaczynałem od Hondy Rebel 125, później był transalp 600, następnie Hornet 600, fazer 600, no i ostatnio sprzedałem R6. Teraz chciałbym zakupić jakieś enduro turystyczne.
Moto_podroznik11
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/6/2014, 22:07
Lokalizacja: Kępno

Postprzez lagiboy » 28/6/2014, 16:07

[edit] stareradio przeoczyłem, że to 900 zobaczyłem Tiger i jakoś automatycznie wskoczył 800 i 1050 w głowie. mój bład.
Co do 900 z lat 1993-98, miękki widelec z przodu potrafi straszyć, przy hamowaniu leci w dół i to dość głęboko, a hamulce ma dobre. z wyglądu materiały i wykonanie to brytyjski standard czyli wszystko ładnie dopasowane, materiał jest dobrej jakości i nie niszczeje zbyt szybko. Zwróć uwagę na malowanie silnika, często gęsto ta czarna farba się łuszczy i odpada płatami, rdzewieją rury za kolektorami, szukaj korozji również na szprychach i felgach. Sprawdź jak działa rozrusznik, jeśli podczas kręcenia rzęzi, szoruje lub słychać coś co zdecydowanie nie powinno być słyszalne to zwiastuje to poważne problemy. Silnik, 3 cylindrówka Triumpha jest fajnym wynalazkiem, wystarczy się przejechać żeby ją polubić. najprościej opisać ją tak. weź silniki R2 i R4, wymieszaj wszystkie cechy obu silników, podziel na 2 i otrzymasz dwie 3-cylindrówki.
Ostatnio edytowano 29/6/2014, 08:47 przez lagiboy, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez stareRadio » 29/6/2014, 08:06

lagiboy - po co nawiązujesz do 800 i 1050 skoro pytanie jest o starą 900 ?!
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr