Pierwszy motocykl, turystyk lub chopper, kat. A2
• Strona 1 z 1
Pierwszy motocykl, turystyk lub chopper, kat. A2
Witam, prosiłbym bardziej doświadczonych motocyklistów o poradę w sprawie kupna pierwszego motocykla, spełniającego wymagania kategorii A2 (może być jakiś motor z koniecznością późniejszego zdławienia, ale to ostateczność).
Jeśli chodzi o doświadczenie z jednośladami to jestem raczej początkujący (poza kursem i jazdami przedegzaminacyjnymi, gdzie jeździło się na Gladiusie, objeżdżałem się na Simsonie i całkiem sporo na Suzuki GN 125, a z mocniejszych maszyn to tylko na Suzuki GS 500).
Szukam motocykla turystycznego z myślą o dłuższych trasach (kilkudniowych wyprawach czy w dłuższej perspektywie nawet kilkutygodniowych), niezbyt drogi w utrzymaniu, zależy mi też na niezawodności. Ewentualnie może być to chopper, ale taki sprawdzający się na dłuższych trasach. Moje waga i wzrost - 180 cm i ~70 kg.
Chciałbym też we wszystkich kosztach zmieścić się w granicach 9-10 tysięcy (odzież na motor już mam, więc liczy się sam motor + opłaty). Jeśli ktoś z was orientuje sie w cenach używanych motocykli zagranicą, sprowadzany jednoślad też może być.
Z góry bardzo dziękuję wszystkim za poradę
Jeśli chodzi o doświadczenie z jednośladami to jestem raczej początkujący (poza kursem i jazdami przedegzaminacyjnymi, gdzie jeździło się na Gladiusie, objeżdżałem się na Simsonie i całkiem sporo na Suzuki GN 125, a z mocniejszych maszyn to tylko na Suzuki GS 500).
Szukam motocykla turystycznego z myślą o dłuższych trasach (kilkudniowych wyprawach czy w dłuższej perspektywie nawet kilkutygodniowych), niezbyt drogi w utrzymaniu, zależy mi też na niezawodności. Ewentualnie może być to chopper, ale taki sprawdzający się na dłuższych trasach. Moje waga i wzrost - 180 cm i ~70 kg.