Zobacz wÄ…tek - Paliwo nie dochodzi do cylindra .
NAS Analytics TAG

Paliwo nie dochodzi do cylindra .

i inne małe pojemności
_________

Paliwo nie dochodzi do cylindra .

Postprzez Phoenix10 » 26/6/2014, 13:04

Tak jak w temacie, paliwo nie dochodzi do cylinda .
Jak się wleje trochę prosto do cylindra, to popracuje i wlane paliwo się wypali następnie gaśnie .

Jakieś sugestie jak to naprawić?
Phoenix10
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52


Postprzez SpeedyGonzales » 26/6/2014, 21:07

Rozbierz gaźnik, ostrożnie zdemontuj żeby nie zniszczyć uszczelek, rób sobie zdjęcia co gdzie ma być żeby potem nie było płaczu, że coś poszło nie tak, zanotuj sobie ile obrotów była wkręcona śruba regulacjii obrotów (wkręcasz obroty i liczysz ile było do oporu, liczba może nie być pełna np 5 i 3/4 więc możesz to zanotować, albo zaznaczyć śrubokrętem kreskę jakie było położenie, a przy składaniu te pięć obrotów wykręcisz i jeszcze kawałek do pokrycia się nacięcia śruby ze znakiem, rozumiesz?), ze śrubą położenia przepustnicy identycznie. Gdy masz rozebrane i zanotowane ostrożnie czyścisz gaźnik, ewidentny syf np w komorze pływakowej możesz zeskrobać kawałkiem drewienka, przedmuchujesz dokładnie dysze, nie wkładaj w nie drutu czy coś, jak już musisz to wsadź tam coś miękkiego np włókno ze szczotki, igłę z sosny (nie metalową do szycia) czy coś, następnie umyj w benzynie, znów przedmuchaj i składaj, uszczelkę papierową warto wysuszyć i powlec delikatnie olejem silnikowym, spuchnie i zrobi się elastyczniejsza. Jak to nie pomoże to zajmiemy się kranikiem podciśnieniowym.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez Phoenix10 » 26/6/2014, 21:28

To już zrobiłem, paliwo do gaźnika dochodziło ale nie do cylindra.

Teraz odpala ale jak daje gazu to gaśnie, im więcej gazu tym szybciej zgaśnie.
Jak odkręciłem filtr powietrza i zatykałem wlot szmatką to po dodaniu gazu wchodził lajtowo na obroty.
I teraz się zastanawiam czy to wina filtra i wymienić go na stożkowy czy gaźnik jest rozregulowany .
Phoenix10
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52

Postprzez MarSen » 27/6/2014, 16:38

Oczywiście, że gaźnik rozregulowany. Po każdym rozebraniu go (czyszczeniu) musisz go wyregulować.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez SpeedyGonzales » 27/6/2014, 17:16

Jak wymienisz filtr na 'sportowy' chiński z allegro to mocno się zdziwisz. Dostanie więcej powietrza, i będzie jeszcze gorzej. Nie w filtrze szukaj przyczyny tylko w regulacji gaźnika, masz widocznie za ubogą mieszankę.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Phoenix10 » 1/7/2014, 12:39

A więc..

Reguluje, reguluje i nic, cały czas to samo, im więcej dam gazu tym szybciej zdycha .
Nie mam już pomysłów co można zrobić ..
Phoenix10
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52

Postprzez SpeedyGonzales » 1/7/2014, 20:53

Może łapie Ci lewe powietrze lub masz niewłaściwe dysze, albo włączone ssanie.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Phoenix10 » 1/7/2014, 21:07

Z lewym powietrzem jest szansa, dysze myślę że są ok bo wszystko seryjne w skuterze, ssanie jest automatyczne .
Phoenix10
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê