Zobacz wątek - V Runda WMMP, Poznań

Reklama

NAS Analytics TAG

V Runda WMMP, Poznań

Dla fanów i zawodników sportów motocyklowych
_________

Postprzez Thrillco » 6/8/2007, 06:57

:D very gute idea...ja mam wolne wiec się chyba nawet zastanawiac nie bedę. Pakujta dupska w troki i jazda nach Posen Ring, to przedostatnia i najlepsza, bo wakacyjna okazja na wypasiony łykend.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Gresus » 6/8/2007, 13:36

z checia bym pojechal ale w niedziele panna zdaje na prawko :/ tez terminy powymyslali i musze ja zawiezc na egzamin a do poznania mam zadaleko zeby zdarzyc byłem na I rundzie i naprawde polecam swietne widowisko

kurde miałem sobie w ostatniej VI w pretendencie sił sprobować a tu na 9.09 termin zaręczyn mam kobieta by minie zabiła jak bym pojechał :D
ale 2 terningi w tym sezonie jeszcze zalicze aby tylko pogoda dopisała
:D
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez torowiec » 6/8/2007, 19:39

Zazdroszcze wam, z przyczyn osobistych nie moge, za to na ostatnia runde termin zaklepany
Dla niezdecydowanych -polecam z calej sily ,warto
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez Lovtza » 6/8/2007, 20:43

V-tą rundę musiałam sobie odpuścić z racji ślubu koleżanki (nerw). Szkoda, że nie będzie Marka. Biorąc pod uwagę diagnozę lekarską i 6 tygodni zwolnienia ciekawa jestem czy zobaczymy go na VI-ej rundzie :|, ale nie ma co gdybać, może Paweł wypowie się w tym temacie.
Oczywiście na ostatniej rundzie obecność obowiązkowa.
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez Pawel #19 » 6/8/2007, 23:54

Gresus napisał(a):z checia bym pojechal ale w niedziele panna zdaje na prawko :/ tez terminy powymyslali i musze ja zawiezc na egzamin a do poznania mam zadaleko zeby zdarzyc byłem na I rundzie i naprawde polecam swietne widowisko

kurde miałem sobie w ostatniej VI w pretendencie sił sprobować a tu na 9.09 termin zaręczyn mam kobieta by minie zabiła jak bym pojechał :D
ale 2 terningi w tym sezonie jeszcze zalicze aby tylko pogoda dopisała
:D


Ta, paweł się wypowie tak. Chłopaku, jeżeli wymiękniesz teraz, to współczuję Ci, bo cłe życie nie będziesz mógł zrobić tego co chcesz w chwili w której będziesz chciał to zrobić.
Wiem, że dla drugiej strony to ciężkie ale naprawdę w życiu nie chodzi o to żeby się nawzajem w związku ograniczać. Idź pogadaj i już. Dzisiaj egzamin, jutro zaręczyny a im dalej w las tym..... Mówię z doświadczenia własnego i kumpli ale, to chyba temat na inne forum :lol:

A co do mojego brata, to uparł się, że musi przynajmniej spróbować usiąść za sterami ale jeszcze nawet nie wyjeliśmy zgruzowanych motocykli z busa :lol: ja nie mam ochoty a on nawet ubrać się sam nie może :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: więc sam nie wiem jak będzie ale dobrze nie jest. Operacja zaplanowana jest na 14.08 a potem 6 tygodni obowiązkowej pauzy. Trzeba przyśrubować urwany obojczyk do kości kruczej czy wyrostka kruczego w łopatce czy coś tam. Opowiem po całej akcji, bo nie jestem w temacie a Marek jest w tej klinice i mam słaby kontakt z gościem
Pawel #19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:36

Postprzez Gresus » 7/8/2007, 01:40

Paweł życze bratu szybkiego powrotu do zdrowia bedzie dobrze
Jeśli chodzi o moją panne to raczej mnie nie ogranicza tylko wspiera no niestety planowałem wystartować w pretendencie a tu inne plany :/ choć wiem ze szanse małe narazie tylko na 3 treningach byłem i na kazdym innym moto :D ostatnio na r6 miałem czas kolo 2:16 wiec tragedia ale nie mam jeszcze obcykane do jakiego zakretu jakim biegiem podbijac bo jak wiadomo na torze jest albo przyspieszanie albo hamowanie a u mnie jest za duzo luzu ale na zime biore sie za sprzeta i jesli czas i kasa pozwola to bedziemy walczyć w pretendencie
jednak bardziej podoba mi sie rola aktora niz obserwatora :D
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez Ziolo » 7/8/2007, 08:08

wkladasz nogi w dziure i jak flinstonowie :twisted:

VI runda ziolo kibic sie stawia a pozniej moze jakis afterek :D
Ziolo
Świeżak
 
Posty: 261
Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Lovtza » 7/8/2007, 08:39

Pawel #19 napisał(a):
A co do mojego brata, to uparł się, że musi przynajmniej spróbować usiąść za sterami ale jeszcze nawet nie wyjeliśmy zgruzowanych motocykli z busa :lol: ja nie mam ochoty a on nawet ubrać się sam nie może :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: więc sam nie wiem jak będzie ale dobrze nie jest. Operacja zaplanowana jest na 14.08 a potem 6 tygodni obowiązkowej pauzy. Trzeba przyśrubować urwany obojczyk do kości kruczej czy wyrostka kruczego w łopatce czy coś tam. Opowiem po całej akcji, bo nie jestem w temacie a Marek jest w tej klinice i mam słaby kontakt z gościem


Myślałam, że nie będzie tak źle. Wszystko jednak musi się ułożyć i Marek wróci z pewnością do zdrowia szybciej niż nam się wydaje (czy on dalej siedzi w Szwecji?) . Evil żebyś Ty widział jak Paweł dopier*** w Karlskodze. Każdy kto na niego patrzył pomyślał zapewne jak Ci Czesi z Brna... :lol: , teraz mnie to już nie dziwi. Co do V rundy WMMP będę na bieżąco śledzić wyniki, w końcu Redakcja się tam wybiera.... a będzie się zapewne działo.
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez Pawel #19 » 7/8/2007, 09:00

Żmija napisał(a):
Pawel #19 napisał(a):
A co do mojego brata, to uparł się, że musi przynajmniej spróbować usiąść za sterami ale jeszcze nawet nie wyjeliśmy zgruzowanych motocykli z busa :lol: ja nie mam ochoty a on nawet ubrać się sam nie może :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: więc sam nie wiem jak będzie ale dobrze nie jest. Operacja zaplanowana jest na 14.08 a potem 6 tygodni obowiązkowej pauzy. Trzeba przyśrubować urwany obojczyk do kości kruczej czy wyrostka kruczego w łopatce czy coś tam. Opowiem po całej akcji, bo nie jestem w temacie a Marek jest w tej klinice i mam słaby kontakt z gościem


Myślałam, że nie będzie tak źle. Wszystko jednak musi się ułożyć i Marek wróci z pewnością do zdrowia szybciej niż nam się wydaje (czy on dalej siedzi w Szwecji?) . Evil żebyś Ty widział jak Paweł dopier*** w Karlskodze. Każdy kto na niego patrzył pomyślał zapewne jak Ci Czesi z Brna... :lol: , teraz mnie to już nie dziwi. Co do V rundy WMMP będę na bieżąco śledzić wyniki, w końcu Redakcja się tam wybiera.... a będzie się zapewne działo.

Marka ścierwo zabraliśmy ze Szwecji. Ze stołu z przyczepy zrobiliśmy Madejowe łoże dla młodego na motocyklach w busie i avanti do Polski. Przeżył tę podróż całkiem nieźle, bo jechał cały czas na morfince, więc przespał całą podróż.
Na pewno będzie w Poznaniu, wiec kto będzie, to będzie mógl z nim porozmawiac. Jedną ręką parasol nad starszym można potrzymac :lol:
Pawel #19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:36

Postprzez Alonzo » 7/8/2007, 09:21

Życzę Markowi jak najszybszego powrotu do zdrowia. Ten sezon jest ogólnie pechowy, co kładzie się cieniem na przebieg rywalizacji. W weekend trzymamy kciuki za pogodę, aby nie było powtórki z Mostu. No chyba że będzie aż tak:

http://www.scigacz.pl/V,runda,MMP,83,zd ... ,2160.html

to wtedy już w ogóle będą to sporty wodne. Pamiętacie? To była właśnie na V rundzie 2006 :)

HE he he:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... 9.jpg.html

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... 0.jpg.html
Avatar użytkownika
Alonzo
Administrator
 
Posty: 289
Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Lovtza » 7/8/2007, 09:23

Hmm Ty to nie masz Pawle wyrzutów sumienia tak brata katować :lol: . Dla rozjaśnienia tak oto wyglądało "ścierwo" Marka po startach w Karlskodze:
Załączniki
moto_Marka.JPG
Karlskoga_moto_Marka_po_wywrotce
moto_Marka.JPG (52.9 KiB) Przeglądane 10123 razy
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez Gresus » 7/8/2007, 09:46

Evil a tobie co ze szpejem sie stalo zes go tak rozgołocił jakas przerobka w silniku czy jak
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez Gresus » 7/8/2007, 10:01

evil napisał(a):skrzynia, poszły w chooy wodziki się paść... podczas wyścigu w Moście... ale dojechałem!
:lol:


o kurde wspolczuje a sprzecik Marka i tak prezentuje sie calkiem niezle :D
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez open » 7/8/2007, 13:06

Jade z ekipa kibicowac Monice Jaworskiej, ktora notabene znamy osobiscie, bo smiga z nami na moto po miescie.
Wstyd byloby opuscic Poznan, nawet wolny piatek i poniedzialek sobie zrobilem :)
cbr 600f4i - czarna kochanka :) | | www.ostrajazda.com
open
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/5/2007, 14:38
Lokalizacja: Krk

Postprzez Thrillco » 7/8/2007, 20:40

ehh..cholercia, moto Marka nie wyglada najgorzej...i tu probem-bo lepiej zeby moto było w pył rozpiżdżone ale Marek cały i w pełni sprawny, gotowy do startu w nadchodzacej rundzie.
Jak ja Paweł czytam to o tym obojczyku co napisałes to mnie zaczynają kosci boleć...to nie może byc przyjemne :/
Nie wiem jak z moim wyjazdem do posen w ten weekend...w sumie wolny ale wszystko się może pop..., a wolałbym zeby nie.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Gresus » 8/8/2007, 08:42

małe pytanie do zawodników jak np startuje w pretendencie to kiedy sa wyscigi sobota niedziela a kiedy treningi i czasówka ??

nie bylo pytania juz wszystko wiem :D
http://www.aw.poznan.pl/imprezy2007/200 ... nogram.pdf
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez Thrillco » 9/8/2007, 17:44

kibicowanie na Posen jest proste-wchodzisz, stajesz w wybranym miejscu gdzieś obok toru lub idziesz na taras przy prostej startowej i klaszczesz...wybraną częścią ciała.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Gresus » 10/8/2007, 01:33

za wejscie sie nic nie placi no moze ze wjezdzasz autem to wtedy 40zl bynajmniej w niedziele jak jest gielda samochodowa
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez Grubas » 10/8/2007, 10:00

tylko proś o bilet na wyścig, bo tą samą bramą wjeżdżasz
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez tomeek » 10/8/2007, 14:22

Właśnie wrocilem z "Tor Poznań" i było poprostu extra. Polecam kazdemu kto ma wolna chwilke zeby jechal na tor i po ogladał jak sie scigaja. Ten ryk silników poprostu trzeba samemu usłyszeć (mnie po 4 godzinach kibicowania az głowa rozbolała od tego ryku :-) Mam troche filmików ale troche wolenego neta mam wiec raczej nie wrzuce ich. A fotek raczej nie robiłem bo za szybko jezdzil i nie dalem rady ich "złapać". Planuj jutro tez jechać ale zobaczym co z tego wyjdzie. JEszcze raz wszystkim polecam naprawde warto
Avatar użytkownika
tomeek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20/6/2007, 11:32

Następna strona


Powrót do MotoGP, WSB, MMP



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr