Zobacz wątek - KTM LC4 640(625) SUPERMOTO - strzela z wydechu, gaśnie...
NAS Analytics TAG

KTM LC4 640(625) SUPERMOTO - strzela z wydechu, gaśnie...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

KTM LC4 640(625) SUPERMOTO - strzela z wydechu, gaśnie...

Postprzez daniem » 24/6/2014, 10:30

Witam wszystkich forumowiczów!
Od niedawana jeżdżę na KTM LC4 640 SUPERMOTO. Jak go kupiłem na początku nie były wyregulowany gaźnik, ale jeździł do czasu...bo po koło 500 km zaczęło strzelać z rury co czasem jest oczywiste, później natomiast zaczął sam z siebie gasnąć...

Pojechałem do znajomego, który siedzi w KTM-ach, ponieważ miał ich mnóstwo... Podkręciliśmy dawkę paliwa.

Zdziwiłem się, bo jeździł ale przez jakieś 100 km później znowu to samo. Tak podkręcałem co pół obrotu...Aż w końcu oddałem go do mechanika, który wziął 50 dyszek. Zapytałem co zrobił to nie powiedział, że zostanie to jego słodką tajemnicą.

Podejrzewam, że podkręcał dawkę paliwa i powietrza. Oczywiście wyjechałem i super fajnie było przez 50 km... Oddałem znowu do tego samego mechanika.

Przeczyścił i wyregulował dobrze gaźnik i to się chwali, bo zrobił dobrą robotę. Wziął znowu 50 dyszek po "znajomości". Odjechałem jakieś 3 km od warsztatu to samo i się wkur... i pojechałem do domu.

Później też stwierdziłem, że to musi być świeca, ponieważ już tak kiedyś podobnie się okazało w innych moim motocyklach była to świeca, wymiana na irydową. Kupiłem taką jak trzeba: DPR8EA-9. SUPER! Kultura silnika po prostu EXSTRA! Co z tego jak pojeździłem około 450 km.

Wkurzyłem się znowu i zainwestowałem w irydową z myślą, że coś się poprawi... Pojeździłem około 100 km i znowu to samo, nawet jeszcze gorzej, bo w ogóle praca silnika nie była równa i strzelało z rury jak głupie... Nie mam pojęcia co może być...

Wykluczam raczej alternator, ponieważ jeździłem w upału z nową świecą i silnik się nie przegrzewał oraz pracował znakomicie.

Wiem, że co 1500 km powinno się robić regulacje zaworów, ale też wątpię że to jest tego przyczyna, ponieważ co zmiana świecy to chwile będzie jeździł...

Odpala normalnie. Czasem ma tak, że na irydowej pojadę 10 km i nic a później jest tak że co 3 metry muszę odpalać... :)
daniem
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/9/2013, 08:59


Postprzez RUTRA.RD » 25/6/2014, 07:03

ja to bym zajrzał do tych zaworów

jaki masz kolor swiecy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez daniem » 25/6/2014, 09:58

Stara jest idealnie wypalona. Posiada taki fajny kawowy kolor. Co do wypalenia nie mogę nic stwierdzić, bo za krótko na nich jeździłem. Kupiłem jeszcze inną świecę za 8 zł i sprawdzę. Jeśli dalej będzie to samo to sprawdzam zawory oraz alternator. Pozdro!
daniem
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/9/2013, 08:59



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr