Pierwszy Motocykl Enduro czy F-C
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Pierwszy Motocykl Enduro czy F-C
Witam. Jestem nowy na tym forum więc siema wszystkim użytkownikom
Pod koniec wakacji zamierzam zakupić motocykl do lasu będzie to mój pierwszy motocykl przeznaczony do jazdy terenowej. Miałem okazję jeździć na Hondzie CRF 450 stwierdzam że jak na pierwsze moto jest o wiele, wiele za mocna ale da radę ją opanować, zastanawiałem się więc nad motocyklami takimi jak:
Yamaha DT 125
Kawasaki KMX 125
KTM LC2 125
Yamaha YZF 125
Honda CR 125
W przypadku pierwszych trzech nie ma żadnego problemu ale nie wiem który z nich jest najmocniejszy, a jeśli chodzi o CR'ke i YZ'ke to moje pytanie brzmi jakie będą koszty utrzymania motocyklu biorąc pod uwagę jazdę 3-4 razy w tygodniu po lesie ?
Wzrost 175cm
Waga 70Kg
Z Góry dziękuje za pomoc
Pod koniec wakacji zamierzam zakupić motocykl do lasu będzie to mój pierwszy motocykl przeznaczony do jazdy terenowej. Miałem okazję jeździć na Hondzie CRF 450 stwierdzam że jak na pierwsze moto jest o wiele, wiele za mocna ale da radę ją opanować, zastanawiałem się więc nad motocyklami takimi jak:
Yamaha DT 125
Kawasaki KMX 125
KTM LC2 125
Yamaha YZF 125
Honda CR 125
W przypadku pierwszych trzech nie ma żadnego problemu ale nie wiem który z nich jest najmocniejszy, a jeśli chodzi o CR'ke i YZ'ke to moje pytanie brzmi jakie będą koszty utrzymania motocyklu biorąc pod uwagę jazdę 3-4 razy w tygodniu po lesie ?
Wzrost 175cm
Waga 70Kg
Z Góry dziękuje za pomoc
- TheOriginal12
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/6/2014, 12:24
nie ma yzf 125 chyba że mówisz o scigaczyku.
no i mieszasz wyscigowe sprzety z pierdziawkami.
jezeli chcesz jeździc po lesie od razu odpusc sobie yz i CR to nie są sprzety do lasu. nie wiem ile masz kasy ale jak masz powyzej 7 tysiecy to jak juz to mysl nad ktmem EXC, husqvarną WR 125
do lasu lepsze od CR rm sx itp są soft enduro włąsnie DT kmx czy lc2, wszystkie sprzety są dosyc podobne a jak nie sa w łatwy sposób mozna je podkrecic, i tutaj szczerze to nie skupiał bym sie na konkretnym modelu, bardziej na konkretnym egzemplarzu, po prostu co ci sie trafi ciekawszego to kupuj.
lc2 ma silnik jak w DT tylko troche fabrycznie podkręcony i ma troche lepsze zawieszenie, kmx też troche jest mocniejszy od DT. ale do DT jest najwięcej czesci uzywanych i zamiennych.
no i mieszasz wyscigowe sprzety z pierdziawkami.
jezeli chcesz jeździc po lesie od razu odpusc sobie yz i CR to nie są sprzety do lasu. nie wiem ile masz kasy ale jak masz powyzej 7 tysiecy to jak juz to mysl nad ktmem EXC, husqvarną WR 125
do lasu lepsze od CR rm sx itp są soft enduro włąsnie DT kmx czy lc2, wszystkie sprzety są dosyc podobne a jak nie sa w łatwy sposób mozna je podkrecic, i tutaj szczerze to nie skupiał bym sie na konkretnym modelu, bardziej na konkretnym egzemplarzu, po prostu co ci sie trafi ciekawszego to kupuj.
lc2 ma silnik jak w DT tylko troche fabrycznie podkręcony i ma troche lepsze zawieszenie, kmx też troche jest mocniejszy od DT. ale do DT jest najwięcej czesci uzywanych i zamiennych.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Sorry z tym YZF chodziło mi o YZ 125
Nad Husqavarną myślałem ale cena mnie przeraża, a odnośnie Kawasaki KMX to mam kilka pytań:
1. jak sobie radzi np w lesie czy nie jest za słaba ?
2. co ile remont ?
3. co ile wymiana oleju tak jak w FC co 10mth ?
4. ile pali w terenie jeden bak na ile mth wystarczy ?
Nad Husqavarną myślałem ale cena mnie przeraża, a odnośnie Kawasaki KMX to mam kilka pytań:
1. jak sobie radzi np w lesie czy nie jest za słaba ?
2. co ile remont ?
3. co ile wymiana oleju tak jak w FC co 10mth ?
4. ile pali w terenie jeden bak na ile mth wystarczy ?
- TheOriginal12
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/6/2014, 12:24
1) w lesie kazde moto sobie poradzi nawet skuter. pooglÄ…daj filmiki na yt co robiÄ… kmxami i sam sobie odpowiedz na to pytanie, czy to cie zadowala czy nie
2) 15 tysiecy km
3) co to jest FC ? full cross ? w przypadku kmx dt lc2 olej sie wymienia bardzo rzadko, 2X w sezonie czasami w zupełnosci wystarcza. co 10 mth to w wyczynówkach tutaj nie ma takiej potrzeby
4) zalezy jakie to beda mth, ciezko przeliczyc, ogólnie takie moto pali 4.5 - 10 litrów zaleznie od jazdy. 6-7 litrów to taka średnia
2) 15 tysiecy km
3) co to jest FC ? full cross ? w przypadku kmx dt lc2 olej sie wymienia bardzo rzadko, 2X w sezonie czasami w zupełnosci wystarcza. co 10 mth to w wyczynówkach tutaj nie ma takiej potrzeby
4) zalezy jakie to beda mth, ciezko przeliczyc, ogólnie takie moto pali 4.5 - 10 litrów zaleznie od jazdy. 6-7 litrów to taka średnia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- TheOriginal12
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/6/2014, 12:24
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość