Hornet, Fz8, Z750 czy GSR750??
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Hornet, Fz8, Z750 czy GSR750??
Witam:)
Zapytam ekspertów co sądzą na temat motocykli, które wymieniłem w temacie??
Przymierzam siÄ™ do zakupu jednego z nich.
Podajcie plusy i minusy oraz własne odczucia
Jeżdżę R6 już 2 sezon i przestało mnie bawić zapier... ;P chciałbym jakiegoś nakeda do miasta i wycieczek ale takich nie zbyt długich. Zamontuje sobie szybkę, kufer i heja
185cm wzrostu, 75kg wagi.
Cena koło 20tys.
Ubranie mam
Z góry dzięki! pozdrawiam
Zapytam ekspertów co sądzą na temat motocykli, które wymieniłem w temacie??
Przymierzam siÄ™ do zakupu jednego z nich.
Podajcie plusy i minusy oraz własne odczucia

Jeżdżę R6 już 2 sezon i przestało mnie bawić zapier... ;P chciałbym jakiegoś nakeda do miasta i wycieczek ale takich nie zbyt długich. Zamontuje sobie szybkę, kufer i heja

185cm wzrostu, 75kg wagi.
Cena koło 20tys.
Ubranie mam
Z góry dzięki! pozdrawiam
Ostatnio edytowano 15/6/2014, 12:26 przez garrett89, łącznie edytowano 2 razy
- garrett89
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/6/2014, 11:42
fajne motocykle, kup sobie jakiÅ› viewtopic.php?t=49590
chyba największą różnicą pomiędzy nimi to producent i wygląd.
FZ8 ma badziewiasty tłumik, GSR ma brzydki wahacz, hornet ma brzydki zwis do zamocowania tablicy. Hornet dużo pali, suzuki jest tani i to widać w materiałach, wykończenie jest git, Fz8 o ile będzie Ci to potrzebne nie ma regulacji przedniego zawieszenia i tylko napięcie wstępne z tyłu. Hornet ma pełną regulację, GSR tylko regulację napięcia tak z przodu i z tyłu. darowałbym sobie FZ8 a dorzucił do kolekcji Kawasaki Z750. Honda ma serwis co 12tys km reszta co 6tys. jeśli do miasta i zabawy to szukałbym GSRa albo Z750. Hornet to 600 i w porównaniu z GSR pali więcej i ma combined ABS, jak wciskasz tylny hamulec to jeden tłoczek pracuje na przednim hamulcu, głupia sprawa jak chcesz pojeździć na gumie. A co z Yamaha MT-07? i z KTM 690 Duke?
chyba największą różnicą pomiędzy nimi to producent i wygląd.
FZ8 ma badziewiasty tłumik, GSR ma brzydki wahacz, hornet ma brzydki zwis do zamocowania tablicy. Hornet dużo pali, suzuki jest tani i to widać w materiałach, wykończenie jest git, Fz8 o ile będzie Ci to potrzebne nie ma regulacji przedniego zawieszenia i tylko napięcie wstępne z tyłu. Hornet ma pełną regulację, GSR tylko regulację napięcia tak z przodu i z tyłu. darowałbym sobie FZ8 a dorzucił do kolekcji Kawasaki Z750. Honda ma serwis co 12tys km reszta co 6tys. jeśli do miasta i zabawy to szukałbym GSRa albo Z750. Hornet to 600 i w porównaniu z GSR pali więcej i ma combined ABS, jak wciskasz tylny hamulec to jeden tłoczek pracuje na przednim hamulcu, głupia sprawa jak chcesz pojeździć na gumie. A co z Yamaha MT-07? i z KTM 690 Duke?
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości