Czy fzr 600 3HE nadaje siÄ™ dla nowicjusz na A2 + opinie
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Czy fzr 600 3HE nadaje siÄ™ dla nowicjusz na A2 + opinie
Witam , mam pewien problem . Mianowicie poszukuje motocykla i nie wiem czy nie przesadzę aby z mocą - czy ogarnę go jeżdżąc z dystansem do sprzęta . Plus chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tym motocyklu . Rocznik do 93 91 HP aby zblokować ją na A2 pośmigać a w późniejszej fazie czyt po sezonie dwóch odblokować .
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), doświadczenie nie zbyt duże : na skutrach wyjeździłem trochę , śmigałem na jakiś zippach pro 50 , cpi supermoto 50 oraz posiadałem przez jeden sezon wsk 175 Wieś tuning cross
- Wiek, waga, wzrost,18 lat , 80 kg i będzie rosnąć (pracuje nad sylwetką ) wzrost 183 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla jazda na co dzień - szkoła + jak fucha będzie dodatkowa ( sam zarabiam na wszystko ) , co tydzień 2 większa trasa możliwa , weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie - ile będe w stanie
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? no to moto myśle 4-5k spodnie i kurtałe mam tekstylną cordura a na kask buty i rękawice chce z 1,5 dać do 2 + zbrojka
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie trzeba ( im mniej tym więcej paliwa
- Jakie motocykle Ci się podobają - nakedy, ścigacze ,supermoto ,enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?- fzr 600 gs 500 er-5 cebula
Najbardziej zależy mi na uzyskanie opini osób które posiadały / posiadają fzr jak z jej eksploatacją i czy ją ogarne ( nie jestem młody gniewny niewyżyty )
A fzr przykuł mą uwagę bo za 4,5 k można ogarnąć dobre moto w fajnym stanie które po zblokowaniu mogę już prowadzić i nie bać się że będe robił remont w razie czego dla kogoś bo sprzedam gdyż mocy nie będzie
Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za odpowiedzi
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), doświadczenie nie zbyt duże : na skutrach wyjeździłem trochę , śmigałem na jakiś zippach pro 50 , cpi supermoto 50 oraz posiadałem przez jeden sezon wsk 175 Wieś tuning cross

- Wiek, waga, wzrost,18 lat , 80 kg i będzie rosnąć (pracuje nad sylwetką ) wzrost 183 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla jazda na co dzień - szkoła + jak fucha będzie dodatkowa ( sam zarabiam na wszystko ) , co tydzień 2 większa trasa możliwa , weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie - ile będe w stanie
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? no to moto myśle 4-5k spodnie i kurtałe mam tekstylną cordura a na kask buty i rękawice chce z 1,5 dać do 2 + zbrojka
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie trzeba ( im mniej tym więcej paliwa

- Jakie motocykle Ci się podobają - nakedy, ścigacze ,supermoto ,enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?- fzr 600 gs 500 er-5 cebula
Najbardziej zależy mi na uzyskanie opini osób które posiadały / posiadają fzr jak z jej eksploatacją i czy ją ogarne ( nie jestem młody gniewny niewyżyty )
A fzr przykuł mą uwagę bo za 4,5 k można ogarnąć dobre moto w fajnym stanie które po zblokowaniu mogę już prowadzić i nie bać się że będe robił remont w razie czego dla kogoś bo sprzedam gdyż mocy nie będzie
Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za odpowiedzi
-
Dominiklolek9696 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/4/2014, 12:46
- Lokalizacja: Wrocław
weź chłopcze coś z 500, będziesz naprawdę zadowolony, tak z osiągów jak i ze spalania, kosztów eksploatacyjnych. Każdy koń pije, a blisko 100KM to naprawdę potrafi wciągnąć bak ino gwizd. Nijak to czym jeździłeś ma się do tego co chcesz kupić, mówię z własnego doświadczenia bo tak jak Ty jeździłem najpierw Simsonem, potem WSK, i przesiadłem się na Gladiusa, a z niego na Horneta. Zalałem cały bak w czwartek i jutro znów będę zalewał bo już wypaliłem 3/4 a zrobiłem tylko 100 mil. Na tym samym baku 500 zrobiłaby co najmniej 150, a wcale wolniej nie pojedziesz, fakt, największa różnica będzie w przyspieszeniu.
ja też nie jestem ani młody ani gniewny ani niewyżyty, a złapałem się dzisiaj na 160km/h na autostradzie, plus odkręciłem na maksa na pierwszych 3 biegach tak dla poprawy humoru i znowu dużo dużo za szybko... normalnie tak nie jeżdżę, tylko jak mnie podkusi, a kusi mnie zawsze
Dominiklolek9696 napisał(a): czy ją ogarne ( nie jestem młody gniewny niewyżyty )
ja też nie jestem ani młody ani gniewny ani niewyżyty, a złapałem się dzisiaj na 160km/h na autostradzie, plus odkręciłem na maksa na pierwszych 3 biegach tak dla poprawy humoru i znowu dużo dużo za szybko... normalnie tak nie jeżdżę, tylko jak mnie podkusi, a kusi mnie zawsze

black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Popieram pokrętną logikę lagiboy'a
Po 50-tce kup max 500-tke albo nawet 250-tke i Ci styknie
To i tak ogromny przeskok zarówno pojemności jak i mocy czy momentu obrotowego.
40 latkowie też mówią będą, jak to określiłeś "jeździć z dystansem do sprzętu" - w zdecydowanej większości im to nie wychodzi.
http://www.scigacz.pl/Kupuje,litra,i,ni ... 15158.html

Po 50-tce kup max 500-tke albo nawet 250-tke i Ci styknie

40 latkowie też mówią będą, jak to określiłeś "jeździć z dystansem do sprzętu" - w zdecydowanej większości im to nie wychodzi.
http://www.scigacz.pl/Kupuje,litra,i,ni ... 15158.html
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
- adam_tomasz
- Moderator
- Posty: 414
- Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
- Lokalizacja: Poznań
bo to jest zajebiste, masz dwójkę i rozpędzasz się za jakimś peugeotem 207, masz 30km/h potem 40, dochodzisz do 50 i wydaje ci się, że rozpędzanie tej pani w 207 zajmie wieczność, wchodzisz na 6k rpm i jest ten moment gdy silnik już gra, a diabeł gada do Ciebie, "no leć, twoja mać!", myślisz - no co za zawalidroga, nawet nie zjedzie... "A kij Ci w krzyż babsztylu" i odchodzisz na bok, 8k rpm, 10k rpm i już masz 120km/h, a nawet nie wrzuciłeś jeszcze 3... i niezależnie czym będziesz jechał działa to zawsze tak samo. 500ka też tak umie.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Dzięki wielkie za odpowiedź
Tu macie racje tak myślę spalanie mniejsze bardzo by mi odpowiadało bo zostało mi jeszcze trochę nauki zanim prace na stałe będę miał
, a co najbardziej polecacie z pół litrówek do 4 - 5k gs podoba mi się
wersja przed liftem ale er-5 jest bardziej poważnie + chciałbym się dowiedzieć czy w tym przedziale cenowym (ok 2k) kupie sensowny kask buty i rękawice które potrzymają trochę . Myślałem o kasku sharka s700 z blendą rękawice nie mam pomysłu a buty to totalnie nie mam pomysłu chciałem jakieś alpina ale drogie :/

Tu macie racje tak myślę spalanie mniejsze bardzo by mi odpowiadało bo zostało mi jeszcze trochę nauki zanim prace na stałe będę miał

wersja przed liftem ale er-5 jest bardziej poważnie + chciałbym się dowiedzieć czy w tym przedziale cenowym (ok 2k) kupie sensowny kask buty i rękawice które potrzymają trochę . Myślałem o kasku sharka s700 z blendą rękawice nie mam pomysłu a buty to totalnie nie mam pomysłu chciałem jakieś alpina ale drogie :/
-
Dominiklolek9696 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/4/2014, 12:46
- Lokalizacja: Wrocław
"You gotta pay to play." Ubranko to mus.
Czy ER-5, GS, czy CB, piecsetki - co kto lubi i ktory w lepszym stanie za te pieniadze. Z tym, ze ER-5 slabo nadaje sie do jazdy z obciazeniem (hamulce+zawieszenie)
Czy ER-5, GS, czy CB, piecsetki - co kto lubi i ktory w lepszym stanie za te pieniadze. Z tym, ze ER-5 slabo nadaje sie do jazdy z obciazeniem (hamulce+zawieszenie)
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości