LS jest bardzo ciekawym moto. Ceny na zachodzie zaczynaja sie od ~4000 PLN, koncza na okolo 160000 PLN - zazwyczaj za customy. ->
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... 97256.html
Sam moto jest dosyc ciekawy - duzy moment obrotowy (jak na niewielka moc), niska waga powoduja ladna reakcje na gaz. Vmax nie jest do popisywania sie przed kumplami, ale nie ma to wiekszego znaczenia, na tym moto mozna wygodnie jechac do 100...120 kmh, wszystko co jest powyzej jest po prostu nieprzyjemne. Siedzisz jak zagiel w centrum huraganu
.
Silnik (jak na jednocylindrowca przystalo) trzesie cala maszyna. To sie albo lubi, albo nienawidzi.
Dla mnie byl to pierwszy moto po zrobieniu prawka, wspominam go z duzym sentymentem.
Przy zakupie sprawdz:
Pasek napedowy (czy chodzi prosto, nie piszczy, nie jest zniszczony)
Rozrzad (uklad naciagajacy jest za krotki)
Zebatka rozrusznika (potrafi byc uwalona, od 1996 dodano sprzeglo poslizgowe)
Lozyskowanie wachacza (lewa strona lubi rdzewiec)
Wiek opon (motocykl jest raczej wycieczkowy, ma male zurzycie opon, wiec te potrafia byc stuletnie).